Officiële oorlogsverklaring Arcans Group [ARC] vs The Duck Clan [-TDC-]

• Dan doneer ik ook wel wat :P

• Goeie poging, maar ARC reageerde snel!

Deze snapte ik alleen niet:

• Ja, mee eens 't was een zeer snelle en mooie opkomst vanuit ARC.

Deze snapte ik alleen niet:

Ik had met spionnen al gezien wat je in Sambal had staan en wilde voorkomen dat je stoomreuzen er bij kwamen toen je alles (op je stoomreuzen na) wat in Sambal stond het gevecht in stuurde. Niet veel later was ook het moment dat er veel hulp van meerdere kanten kwam aanzetten en het mij te heet werd onder mijn voeten.

.....yy4xqvggz.jpg

(1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

(5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

• Onderstaand enkele voorbeelden van de gevechten die je "spontaan" vergeet DirkieXP ;(

.....yy4xqvggz.jpg

• Eerste gevecht was inderdaad een niet slimme zet, maar wel gunstig voor jou.

Gevechten van 19.6 aanvalspunten vind ik niet de moeite waard om te delen, Kraakie.

Is gevecht 3 het gevecht waarna je zo'n 900 bootjes kolost? (en maar haten met TDC op Kolos 😂)

Hier is de eindstand in Mors, ik zou hier erg blij mee zijn!

• Niet zo happen Dirkie, het was maar een geintje en ja daar zat ik niet op te letten, ik wou kolossen en die paar bootjes van me veilig stellen.

Vraagje: waarom trok jij terug en won daardoor mijn muur het gevecht? Die snapte ik niet.

.....yy4xqvggz.jpg

• Niet zo happen Dirkie, het was maar een geintje en ja daar zat ik niet op te letten, ik wou kolossen en die paar bootjes van me veilig stellen.

Vraagje: waarom trok jij terug en won daardoor mijn muur het gevecht? Die snapte ik niet.

Ik trok terug vanwege de plundermissie. Dat had een bezetting moeten zijn, daarom kwam ik later terug :P

• Duidelijk, nu is het plaatje weer rond. Thnx en beter dat het een plundering was 8)

.....yy4xqvggz.jpg

• Aangezien TDC graag doet alsof ze alleen winnen hier wat gevechten. Helaas heb ik niet zo veel GR meer staan. Na deze post zal je weer wat weken/maanden niks van mij horen.

Helaas op schade verloren

Dan maar de restjes opruimen

• Aangezien TDC graag doet alsof ze alleen winnen hier wat gevechten. Helaas heb ik niet zo veel GR meer staan. Na deze post zal je weer wat weken/maanden niks van mij horen.

Aub niet iedereen over een kant scheren!!!! Jammer dat je gelijk weer minder actief bent.

.....yy4xqvggz.jpg

• Lieve schat.. met 26 leden en bibianna met 12 accounts erbij lijkt het me logisch dat jullie ook een paar keer een gevecht zullen winnen

maar ik moet zeggen.. laat wat meer van dit soort gevechten van jullie kant zien. het valt me nog al met al best tegen met zoveel leden.

ik had er meer van verwacht..

• Lieve schat.. met 26 leden en bibianna met 12 accounts erbij lijkt het me logisch dat jullie ook een paar keer een gevecht zullen winnen

maar ik moet zeggen.. laat wat meer van dit soort gevechten van jullie kant zien. het valt me nog al met al best tegen met zoveel leden.

ik had er meer van verwacht..

Dit blijf ik constant horen, en ik word er een beetje moe van. In tegenstelling tot de warmonger acties en reacties die we nonstop vanuit jou krijgen, doen we binnen ARC daadwerlijk ons best om kleine leden groter te maken. ARC is van begin af aan een open en gezellige groep, en iedereen, of je nou net begint of al jaren Ikariam speelt, is bij ons welkom. Die kleine leden laten we ook bewust niet mee vechten, omdat het slecht is voor hun groei. We hebben 7 leden onder de 300k punten, we hebben leden die in de zorg werken, we hebben leden die door de corona situatie niet actief zijn op Ikariam, en zo kan ik nog wel even verder gaan.

