Posts by oratios

I think its part of the proccess, just happened to another account in the same lobby, the only common these two had, was they ware ghosted, so might be part of the transfer to the graveyard server? but why this began today?

Hi,
    after the update i noticed this change in my lobby

The blue box says "We found other accounts with the same email address. Click here and connect them with your lobby!"

and the banbox

"Your account has been blocked until: Tuesday, January 19, 2038, 4:14 am

Cause: Account transfer"

So, two issues with that: First, i have already link all my accounts since the introduction of lobbies, so it should not exist another account with my mail,

and second, i didnt transfer anything.

Is this a new bug or something else?

και πάλι βρίσκουν κάποιοι λόγο να γκρινιάξουν?

Το κράξιμο φίλε μου δεν γίνεται για την ενεργεια, αλλά για τις συνθήκες της ενέργειας αυτής. Έχει διαφορά όπως και να το κάνεις, θα μπορουσε να εχει γινει με καλυτερο τρόπο, δεν νομιζω να το αρνείται κανείς αυτό. Όταν όμως κάνεις προχειροδουλειές και μετά ζητάς παράταση για να διορθωσεις τη δική σου βιασύνη, δεν ειναι υποχρεωμενος ο παίκτης να ειναι και ευγνώμων από πάνω.

i remember ika from before the milti bs was a thing and that is when the game was fun

the amount of players was bigger then.... now the only options gf had, was either to allow the legal multies or dissapont the biggest part of the players driving them to quit

Κι έχω την εξής πρόταση πάνω σε αυτό. Τώρα κατά τη μεταφορά ενός λογαριασμού από έναν σέρβερ σε ένα άλλο υπάρχει ο περιορισμός του να μην είναι στην πρώτη 50άδα. Θα μπορούσε στην ένωση να υπάρχει ένας περιορισμός πχ να μην είναι ο λογαριασμός στην πρώτη 5άδα ή έστω να μην είναι μεγαλύτερος του πρώτου λογαριασμού του σέρβερ.

και ο μεγαλύτερος βαθμολογικα παικτης που δεν ανηκει σε κανεναν απο τους σερβερ προορισμου τι θα πρεπει να κανει ακριβως? να διαγραψει το λογαριασμο του επειδη δεν θα τον αφησει να παει σε κανεναν αλλο σερβερ?

Hi, i want to ask something more technical...

how exactly do we choose our destination server? is there an ingame option or through an e-mail link?

i am asking because somewhere i read about the second option, does anyone knows for sure?

thanks

Hi,

i got some answers here, but i also have some questions that didnt answered.

I really appreciate if the answers are verified.

1) I read its asked again but nothing sure, what happens with the ambrosia from accounts that will be deleted. in one of the accounts i have ~350 ambrosia. will this gone for good? if yes why? can't we take our ambrosia as coupon?

2) The function of the account transfer with ambrosia will remain after the merge?

3) On my server Beta i have two accounts with ip sharing. i read that ip sharing is going to be removed. cool, but why cant i have my both accounts? they both have ambrosia!! it seems unfair and i think i m not the only one.

4) An ally of mine has two accounts banned until january 2022 one account on server that ll close and one account on server that remains. what will happen to both this accounts?

5) What's the problem about the function of removing accounts from the same lobby? from now on the multis are bannable, so why don't you release this function? if i want to give an account on a friend it should not be a problem. if one of us violate the rules, good, we got banned. but if we just want to play the game why not? after all with less servers it will be more easy for the team to controll them.

6) I also want a clarify about the account scores: if i have an account 50.000.000 points on server Epsilon thats going to close, can i transfer it to server Zelos that remains? i read on discord many opinions about yes/no, some they say yes, you can transfer everywhere, and then i read no, because it will be unfair the no 1 have 50.000.000 points and the second 783.800 points. what is going on finally?

6.1) Also, what are the limits of a server, it will stop accepting after a number of players or when all islands get maxed?

Closing, i wondering if gameforge is able to listen the players requests to change some properties of the merge, maybe about ip sharings or the transfer between communities, some of this two at least. I really hope to be listened me and the other players and do the best they can. Its really sad for the players money to be lost this way.

Δεν εχω να λουστω τιποτα... Και τι εγινε που εχασε ο συμμαχος μαχη? χρωσταμε σε κανεναν εξηγησεις? απλά έχασε... δικός σου ο καημος για τις αναφορές... και για το ποιος ειναι καλος παικτης και ποιος οχι... φαρμες δεν μας λες? ε μαντεψε. οι φαρμες σε σκιζανε 34 γυρους και εσυ ο πολεμισταρας ουτε τους μισους δεν εκατσες...

