Posts by False King

    Beste False King ook bij ons zijn er regelmatig leden afwezig door privƩ en/of andere belangrijke zaken maar punten vechten niet dus ledenaantallen zeggen inderdaad niets. Het is en blijft een spelletje waarbij iedereen vrij is om het te spelen zoals hij of zij dat graag wilt maar wat je hierboven schrijft vind ik niet normaal en gaat veel te ver. Ik hoop dat je snel weer on topic kan gaan.

    Er is geen woord aan gelogen, maar je mening mag je hebben.

    Lieve schat.. met 26 leden en bibianna met 12 accounts erbij lijkt het me logisch dat jullie ook een paar keer een gevecht zullen winnen

    maar ik moet zeggen.. laat wat meer van dit soort gevechten van jullie kant zien. het valt me nog al met al best tegen met zoveel leden.

    ik had er meer van verwacht..

    Dit blijf ik constant horen, en ik word er een beetje moe van. In tegenstelling tot de warmonger acties en reacties die we nonstop vanuit jou krijgen, doen we binnen ARC daadwerlijk ons best om kleine leden groter te maken. ARC is van begin af aan een open en gezellige groep, en iedereen, of je nou net begint of al jaren Ikariam speelt, is bij ons welkom. Die kleine leden laten we ook bewust niet mee vechten, omdat het slecht is voor hun groei. We hebben 7 leden onder de 300k punten, we hebben leden die in de zorg werken, we hebben leden die door de corona situatie niet actief zijn op Ikariam, en zo kan ik nog wel even verder gaan.


    Ledenaantallen zeggen echt niks. Verder is Bibianna geen deel van ARC, dus geen idee waarom je haar er steeds bij betrekt. Ga je persoonlijke vete met haar uitvechten, en niet steeds in je excuusjes verwerken. Als jij en -TDC- niet zo agressief waren, waren er helemaal geen gevechten. Genoeg van onze leden willen ook gewoon groeien in punten en rustig bouwen, maar door die constante agressie komt dat er ook niet echt van.


    Kan je nu eens kappen met elke keer je onzin te posten op het forum? Soms is het net alsof we bij bepaalde personen te maken hebben met een bipolaire stoornis of schizofrenie. Doe eens normaal man.


    Weetje waar ik me persoonlijk nog het meest aan erger, na onze vorige oorlog heb ik van een paar -TDC- leden te horen gekregen dat het vechten best leuk was, en we het een keer moeten doen met goede afspraken. Daar stonden wij als ARC compleet achter, maar we wouden even een periode van rust. Dat is ons niet gegunt. Omgaan met -TDC- is soms net alsof je met de pestkoppen van een middelbare school probeert te rationaliseren.


    En met bovenstaande doel ik oprecht niet op alle -TDC- leden of -TDC- in het algemeen, maar bepaalde personen.


    Maak je geen zorgen hoor, ik kom wel terug. Niks is leuker dan een stel trieste kleinerende mannetjes hun WW uitkering uit te laten geven aan ambrosia in een zielige poging om te winnen.

    De voornaamste reden dat ik in V-modus ben gegaan op dit moment is:

    1. Prive redenen

    2. Jullie maken me echt kotsmisselijk

    Ik spreek namens de alliantie.

    Bij deze heb je je activiteit op de server. Wanneer jullie met de gehele alliantie op spelers van onze alliantie duiken, komt hier ook een antwoord op.

    Eind vorige week is The Duck Clan begonnen met het uitlokken van een oorlog. Bewuste uitlokking of niet laten we in het midden, maar het staat vast dat een aanval van The Duck Clan als alliantie zijnde op onze leden niet wordt geaccepteerd. Arcans Group komt dan ook op voor haar leden en verklaart hierbij de oorlog aan The Duck Clan.


    Eisen vanuit Arcans Group voor het stoppen van de oorlog:

    • The Duck Clan valt de leden van Arcans Group niet meer aan zonder dat hier een goede reden voor is. Hoog in generale score staan is wat ons betreft geen goede reden om hier met een alliantie bovenop te duiken.
    • Arcans Group staat volledig open voor oefengevechten zoals een paar keer voorgedragen door -TDC- leden, maar laten we dit dan leuk houden en met elkaar afspreken. Uitlokking zoals momenteel gedaan wordt, heeft hier niet onze voorkeur.