Ledenaantallen zeggen echt niks. Verder is Bibianna geen deel van ARC, dus geen idee waarom je haar er steeds bij betrekt. Ga je persoonlijke vete met haar uitvechten, en niet steeds in je excuusjes verwerken. Als jij en -TDC- niet zo agressief waren, waren er helemaal geen gevechten. Genoeg van onze leden willen ook gewoon groeien in punten en rustig bouwen, maar door die constante agressie komt dat er ook niet echt van.

Kan je nu eens kappen met elke keer je onzin te posten op het forum? Soms is het net alsof we bij bepaalde personen te maken hebben met een bipolaire stoornis of schizofrenie. Doe eens normaal man.

Weetje waar ik me persoonlijk nog het meest aan erger, na onze vorige oorlog heb ik van een paar -TDC- leden te horen gekregen dat het vechten best leuk was, en we het een keer moeten doen met goede afspraken. Daar stonden wij als ARC compleet achter, maar we wouden even een periode van rust. Dat is ons niet gegunt. Omgaan met -TDC- is soms net alsof je met de pestkoppen van een middelbare school probeert te rationaliseren.

En met bovenstaande doel ik oprecht niet op alle -TDC- leden of -TDC- in het algemeen, maar bepaalde personen.

• Beste False King ook bij ons zijn er regelmatig leden afwezig door privé en/of andere belangrijke zaken maar punten vechten niet dus ledenaantallen zeggen inderdaad niets. Het is en blijft een spelletje waarbij iedereen vrij is om het te spelen zoals hij of zij dat graag wilt maar wat je hierboven schrijft vind ik niet normaal en gaat veel te ver. Ik hoop dat je snel weer on topic kan gaan.

.....yy4xqvggz.jpg

• Ondertussen in je stad:

Winnaars:

Karel Kraakei[-TDC-]

Verliezers:
    False King[ARC]

De stad 07 Heraeth K werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 9,915 Bouwmateriaal
    • 1,287 Wijn
    • 13,796 Kristalglas

De stad 07 Heraeth K werd geplunderd door Karel Kraakei[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 9,923 Bouwmateriaal
    • 1,287 Wijn
    • 13,789 Kristalglas

• 9,952 Bouwmateriaal
    • 1,258 Wijn
    • 13,788 Kristalglas

• 19,996 Bouwmateriaal
    • 2,447 Wijn
    • 27,556 Kristalglas

• 10,036 Bouwmateriaal
    • 1,166 Wijn
    • 13,797 Kristalglas

• 18,395 Bouwmateriaal
    • 1,944 Wijn
    • 24,934 Kristalglas

.....yy4xqvggz.jpg

• Beste False King ook bij ons zijn er regelmatig leden afwezig door privé en/of andere belangrijke zaken maar punten vechten niet dus ledenaantallen zeggen inderdaad niets. Het is en blijft een spelletje waarbij iedereen vrij is om het te spelen zoals hij of zij dat graag wilt maar wat je hierboven schrijft vind ik niet normaal en gaat veel te ver. Ik hoop dat je snel weer on topic kan gaan.

Er is geen woord aan gelogen, maar je mening mag je hebben.

• Hallo Allen...

hier ff een klein voorstel van mijn kant.. omdat ik ook al leuk begin te kakelen op het forum.

laten we dit netjes afsluiten met 1 groot gevecht zonder kolos..

kies een eiland uit,, (en een stad) laten we daar 1 groot gevecht houden.. insturen zolang we kunnen. zowel land als zee (dus 2 aparte steden evt)

en er daarna weer even een Goed en Net einde aan maken met zn allen.. (het begint weer wat uit de hand te lopen naar mijn idee)

ook heb ik vernomen at PA en EVAVE op gang gekomen zijn en er daar ook leuke en nette gevechtjes mee gehouden kunnen worden

p.s. overleg dit met zn allen... zowel bij ARC en bij TDC.. we willen namelijk ook een leuke wereld en spel allemaal

( ik ben maar een DOM lid dus heb weinig te zeggen :P )

en we kunnen later alsnog elkaar een keer opzoeken voor een leuk gevecht

Groetjes.. Dagobert Duck.. opzoek naar CV'S en Goud

• Applaus voor Gigian en Palacino voor dit mooie gevecht

Nog een landgevechtje erbij

• Ik was onderweg om wat steden van Donald te bezetten

Komt mijn leger opeens in gevecht met een willekeurige plundering. Toch jammer voor de aanvaller ;). Nu kan mijn leger weer gezellig doorvaren!