ενός που είναι offline

Πολεμισταράδες, στρατηγάρες, Ναπολέοντες κλπ, τόσο αξίζετε. Μάλλον με μπερδεύετε με κάποιον άλλο

όπως ακριβως το έθεσες..... για κανεναν offline καλός είσαι

Μάχη για την πόλη ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 7
    (21.03.2021 2:21:51)
    oratios[-BRO-] από tuono 3, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 7, θειο
    vs
    ania[FBS] από ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 7

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Πυροβολητής θείου.....................252(-0) - Πυροβολητής θείου.....................500(-0)
    Ξιφομάχος...........................720(-480) - Ξιφομάχος...........................696(-484)
    Οπλίτης..............................39(-476) - Οπλίτης............................2058(-929)
    Γίγαντας Ατμού.......................531(-32) - Γίγαντας Ατμού........................100(-0)
    Γυροκόπτερο.........................653(-121) - Γυροκόπτερο.........................368(-132)
    Βομβαρδιστικό αερόστατο................0(-88) - Βομβαρδιστικό αερόστατο................0(-12)
    Κανόνι.................................60(-0) - Κανόνι.................................1(-32)
    Γιατρός................................10(-0) - Γιατρός.................................2(-0)
    Μάγειρας...............................25(-0) - Μάγειρας................................6(-0)
    ............................................. - Τείχος..................................0(-7)
    Κριός..................................30(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Στρατηγοί.............................-2253.7 - Στρατηγοί...............................-3273
    Επιθετικοί βαθμοί......................8182.5 - Αμυντικοί βαθμοί......................5634.25
    Ζημιά..................................112685 - Ζημιά..................................163650
    Καταμερισμός ζημιάς.......................40% - Καταμερισμός ζημιάς.......................60%

Νικητές: oratios[-BRO-]

Χαμένοι: ania[FBS]

Μάχη για την πόλη ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 7
    (21.03.2021 13:11:16)
    oratios[-BRO-] από BELGRADO-1, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 7
    vs
    ania[FBS] από ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 7

Πυροβολητής θείου.....................168(-0) - Πυροβολητής θείου.....................500(-0)
    Ξιφομάχος...........................420(-480) - Ξιφομάχος...........................202(-494)
    Οπλίτης..............................81(-132) - Οπλίτης............................1158(-900)
    Γίγαντας Ατμού.......................432(-99) - Γίγαντας Ατμού........................100(-0)
    Γυροκόπτερο.........................344(-256) - Γυροκόπτερο..........................84(-284)
    Κανόνι.................................60(-0) - Κανόνι..................................1(-0)
    Γιατρός................................10(-0) - Γιατρός.................................2(-0)
    Μάγειρας...............................30(-0) - Μάγειρας................................6(-0)
    ............................................. - Τείχος..................................0(-7)
    Κριός..................................30(-0) - .............................................
    Στρατηγοί.............................-2014.6 - Στρατηγοί.............................-2562.8
    Επιθετικοί βαθμοί........................6407 - Αμυντικοί βαθμοί.......................5036.5
    Ζημιά..................................100730 - Ζημιά..................................128140
    Καταμερισμός ζημιάς.......................44% - Καταμερισμός ζημιάς.......................56%

Νικητές: ania[FBS]

Χαμένοι: oratios[-BRO-]

Μάχη για την πόλη θειο
    (21.03.2021 11:03:18)
    Nikoss[CNB] από θειο
    vs
    oratios[-BRO-] από Πόλις, sotos13[-BRO-] από ΑΚΡΙΤΑΣ ΔΙΓΕΝΗΣ, ΘΕΙΟ1

Πυροβολητής θείου......................84(-0) - Πυροβολητής θείου......................76(-8)
    Ξιφομάχος...........................120(-120) - Ξιφομάχος...........................320(-120)
    Οπλίτης.............................167(-208) - Οπλίτης.............................365(-250)
    Γυροκόπτερο...........................100(-0) - Γυροκόπτερο............................60(-0)
    Βομβαρδιστικό αερόστατο...............38(-22) - Βομβαρδιστικό αερόστατο...............73(-50)
    ............................................. - Γίγαντας Ατμού........................31(-29)
    ............................................. - Καταπέλτης.............................0(-30)
    Στρατηγοί..............................-562.8 - Στρατηγοί.............................-1331.8
    Επιθετικοί βαθμοί......................3329.5 - Αμυντικοί βαθμοί.........................1407
    Ζημιά...................................28140 - Ζημιά...................................66590
    Καταμερισμός ζημιάς.......................29% - Καταμερισμός ζημιάς.......................71%

Νικητές: sotos13[-BRO-], oratios[-BRO-]

Χαμένοι: Nikoss[CNB]

Ναυμαχία μπροστά από την πόλη ΙΛΙ Θείο

(20.03.2021 18:30:11)

oratios[-BRO-] από Μελανιός

vs

Blutangel[ΘΕΣ] από ΙΛΙ Θείο

............................................. - Καταπελτοφόρο.........................50(-18)

Κανονιοφόρο............................84(-0) - Κανονιοφόρο............................3(-50)

Έμβολο ατμού..........................150(-0) - Έμβολο ατμού...........................0(-35)

Βάρκα Κατάδυσης........................61(-0) - Βάρκα Κατάδυσης........................0(-10)

Σκάφος-Έμβολο.........................240(-0) - .............................................

