Did you pull citizens from the mine and / or academic, sometimes that is where they citizens are. In your town but busy somewhere else.
Posts by Cleo
-
-
662
-
662
-
Ik maak gebruik van de mogelijkheid om verschillende servers te kiezen met mijn accounts! Net als voor de 1ste merge! Dus wie weet zie ik sommige van jullie nog na de merge!
Geen idee nog waarheen! Alleen mijn knijn account is er zeker van!!
Verschillende servers met verschillende mogelijkheden bieden zich aan nu. Moet dat nog even overleggen met mijn team genootjes in andere allianties!
We ( als in all NL spelers) zullen .nl nog gaan missen! 13 jaar speel ik dit spel al, dus toch verschillende contacten opgebouwd al ben ik een stil typje enzo!
Maar we gaan er vast wat van maken na de merge!!
Have fun!!
-
-
-
-
-
-
Zephyra, log je dan in via de lobby van ikariam? Het verkleind bij mij dan ook, het enige dat helpt om het weer ( meestal tijdelijk, het springt geregeld terug naar de helft van mijn beeldscherm ) een "normaal" formaat te geven is het beeld naar onderen "slepen"
Het onderste randje van het beeld naar beneden halen zeg maar... en er is nog wat wat snel werkt, maar geen idee wat ik dan doe haha speelde alleen via de telefoon de afgelopen weken ivm mijn laptop die het helaas had begeven
het werkt iig goed genoeg om die bootjes in je vakantie te kunnen behouden!