    Met vriendelijke groet,


    False King

    Leider Arcans Group

    Zoals te zien is aan de vernietigde generaals punten tijdens de vete, die uitkomen op...


    ARC: 743,821
    -TDC-: 993.500


    ...heeft -TDC- de oorlog gewonnen met een flinke meerderheid in punten. Ik denk dat beiden partijen terug kunnen kijken op een interessante oorlog (de eerste op Ny). Voornamelijk sprekend namens Arcans Group, hebben we veel dingen geleerd betreft oorlogsvoering. We willen dan ook TDC complimenteren met hun overwinning (niet geheel onverwachts ;)).


    Namens Arcans Group,


    False King

    Interim-Leider, Diplomaat & Minister van Binnenlandse Zaken

    Hoelang gaan we nog door met deze oorlog?

    Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee..


    En ja, er zijn eisen gesteld om de oorlog te eindigen, but be honest.... Niemand gaat die eisen inwilligen.

    En ik wil ook wel weer wat gaan bouwen ipv de gs in een bodemloze put te gooien.

    We hebben in het begin evenredige eisen neergezet voor het eindigen van de oorlog. Eisen die aan beiden kanten eerlijk verdeeld zijn.


    We gaan niet de eisen van Karel inwilligen. Dus als je een andere suggestie hebt, we're all ears.

    Even wat punten op een rijtje zetten:


    1. In vakantie modus gaan tijdens een oorlog is een tactiek die al vanaf het begin gebruikt wordt in oorlogen. In onze ogen is dit onsportief, en zo ook in de ogen van veel andere mensen. Dit is een kwestie van perspectief. Wanneer hier bepaalde redenen voor zijn, is hier heel goed begrip voor op te brengen. Wanneer er meer dan de helft van de leden in vakantie modus gaan, is het best menselijk om hier echter vraagtekens achter te zetten als jullie een aantal tegenslagen achter de rug hebben.


    2. Jij hebt het over het verdraaien van woorden, waar je eerst zegt dat je ze niet hebt gebruikt. Wat ik hier nogmaals uit leer is dat ik (en anderen) gesprekken met jullie moeten archiveren, aangezien dit het zoveelste voorval is waarin jullie claims maken dat jullie dingen nooit hebben gezegd.


    3. We zijn al meerdere malen door jullie, op het forum en elders, beticht van onsportieve reacties. Hier vallen jullie regelmatig op terug. Echter zijn o.a. reacties van jullie in deze thread incidentueel ook verre van sportief (neem als voorbeeld Dagobert's beklag over de aanvalstijdstippen van Bibianna). Laat dit soort "hypocriete" reacties dan zelf ook achterwege in plaats van met een kleinerend vingertje naar ons te wijzen hoe we ons moeten gedragen.


    4. Die "doelbewuste" nacht hebben we nog genoeg aanvallen over ons heen gehad. Dus tot in hoeverre deze claim serieus te nemen is, zet ik mijn vraagtekens achter.


    5. Als je dan zelf graag de high-road wilt nemen, stuur me dan niet een bericht in prive waarin je ons "zielige mannetjes" noemt.


    Het moment dat jullie een weerwoord krijgen, komt hier direct een reactie op met kleinerende woorden of veel agressie. Je quote op mijn eerste bericht hier n.a.v. de vakantie-modus spreekt hierin boekdelen. Je bericht over mogelijke prive-redenen had ik nog niet eens gezien. Zoals ik beschrijf in punt 1, leek de vakantie-modus in eerste instantie op een navolging van de vele geleden verliezen - een mening die ik vrij mag hebben en delen. Om deze vervolgens direct te bestempelen als "respectloos, kinderachtig en asociaal", gaat direct een aantal stappen te ver.

    dat we dan maar moesten overgeven

    Verdraai mijn woorden aub niet, zo heb ik dat nooit gesteld. Werk of studie kan uiteraard een goede rede zijn maar daar kan je op voorhand wel rekening mee houden...... ;) Nogmaals het gaat hier om serieuze privƩ zaken, daarom reageer ik zo uitgebreid, anders had ik gezegd pech, bijbouwen en weer verder gaan.

