Posts by Gigian

    Aangezien TDC graag doet alsof ze alleen winnen hier wat gevechten. Helaas heb ik niet zo veel GR meer staan. Na deze post zal je weer wat weken/maanden niks van mij horen.






    Helaas op schade verloren


    Dan maar de restjes opruimen



    Nah ben je nu serieus? Dit hebben jullie 10 tallen keren gedaan en toen ik er iets van zei was het "hoort bij het spel, rapporteer ons maar"

    Lijkt me een bug? Wat deed je precies?

    Van oud naar nieuw. Vooral de laatste gevechtjes zijn de moeite waard.






    De stad playa el aqua werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 6,886 , 2,637 , 10,475




    De stad playa el aqua werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 6,886 , 2,637 , 10,475


    De stad Heerenkristal werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 12,363 Bouwmateriaal
    • 5,826 Wijn
    • 5,055 Marmer
    • 12,219 Kristalglas
    • 4,535 Zwavel

    De stad Heerenkristal werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 15,170 Bouwmateriaal
    • 2,771 Wijn
    • 22,058 Kristalglas

    De stad Heerenkristal werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 16,196 Bouwmateriaal
    • 2,524 Wijn
    • 23,778 Kristalglas












    Na het terugtrekken van TDC uit bovenstaand gevecht zijn we maar achter ze aan gegaan. We hadden niet veel, maar het was genoeg.



    We zijn met z'n allen snel terug naar huis gerold om te komen vechten.


    Jammer dat ik hier ook niet online was



    Jammer dat ik niet online was, had dit makkelijk kunnen winnen :(


    Je input wordt gewaardeerd. Er zijn alleen 3 leden van ARC in vakantiemode. Doet er verder niet toe, maar dan weet je dat.

    o ja False King en Gigian ontleed aub wel nog even ieder woord dat ik zeg en leg dan overal ook nog even een kilo zout op, dat ben ik ondertussen nu zo gewend van jullie. Bijkomend voordeel is dat deze discussie dan wel weer zo een paar pagina's verder is.


    Ik hou vanaf hier op met reageren tot ik op ika einde van deze week/in het weekend ook weer online ben............

    Jij bent hier de enige die alles ontleed hoor.

    5 van de 9 leden van TDC is nu in vakantie mode inclusief de leider Karel nadat we z'n vloot en leger hebben gevonden. Van de 4 die over zijn heeft er 1 geen generale en worden de anderen geblokkeerd en geplunderd.


    Als jullie willen stoppen kan je dat ook gewoon zeggen hoor. Moeten je wel aan de eisen voldoen


    Edit: Karel plaatst net bovenstaand bericht. Tot het weekend.

    Paar plunderingen:


    De stad playa el aqua werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 52,924 Bouwmateriaal
    • 5,746 Wijn
    • 9,309 Kristalglas

    Verliezers:

    guus geluk[-TDC-]

    De stad salamanca werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 13,381 Bouwmateriaal
    • 1,950 Wijn
    • 2,280 Marmer
    • 14,688 Kristalglas
    • 33,279 Zwavel

    Verliezers:

    guus geluk[-TDC-]

    De stad salamanca werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

    • 13,720 Bouwmateriaal
    • 2,055 Wijn
    • 2,338 Marmer
    • 15,061 Kristalglas
    • 34,123 Zwavel

    Wat kleine gevechten



    En nog een redelijk groot 1v1 gevecht.


    En mensen mogen niet spelen op tijden dat zij wakker zijn?......

    Je doet net of je zelf niet op rare tijden aanvalt....

    Dit gevecht begon vannacht om 3 uur.


    Hiermee kan je continue de troepen van je tegenstander laten verspreiden.

    Hoezo is het normaal dat je een stad niet kan verplaatsen als er vreemde acties mee verbonden zijn, maar wel verwijderen als er vreemde acties aan verbonden zijn? Laat de troepen die naar de verwijderde stad gaan dan terug naar huis varen in plaats van verspreiding.

    Als je dan een ticket aanmaakt........ geef dan gelijk even aan dat je het ook niet eens bent met een kolos of een haven blokkade waarbij er troepen verspreid worden......... Gigian je kan ook toegeven dat jij/jullie keihard hebben verloren in deze strijd als ARC i.p.v. overal een kilo zout op te gooien......... ;)

    Man man man enige vorm van relativeren of moeite doen een betekenis ergens uit te halen zit er niet in hƩ? :sleeping:

    Ripmasterd wilt het threadje niet nog verder bevuilen en jij gaat nog even door. <X

    Dat zou in mijn ogen in dezelfde categorie moeten vallen. Snap niet dat dit mogelijk is.

    Dus ik mag wel iets bouwen maar het weer slopen of verwijderen moet niet kunnen? Dat vind ik erg kortzichtig van je....... Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wanneer ik iets in het spel verwijder of sloop..... Een stad verplaatsen kost ambro en daarin begrijp ik volledig dat dat alleen gaat als er geen (vreemde) acties aan de stad verbonden zijn want anders neem je die mee in je verplaatsing maar een stad verwijderen staat daar, vind ik en gelukkig Ikariam met mij, volledig los van. Dat is altijd al zo geweest en zal vermoedelijk en hopelijk ook altijd zo blijven.

    Hiermee kan je continue de troepen van je tegenstander laten verspreiden.

    Hoezo is het normaal dat je een stad niet kan verplaatsen als er vreemde acties mee verbonden zijn, maar wel verwijderen als er vreemde acties aan verbonden zijn? Laat de troepen die naar de verwijderde stad gaan dan terug naar huis varen in plaats van verspreiding.