Φλογοβόλο.............................20(-40) - .............................................

Κωπήλατη τορπιλάκατος..................60(-0) - .............................................

Μεταφορικό αερόστατων..................30(-0) - .............................................

Βοηθητικό..............................50(-0) - .............................................

Στρατηγοί................................-248 - Στρατηγοί.............................-2277.2

Επιθετικοί βαθμοί........................5693 - Αμυντικοί βαθμοί..........................620

Ζημιά...................................12400 - Ζημιά..................................113860

Καταμερισμός ζημιάς........................9% - Καταμερισμός ζημιάς.......................91%

Νικητές: oratios[-BRO-]

Χαμένοι: Blutangel[ΘΕΣ]

Είστε το λιγότερο αστείοι, δύο εναντίον ενός που είναι offline, χωρίς καν προηγούμενο. ΓΑΤΑΚΙΑ :thumbdown::thumbdown::thumbdown:

θυμάμαι σαν χτες πριν δύο χρόνια που είχαμε έρθει πάλι σε εσένα που ήσουν online και έβαλες τα πόδια στη πλάτη... πολεμισταρά μου εσύ... εμείς είμαστε αστείοι και γατάκια αλλά εσύ είσαι κότα.... μην ανησυχείς για το είδος σου.... έχει γεμίσει το ικάριαμ κότες που μόνο να γράφουν ξέρουν... στο παιχνίδι όλοι ξέρουμε τι είστε.....

2 vs 1 .... τι άλλο θα ακούσουμε.....

[mod='Whitedrum']Παρακαλώ μεγαλύτερη προσοχή στις εκφράσεις σας[/mod]

Προσπαθώ να καταλάβω κάτι.

40ρι τοίχος είχες

Το θαύμα « Το Σιδηρουργείο του Ήφαιστου » του K_nos[C V L] ενεργοποιήθηκε. (18.03.2021 21:28:45)

Ήφαιστο είχες

online ήσουνα ολη την ωρα

10κ μονάδες είχες

τι διαολο σου ελειπε για να παιξεις?

Το θαύμα « Κολοσσός » του K_nos[C V L] ενεργοποιήθηκε. (18.03.2021 21:27:39)

Μάχη για την πόλη Isthmia

(18.03.2021 21:28:45)

oratios[-BRO-] από Tυρινθα 3 cvl, Isthmia, spartakos Πος2

vs

georgia1[C V L] από Ηρθααααααα, K_nos[C V L] από Isthmia

Λογχοφόροι............................510(-0) - Λογχοφόροι..............................1(-0)

Πυροβολητής θείου.....................168(-0) - Πυροβολητής θείου.....................336(-0)

Ξιφομάχος...........................840(-360) - Ξιφομάχος..........................1306(-360)

Οπλίτης..............................90(-422) - Οπλίτης.............................841(-748)

Γίγαντας Ατμού........................88(-36) - Γίγαντας Ατμού.........................60(-0)

Γυροκόπτερο..........................61(-196) - Γυροκόπτερο.........................292(-172)

Κριός..................................30(-0) - Κριός..................................65(-0)

Γιατρός................................10(-0) - Γιατρός.................................4(-0)

Μάγειρας...............................25(-0) - Μάγειρας...............................33(-0)

............................................. - Τείχος..................................4(-3)

............................................. - Βομβαρδιστικό αερόστατο................0(-22)

Κανόνι..................................0(-6) - .............................................

Στρατηγοί...............................-1922 - Στρατηγοί.............................-2036.8

Επιθετικοί βαθμοί........................5092 - Αμυντικοί βαθμοί.........................4805

Ζημιά...................................96100 - Ζημιά..................................101840

Καταμερισμός ζημιάς.......................48% - Καταμερισμός ζημιάς.......................52%

Νικητές: K_nos[C V L]

Χαμένοι: georgia1[C V L], oratios[-BRO-]

Then apparently only some small backend fixes which do not affect the players, so it's not announced.

I remember the old days with every update we had at least, some info.... Why this changed? Backend or not, this might effect us

Καλησπέρα σε κύριε Βουνέ

Θα ήθελα να εκφράσω τα συλλυπητήρια μου για τους ναύτες των πεσόντων πλοίων καθώς και τους στρατιώτες που θυσιάστηκαν σε αυτές τις αιματηρές μάχες.

Εύχομαι πάντοτε τέτοιες επιτυχίες και μακάρι να τους φάτε και τους υπόλοιπους στρατηγούς. Τουλάχιστον να έχουν τα γίδια δικαιολογία που δεν παίζουν χαχαχα

Αγαπητό μου ημερολόγιο

σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για εμένα

κέρδισα ένα εισιτήριο για τις Μαλβίδες

νοιώθω πολύ χαρούμενος για την πρόοδό μου

και πλέον νοιώθω ολοκληρωμένος σαν παίκτης του ποσειδώνα