Officiële oorlogsverklaring -TDC- vs ARC

  • .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen


  • :)


    tenor1.gif

    ۞Apollonius۞

    leider van T-C








  • En natuurlijk je dagelijkse portie kolos


  • .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Leuk vloot gevecht, mooie opkomst aan beide kanten. Helaas na ruim 30 rondes kwam BIA er zich mee bemoeien waarop wij hebben besloten het gevecht af te breken. BIA is meer dan welkom in deze strijd maar dan willen wij net als met ARC daar een VETE voor aangaan.

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Nergens voor nodig. Staat toch echt niet in de regels.

  • Nergens voor nodig. Staat toch echt niet in de regels.

    In een oorlog stel je je eigen regels (uiteraard wel volgens de AV regels van GF) maar los daarvan, wat heeft het voor nut als er niet gemeten kan worden hoeveel welke partij aan schade heeft aangericht bij de ander? Omdat -TDC- met ARC al wel een vete heeft vinden wij het niet meer dan logisch dat als BIA mee zou doen in deze oorlog er een VETE komt om zo aan het einde/op een bepaald moment een winnaar kunnen uitroepen of in ieder geval in kaart kunnen brengen wie er sterker was in de strijd op basis van de aangebrachte/geleden schade.

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Nergens voor nodig. Staat toch echt niet in de regels.

    In een oorlog stel je je eigen regels (uiteraard wel volgens de AV regels van GF) maar los daarvan, wat heeft het voor nut als er niet gemeten kan worden hoeveel welke partij aan schade heeft aangericht bij de ander? Omdat -TDC- met ARC al wel een vete heeft vinden wij het niet meer dan logisch dat als BIA mee zou doen in deze oorlog er een VETE komt om zo aan het einde/op een bepaald moment een winnaar kunnen uitroepen of in ieder geval in kaart kunnen brengen wie er sterker was in de strijd op basis van de aangebrachte/geleden schade.

    De tussenstand die het spel laat zien is een scheef beeld. Je mist hoeveel goederen er geplunderd worden etc. Dus heel spannend is het niet.

  • Paar plunderingen:


    De stad playa el aqua werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 52,924 Bouwmateriaal
    • 5,746 Wijn
    • 9,309 Kristalglas

    Verliezers:

    guus geluk[-TDC-]

    De stad salamanca werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 13,381 Bouwmateriaal
    • 1,950 Wijn
    • 2,280 Marmer
    • 14,688 Kristalglas
    • 33,279 Zwavel

    Verliezers:

    guus geluk[-TDC-]

    De stad salamanca werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 13,720 Bouwmateriaal
    • 2,055 Wijn
    • 2,338 Marmer
    • 15,061 Kristalglas
    • 34,123 Zwavel

    Wat kleine gevechten



    En nog een redelijk groot 1v1 gevecht.

  • Even voor alle duidelijkheid:


    De diverse V modes die bij ons actief zijn hebben met prive te maken waardoor er op dit moment even geen tijd voor Ikariam is. Helaas heb ik zelf verkeerd gegokt, omdat ik vandaag geen tijd had voor ikariam ben ik er vanuit gegaan dat jullie niet op mijn stoep zouden staan op mijn mooie redelijk afgelegen stekje. Helaas was niets minder waar waarvoor mijn complimenten.


    In de loop van deze week/tegen het weekend is de planning dat de meeste van ons weer uit V komen en pakken we de strijd weer verder op.

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • 5 van de 9 leden van TDC is nu in vakantie mode inclusief de leider Karel nadat we z'n vloot en leger hebben gevonden. Van de 4 die over zijn heeft er 1 geen generale en worden de anderen geblokkeerd en geplunderd.


    Als jullie willen stoppen kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Moeten je wel aan de eisen voldoen


    Edit: Karel plaatst net bovenstaand bericht. Tot het weekend.

  • Toch erg jammer dit. TDC verklaard ons de oorlog, en zodra ze een aantal tegenslagen krijgen gaat meer dan de helft in vakantie-modus. Als je niet de mensen hebt om de oorlog te winnen, accepteer dan onze eisen om de oorlog te beëindigen.

  • Toch erg jammer dit. TDC verklaard ons de oorlog, en zodra ze een aantal tegenslagen krijgen gaat meer dan de helft in vakantie-modus. Als je niet de mensen hebt om de oorlog te winnen, accepteer dan onze eisen om de oorlog te beëindigen.

    Nou moet je heel goed opletten met wat je zegt of denkt te zeggen False King. Het gaat hier om privé zaken die ten alle tijden voor aan een spelletje gaan en het is niet aan jou om daar over te oordelen, sterker nog het is zeer respectloos, super kinderachtig en ronduit asociaal om dat zo te verwoorden. Je hebt totaal geen idee waarom wij in de V zijn geschoten, dat ga ik je ook niet verder uitleggen of toelichten. Mijn bericht hierboven i.c.m. deze reactie lijkt mij meer dan voldoende.

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Toch erg jammer dit. TDC verklaard ons de oorlog, en zodra ze een aantal tegenslagen krijgen gaat meer dan de helft in vakantie-modus. Als je niet de mensen hebt om de oorlog te winnen, accepteer dan onze eisen om de oorlog te beëindigen.

    Nou moet je heel goed opletten met wat je zegt of denkt te zeggen False King. Het gaat hier om privé zaken die ten alle tijden voor aan een spelletje gaan en het is niet aan jou om daar over te oordelen, sterker nog het is zeer respectloos, super kinderachtig en ronduit asociaal om dat zo te verwoorden. Je hebt totaal geen idee waarom wij in de V zijn geschoten, dat ga ik je ook niet verder uitleggen of toelichten. Mijn bericht hierboven i.c.m. deze reactie lijkt mij meer dan voldoende.

    Ik oordeel zeker niet over privé zaken. Ik geloof ten zeerste dat er leden bij jullie zijn die voor een hele goede reden in vakantie modus gaan. Echter van enkele leden is het wel toegelicht (bv. werk of studie), wat erg goed te begrijpen is, maar dezelfde issues spelen bij onze leden. Echter als je een oorlog verklaard en ineens gaat meer dan de helft met vakantie-modus, geef dan over. Wat de reden ook is. Ik kan me een aantal weken geleden nog herinneren dat ik je een bericht stuurde over een mogelijke wapenstilstand van 1 nacht. Hier kreeg ik destijds ook een keiharde "nee" op en dat we dan maar moesten overgeven. Nou, bij deze

  • Echter als je een oorlog verklaard en ineens gaat meer dan de helft met vakantie-modus, geef dan over. Wat de reden ook is. Ik kan me een aantal weken geleden nog herinneren dat ik je een bericht stuurde over een mogelijke wapenstilstand van 1 nacht. Hier kreeg ik destijds ook een keiharde "nee" op en dat we dan maar moesten overgeven. Nou, bij deze

    Simpel zat. Als je geen tijd voor een spelletje hebt, is er altijd de vakantiemodus.

    48 uur, daarna kan je gewoon verder knallen.

    Zodra bij jullie de helft in vakantiemodus gaat, zijn jullie nog altijd met minimaal evenveel spelers als waar onze hele alliantie uit bestaat.

    Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen!