probleem mobiele app

  • Wordt er nog gewerkt aan de mobiele APP? Ik kan sinds enkele weken op geen enkele manier meer op de mobiele APP. Sinds de laatste update alleen maar problemen. Ik wil de APP terug gebruiken ook al zit het vol met fouten enzo, maar het is gewoon schandalig dat er nog steeds geen oplossing is.


    Ik kan niet inloggen, bij het inloggen keer ik terug naar het inlogscherm.

    Als iemand mij wat meer informatie kan bezorgen of een oplossing weet?

  • Er is op dit moment helaas geen oplossing voor het probleem met de app. Zover ik hier en daar heb opgevangen word er ook niet meer aan de app gewerkt, omdat het toch nooit bedoeld was als main speelmethode slechts als tool erbij.

  • English: Gameforge shut down their mobile application department! There is no one to update the mobile apps that are still out there.


    Nederlandse vertaling: Gameforge sluit zijn mobiele applicatie-afdeling! Er is niemand die de mobiele apps bijwerkt die er nog zijn.

    Member of Honor alliance on Ny

    Former leader of the UNDEAD alliance on Ny (transfer from Lambda)
    Former leader of the UNDEAD alliance on Lambda (R.I.P.)

    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Administrator/Bureaucrat of WikIkariam - the English language Ikariam wiki

  • Jammer. De mobiele app is nooit afgemaakt, maar was wel geschikt om je account goed te houden op vakantie. Nu zit er niets anders op dan de vakantie mode in te gaan. Het vervelend daarvan is, dat je je extra schepen kwijtraakt.

  • Zephyra: Je kunt ook gewoon inloggen via de browser van je telefoon. Het is ff wat apart in het begin om het te gebruiken, maar als je er aan gewend bent is het wel makkelijk en redelijk overzichtelijk.

  • Heb ik ook al eens geprobeerd. Zojuist nog maar eens gedaan. Helaas, het beeld is veel te klein, vergroten of verkleinen lukt niet en telefoon draaien werkt niet. Komt misschien omdat ik een oude Gakaxy J3 heb. Die overigens verder uitstekend werkt.

  • Zephyra, log je dan in via de lobby van ikariam? Het verkleind bij mij dan ook, het enige dat helpt om het weer ( meestal tijdelijk, het springt geregeld terug naar de helft van mijn beeldscherm ) een "normaal" formaat te geven is het beeld naar onderen "slepen"

    Het onderste randje van het beeld naar beneden halen zeg maar... en er is nog wat wat snel werkt, maar geen idee wat ik dan doe haha speelde alleen via de telefoon de afgelopen weken ivm mijn laptop die het helaas had begeven :rolleyes: het werkt iig goed genoeg om die bootjes in je vakantie te kunnen behouden!



    E-mail: cleo@ikariam.us

    Woman are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly... On a broomstick. We're flexible like that.

  • Heb ik ook al eens geprobeerd. Zojuist nog maar eens gedaan. Helaas, het beeld is veel te klein, vergroten of verkleinen lukt niet en telefoon draaien werkt niet. Komt misschien omdat ik een oude Gakaxy J3 heb. Die overigens verder uitstekend werkt.

    Ik doe altijd dubbel klikken op mn telefoon en dan zoomt die uit.

  • Zephyra, log je dan in via de lobby van ikariam? Het verkleind bij mij dan ook, het enige dat helpt om het weer ( meestal tijdelijk, het springt geregeld terug naar de helft van mijn beeldscherm ) een "normaal" formaat te geven is het beeld naar onderen "slepen"

    Het onderste randje van het beeld naar beneden halen zeg maar... en er is nog wat wat snel werkt, maar geen idee wat ik dan doe haha speelde alleen via de telefoon de afgelopen weken ivm mijn laptop die het helaas had begeven :rolleyes: het werkt iig goed genoeg om die bootjes in je vakantie te kunnen behouden!

    Ja, het lukt om je account actief te houden, via inloggen op lobby ... maar gaat regelmatig wat mis....lastig hoor.

    En als ik dubbelklik wordt het beeld groter of kleiner, is handig!. Je kunt gebruik maken van info schermen om van links naar rechts te gaan.

    Raar was dat ik daarna op mijn laptop mijn eiland view niet had....ook niet na pagina verversen.....dat zat voor mijn gevoel

    20 eilanden naar rechts of zo....zag enkel blauwe zee.

    DND

  • Open je telefooninstellingen.

    Tik op Accounts Als dat niet het geval is, tik dan op Gebruikers en accounts.

    Selecteer het account dat u wilt verwijderen en klik vervolgens op Account verwijderen.

    Als uw apparaat geen andere Google-accounts heeft, moet u ter beveiliging een pincode, wachtwoord of patroon invoeren.

    Ik heb het gedaan en alles was in orde