Officiële oorlogsverklaring Arcans Group [ARC] vs The Duck Clan [-TDC-]

• Eind vorige week is The Duck Clan begonnen met het uitlokken van een oorlog. Bewuste uitlokking of niet laten we in het midden, maar het staat vast dat een aanval van The Duck Clan als alliantie zijnde op onze leden niet wordt geaccepteerd. Arcans Group komt dan ook op voor haar leden en verklaart hierbij de oorlog aan The Duck Clan.

Eisen vanuit Arcans Group voor het stoppen van de oorlog:

• The Duck Clan valt de leden van Arcans Group niet meer aan zonder dat hier een goede reden voor is. Hoog in generale score staan is wat ons betreft geen goede reden om hier met een alliantie bovenop te duiken.
    • Arcans Group staat volledig open voor oefengevechten zoals een paar keer voorgedragen door -TDC- leden, maar laten we dit dan leuk houden en met elkaar afspreken. Uitlokking zoals momenteel gedaan wordt, heeft hier niet onze voorkeur.

Met vriendelijke groet,

False King

Leider Arcans Group

• Ten eerste wil ik reageren op het feit dat wij 'een oorlog uitlokken'. Hier is totaal geen sprake van. Wij zijn als alliantie tot de conclusie gekomen dat wat leven in de brouwerij op Ny gewenst is. Daarop zijn wij de spelers met de hoogste generale scores bij langs gegaan. Aangezien deze spelers een hoge generale score hebben gaan wij er vanuit dat die een gevecht niet uit de weg gaan (waarom zou je anders generale opbouwen). Deze spelers hebben van ons een bezoekje gekregen. Tevens werden van allerlei andere allianties of spelers zonder alliantie aangevallen, deze actie had niks te maken met de alliantie waar de desbetreffende spelers inzitten. Dat is ook meermaals gecommuniceerd naar ARC toe. Uiteraard staat het ARC vrij om gezamenlijk te reageren, maar dat maakt deze situatie niet tot een uitlokking tot oorlog van de kant van TDC.

Ten tweede de gestelde eisen door ARC. Wij zijn van mening dat dit helemaal geen eisen zijn. ARC geeft hier gewoon hun mening. Dat ARC in de topscore generale staan geen goede reden tot aanvallen vindt is voor ons totaal irrelevant. Daar hebben wij onze eigen mening over. Hetzelfde geldt voor oefengevechten, ook daar kan ARC van vinden wat ze willen, maar dat heeft geen invloed op onze manier van spelen. Daarom is er wat TDC betreft geen sprake van eisen tot beëindiging van de oorlog en daarmee überhaupt geen reden waarom wij deze oorlog aan zouden gaan. We zullen de gestuurde alliantievete dan ook weigeren.

Groet,

Don Duck, diplomaat TDC

• Bij deze heb je je activiteit op de server. Wanneer jullie met de gehele alliantie op spelers van onze alliantie duiken, komt hier ook een antwoord op.

• Volgens mij doel jij meer op activiteit op het forum? Ik geloof niet dat een van ons jou al heeft mogen ontvangen..

• Ik spreek namens de alliantie.

• Gezellig, eindelijk weer wat leven in de brouwerij............

Ik begin hieronder maar gelijk met een mooi gevecht ipv enkele plunderingen maar wellicht kan dit topic weer gesloten worden omdat er geen oorlog is. False King wil je een slotje aanvragen op dit topic? Er kan voor de liefhebbers, voor de strijders of anders voor de mee kijkers eventueel een ander topic geopend worden wat geen verklaring van een oorlog betreft.

Desalniettemin wens ik iedereen aankomende tijd een leuke maar bovenal een zeer sportieve periode in de hoop dat we het moddergooien achter ons kunnen laten.