    Ik verdraai je worden zeer zeker niet. Een wapenstilstand was geen optie voor je, en als we het niet meer aan konden moesten we maar opgeven.

    Echter als je een oorlog verklaard en ineens gaat meer dan de helft met vakantie-modus, geef dan over. Wat de reden ook is. Ik kan me een aantal weken geleden nog herinneren dat ik je een bericht stuurde over een mogelijke wapenstilstand van 1 nacht. Hier kreeg ik destijds ook een keiharde "nee" op en dat we dan maar moesten overgeven. Nou, bij deze

    Simpel zat. Als je geen tijd voor een spelletje hebt, is er altijd de vakantiemodus.

    48 uur, daarna kan je gewoon verder knallen.

    Zodra bij jullie de helft in vakantiemodus gaat, zijn jullie nog altijd met minimaal evenveel spelers als waar onze hele alliantie uit bestaat.

    Dat laatste statement slaat nergens op. De helft van onze spelers zijn extreem klein en kunnen amper een verschil maken. Aantallen in spelers zegt niks.


    Verder heb ik nooit gezegd dat vakantiemodus een probleem is. Je hoort me nu ook pas een mening geven nadat 5 leden van jullie in v-modus gaan als we aan de winnende hand zijn.

    Toch erg jammer dit. TDC verklaard ons de oorlog, en zodra ze een aantal tegenslagen krijgen gaat meer dan de helft in vakantie-modus. Als je niet de mensen hebt om de oorlog te winnen, accepteer dan onze eisen om de oorlog te beƫindigen.

    Nou moet je heel goed opletten met wat je zegt of denkt te zeggen False King. Het gaat hier om privƩ zaken die ten alle tijden voor aan een spelletje gaan en het is niet aan jou om daar over te oordelen, sterker nog het is zeer respectloos, super kinderachtig en ronduit asociaal om dat zo te verwoorden. Je hebt totaal geen idee waarom wij in de V zijn geschoten, dat ga ik je ook niet verder uitleggen of toelichten. Mijn bericht hierboven i.c.m. deze reactie lijkt mij meer dan voldoende.

    Ik oordeel zeker niet over privƩ zaken. Ik geloof ten zeerste dat er leden bij jullie zijn die voor een hele goede reden in vakantie modus gaan. Echter van enkele leden is het wel toegelicht (bv. werk of studie), wat erg goed te begrijpen is, maar dezelfde issues spelen bij onze leden. Echter als je een oorlog verklaard en ineens gaat meer dan de helft met vakantie-modus, geef dan over. Wat de reden ook is. Ik kan me een aantal weken geleden nog herinneren dat ik je een bericht stuurde over een mogelijke wapenstilstand van 1 nacht. Hier kreeg ik destijds ook een keiharde "nee" op en dat we dan maar moesten overgeven. Nou, bij deze

    Nergens voor nodig. Staat toch echt niet in de regels.

    In een oorlog stel je je eigen regels (uiteraard wel volgens de AV regels van GF) maar los daarvan, wat heeft het voor nut als er niet gemeten kan worden hoeveel welke partij aan schade heeft aangericht bij de ander? Omdat -TDC- met ARC al wel een vete heeft vinden wij het niet meer dan logisch dat als BIA mee zou doen in deze oorlog er een VETE komt om zo aan het einde/op een bepaald moment een winnaar kunnen uitroepen of in ieder geval in kaart kunnen brengen wie er sterker was in de strijd op basis van de aangebrachte/geleden schade.

    De tussenstand die het spel laat zien is een scheef beeld. Je mist hoeveel goederen er geplunderd worden etc. Dus heel spannend is het niet.

    Nergens voor nodig. Staat toch echt niet in de regels.