Posts by Tomorrowland

    Was ook maar een grapje hoor.

    :P


    Mooie statistieken

    Generaals


    Aanvalspunten


    Voorraad goud


    Je zou met zoveel leden en generale punten wat meer tegenstand verwachten.

    Blijkbaar zijn 24 leden + 1 niet genoeg om TDC af te stoppen. Waarvan er 3 in Vmodus waren.


    Waarvan de +1 de nr 1 van de wereld claimt te zijn, maar bijzonder weinig laat zien.

    Alle havens zijn in TDC handen dus die 22K generale zijn ergens verstopt.

    Laffe daden met het piratenspel. Naamsveranderingen, verplaatsen van steden.

    En vervolgens doen alsof het onze schuld is.

    Blah Blah Blah.

    Eerder bah bah bah..


    Oke, eerlijkheid is braaf.

    van de 24 leden zijn er een aantal in de Vmodus voor de oorlog begon, andere zijn erin gesprongen zodra het lastig werd.

    Ruggengraat van een kwal lijkt mij zo.


    Nog even zo doorgaan en we spelen op NY alleen met de sterkste.

    Onze voorraad goud is nog niet op. Nog lange niet nog lange niet...


    Nog een fijne zondag hey!

    De stad Jennes Marmer 3 werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 1,340 Bouwmateriaal, 47,712 Wijn, 946 Marmer


    De stad Jennes Marmer 3 werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 271 Bouwmateriaal, 34,054 Wijn, 674 Marmer


    De stad Aslava werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 16,358 Bouwmateriaal, 9,681 Zwavel


    De stad berlare1 werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 1,053 Bouwmateriaal, 2,473 Wijn, 18,037 Kristalglas, 21,605 Zwavel


    De stad berlare1 werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 2,160 Wijn, 22,862 Kristalglas


    De stad Guayaquil werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 13,471 Bouwmateriaal, 1,614 Wijn, 867 Marmer, 30,950 Kristalglas


    De stad Jangan werd geplunderd door Donald Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 16,410 Bouwmateriaal, 8,589 Wijn

    Naaaahhhhhhhh wat mij nou gebeurde...


    Ik had vloot liggen en toen werd er ineens een stad verwijderd.

    (MOET ECHT NIET KUNNEN HOOR)

    Poef, al me vloot die daar lag zijn verspreid.


    Zo kan je elke keer wel troepen laten verspreiden.


    Snap niet dat dit een functie kan zijn in het spel...

    Waarom reageer je dan?

    Dit zal waarschijnlijk mijn afsluitend gevecht zijn.


    Is inmiddels weer opgelost zo te zien.

    Zijn weer volop in gevecht :P:P


    En nogmaals..




    Wat doe ik of wat gaat er verkeerd?

    Kan iemand mij dit uitleggen..?


    Hoelang gaan we nog door met deze oorlog?

    Ben er inmiddels wel een beetje klaar mee..


    En ja, er zijn eisen gesteld om de oorlog te eindigen, but be honest.... Niemand gaat die eisen inwilligen.

    En ik wil ook wel weer wat gaan bouwen ipv de gs in een bodemloze put te gooien.

    Lekker bezig :P:P

    kleintje


    Rustig een speler aanvallen zit er tegenwoordig niet meer bij.


    Well done..

    Complimenten naar de handelingssnelheid om snel een groot gevecht op te bouwen







    Ikzelf heb maar 1 ronde meegedaan, maar weet niet wie hem zou uploaden anders...


    verloren op moraal

    beetje dom...