Gevecht voor Valkmaar

(05.05.2020 10:09:59)

RoboRip[-TDC-] uit VierBalGyro, Don Duck[-TDC-] uit VierBalGyro, salamanca, Karel Kraakei[-TDC-] uit VierBalGyro, salamanca, guus geluk[-TDC-] uit salamanca, VierBalGyro, Dagobert Duck uit VierBalGyro

vs

Babbeltje[ARC] uit Juktas, Echo, Heraclea, Santo Domingo, Sinny[ARC] uit Alpha, Charlie, Palacino[ARC] uit Cotacachi, berepoot[ARC] uit berlare, Gigian[ARC] uit Dazzerus, Odyseus[ARC] uit Odys VII Ma, False King[ARC] uit 07 Heraeth K, 03 Ethereal Z, DirkieXP[ARC] uit Valkmaar

---------------------------------------------------------------------------------------------

Zwavel schutters.....................1501(-0) - Zwavel schutters......................0(-750)

Zwaardvechter.....................2213(-5186) - Zwaardvechter........................0(-5278)

Hopliet............................354(-6519) - Hopliet..............................0(-5538)

Gyrocopter..........................1160(-99) - Gyrocopter............................0(-332)

Bombardier...........................73(-277) - Bombardier............................0(-135)

Ram...................................287(-0) - Ram...................................0(-185)

Katapult...............................60(-0) - Katapult...............................0(-59)

Mortier..............................178(-16) - Mortier................................2(-69)

Dokter................................150(-0) - Dokter.................................42(-0)

Kok...................................281(-0) - Kok...................................182(-0)

............................................. - Boogschutter..........................0(-379)

Stoomreus............................945(-13) - Stoomreus.............................0(-607)

............................................. - Muur....................................0(-7)

............................................. - Speerwerper............................0(-22)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Generaals............................-17780.5 - Generaals............................-26507.1

Aanvalspunten........................66267.75 - Verdedigingspunten...................44451.25

Schade.................................889025 - Schade................................1325355

Schadeverdeling...........................40% - Schadeverdeling...........................60%

Winnaars: guus geluk[-TDC-], Dagobert Duck, Don Duck[-TDC-], RoboRip[-TDC-], Karel Kraakei[-TDC-]

Verliezers: Babbeltje[ARC], DirkieXP[ARC], Gigian[ARC], Palacino[ARC], Odyseus[ARC], False King[ARC], berepoot[ARC], Sinny[ARC]

.....yy4xqvggz.jpg

(1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

(5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

• Mooi, zal ik mij alleen nog maar met dirkieeee bezig houden.. toch niks te doen komende maanden..

ripmastersig.jpg

:thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

• Mooi, zal ik mij alleen nog maar met dirkieeee bezig houden.. toch niks te doen komende maanden..

In je eentje kan je me niet aan. Vandaag met z'n tweeën zelfs niet.

• In je eentje kan je me niet aan. Vandaag met z'n tweeën zelfs niet.

Lol... Je heb je maanden schuil gehouden bij ons. Nooit wat gedaan. Ik gun je je grootspraak. was een mooi gevecht.

ripmastersig.jpg

:thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

• Na het gevecht bij Mosterd, ben ik hem aan gaan vallen en heb ik vrij gemakkelijk de restjes van zijn leger opgeruimd.

1588879930625.png

Daarna is hij geplunderd tot zijn stad leeg was!

1588879981735.png

1588880017000.png

• met vier keer level 22 opslag kan je niet echt over leeg spreken. Maar je heb ze verdiend hoor. vergeet de restjes niet ligt nog genoeg...

ripmastersig.jpg

• Dan voel ik me toch vereerd. Vandaag een hele dag niet online kunnen komen, en dan log je in met zo'n cadeau!

• Kan dit topic gesloten worden False King er is GEEN OORLOG!!!! (@admin/mod/go wij hebben de vete niet geaccepteerd dus dit topic is onterecht, aub sluiten)

Ik heb om die reden een nieuw topic geopend waar iedereen een CR kan plaatsen!!!

.....yy4xqvggz.jpg

Edited once, last by Karel Kraakei ().

• Kan dit topic gesloten worden False King er is GEEN OORLOG!!!! (@admin/mod/go wij hebben de vete niet geaccepteerd dus dit topic is onterecht, aub sluiten)

Ik heb om die reden een nieuw topic geopend waar iedereen een CR kan plaatsen!!!

Neehoor, ik laat hem open. Dit is een goede plaats om CR's te plaatsen, daarbij wachten we wel tot er een vete geaccepteerd wordt.

• Dat is volledig aan jou.

Er komt geen vete, zoals wij op voorhand van al onze acties ook al hebben aangekondigd middels diverse berichten naar jullie zijn wij nu nog steeds niet uit op een oorlog tegen één en dezelfde alliantie maar voor wat meer actie in zijn geheel op NY.

Het lijkt mij om bovenstaande rede leuker dat er een topic is waarbij iedereen een CR kan posten.

.....yy4xqvggz.jpg