Posts by Karel Kraakei

Met groot genoegen presenteren wij hierbij de laatste grote gevechten van afgelopen dagen.

Onze/mijn complimenten voor de mooie opkomst van beide kanten voor zowel het land- als het vlootgevecht maar met name het landgevecht van 162 rondes is met recht een mooie HOF geworden.

Onderstaand gevecht is van een dag voorafgaand aan de start van bovenstaande gevechten. Helaas konden we die niet naar onze zin afmaken zodoende dat we het gevecht hebben afgebroken.

Iedereen bedankt voor hun/haar deelname en top dat we deze strijd met deze mooie afsluitende gevechten "voor nu" kunnen afsluiten!!!

Ondertussen in je stad:

Winnaars:

Karel Kraakei[-TDC-]

Verliezers:
    False King[ARC]

De stad 07 Heraeth K werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 9,915 Bouwmateriaal
    • 1,287 Wijn
    • 13,796 Kristalglas

De stad 07 Heraeth K werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 9,923 Bouwmateriaal
    • 1,287 Wijn
    • 13,789 Kristalglas

• 9,952 Bouwmateriaal
    • 1,258 Wijn
    • 13,788 Kristalglas

• 19,996 Bouwmateriaal
    • 2,447 Wijn
    • 27,556 Kristalglas

• 10,036 Bouwmateriaal
    • 1,166 Wijn
    • 13,797 Kristalglas

• 18,395 Bouwmateriaal
    • 1,944 Wijn
    • 24,934 Kristalglas

Beste False King ook bij ons zijn er regelmatig leden afwezig door privƩ en/of andere belangrijke zaken maar punten vechten niet dus ledenaantallen zeggen inderdaad niets. Het is en blijft een spelletje waarbij iedereen vrij is om het te spelen zoals hij of zij dat graag wilt maar wat je hierboven schrijft vind ik niet normaal en gaat veel te ver. Ik hoop dat je snel weer on topic kan gaan.

Onderstaand enkele voorbeelden van de gevechten die je "spontaan" vergeet DirkieXP ;(

Ja, mee eens 't was een zeer snelle en mooie opkomst vanuit ARC.

Deze snapte ik alleen niet:

Ik had met spionnen al gezien wat je in Sambal had staan en wilde voorkomen dat je stoomreuzen er bij kwamen toen je alles (op je stoomreuzen na) wat in Sambal stond het gevecht in stuurde. Niet veel later was ook het moment dat er veel hulp van meerdere kanten kwam aanzetten en het mij te heet werd onder mijn voeten.

Mooi gespeeld DirkieXP, ik was alleen op pad met mijn leger en het werd mij wat te heet onder mijn voeten met de hulp van andere ARC spelers welke (nog) onderweg waren. Jammer want ik had nog best wat leger eenheden op het eiland dus ik had graag tegen jou alleen een potje lopen meppen, maar wie weet snel weer :P

Gezien de generalen van ARC hoop ik nog wel op wat tegenstand. Zou jammer zijn als ze het nu al gaan opgeven, wij zijn net opgewarmd :love:

Maar laten voor vandaag maar beginnen met weer een mooie plundering:

De stad Qlimax werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 42,393 Bouwmateriaal
    • 22,606 Wijn

De stad Jangan werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 16,429 Bouwmateriaal
    • 8,570 Wijn

De stad Jangan werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 32,799 Bouwmateriaal
    • 17,200 Wijn

• 45,677 Bouwmateriaal
    • 24,322 Wijn

• 4,037 Bouwmateriaal
    • 2,930 Wijn

De stad Foxtrot werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 2,823 Bouwmateriaal
    • 1,827 Wijn
    • 1,709 Marmer

Gisteren even een klein uitje gemaakt met zijn tweeƫn:

Beste IM_Mike ik ben er ook niet van gediend maar dirk is zo doortrapt om dat niet via de officiƫle ikriam wegen te doen.

Als iemand mij de vreselijkste ziektes wenst en dat zo slim doet dat jullie er niets aan kunnen doen voel ik me geneigd dat duidelijk te maken. Hoe anders?

Van mij mag je dit topic sluiten het voegt niets meer toe aan de strijd zoals deze nu gaat maar ik heb het topic niet geopend.

Als team kunnen we enkel ingrijpen op privƩberichten als ze gerapporteerd worden. Daarom verzoek ik met sterke aandrang om ze te melden, want enkel dan kan er gepaste actie ondernomen worden (indien nodig).
    Gelieve hier niet meer verder op in te gaan in dit topic (je kan me desnoods wel een privƩbericht sturen, maar ingame ben ik niet bevoegd), anders ben ik genoodzaakt om je een sanctie te geven wegens herhaaldelijk offtopic.

IM_Mike 15/05/2020 23.22

Is de zomervakantie al begonnen bij jullie? Ons een oorlog verklaren en dan in de V duiken......

Als het privƩ zaken betreft ben ik de laatste die daar wat over zal zeggen maar wat een commentaar hebben wij/ik van jullie gehad omdat wij in de V gingen om privƩ redenen in de vorige echte oorlog.

Oorlog verklaren, een grote mond hebben, alleen maar met modder gooien en dan in V gaan als het tegen zit.................. erg slap.

Erkennen jullie ons nu al weer als meerdere of gaan we nog gezellig een tijdje door.........

Deze hoort er ook nog bij...............

Dat is inderdaad een hele slechte zaak wat er gisteren overdag en gisteren nacht is gebeurd, maar gelukkig hebben wij afgelopen nacht weer een groot gevecht op schade gewonnen ondanks dat jij weer een kolos hebt ingezet. Tip: Kolos kun je beter inzetten als je voor staat in schade......... helemaal als je meer eenheden hebt staan en het gevecht misschien wel had kunnen winnen.......