Posts by Huls
-
-
Hieraan is wel te zien dat ik niet erg veel ervaring heb met oorlogvoeren.
Ik maakte de fout mijn mortieren blind in te sturen en dat werd een duur grapje!Gevecht voor Respect M-H-O
(25.05.2020 12:08:39)
DirkieXP[ARC] uit Echo, Respect M-H-O
vs
GOOD-LIFE uit Respect M-H-O
---------------------------------------------------------------------------------------------
Zwavel schutters.......................84(-0) - Zwavel schutters.......................47(-0)
Zwaardvechter.........................240(-0) - Zwaardvechter.........................252(-0)
Hopliet..............................640(-60) - Hopliet...............................184(-0)
............................................. - Stoomreus.............................149(-0)
Gyrocopter............................32(-28) - Gyrocopter.............................68(-0)
............................................. - Bombardier............................47(-22)
............................................. - Muur....................................7(-0)
Mortier................................0(-30) - .............................................
Kok....................................60(-0) - .............................................
Ram....................................30(-0) - .............................................
---------------------------------------------------------------------------------------------
Generaals...............................-1084 - Generaals..............................-127.6
Aanvalspunten.............................319 - Verdedigingspunten.......................2710
Schade..................................54200 - Schade...................................6380
Schadeverdeling...........................89% - Schadeverdeling...........................11%
Winnaars: GOOD-LIFE
Verliezers: DirkieXP[ARC]
747 eenheden van GOOD-LIFE beschermen de stad Respect M-H-O.
Het wonder Hephaistos smederij' van GOOD-LIFE is actief. (25.05.2020 11:53:39)
Het wonder Hephaistos smederij' van DirkieXP[ARC] is actief. (25.05.2020 11:53:39)
Het wonder Hephaistos smederij' van DirkieXP[ARC] is actief. (25.05.2020 11:54:10)
Het wonder Hephaistos smederij' van GOOD-LIFE is actief. (25.05.2020 12:08:39)
Aangezien DirkieXP[ARC] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
Aangezien DirkieXP[ARC] geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.
Het leger van DirkieXP werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
Het leger van DirkieXP werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.
Oefening baart kunst Dirk, zonder fouten maken kun je er ook niet van leren.
-
-
Dames en heren van TDC en ARC,
Ook al is het ten zekerste niet mijn plaats, ga ik hier even een middenweg proberen te creƫren:
Op dit moment zie ik inderdaad 5 mensen van TDC in vakantiemodus, daarentegen is er van ARC 1 lid in vakantiemodus.
Aangezien geen van beide partijen nog voldaan heeft aan de eisen tot vrede, zal de oorlog naar zekerheid nog doorgaan.
Wat kan ARC nu doen:
Als ik ARC zou zijn, zou ik gebruik maken van de vakantiemodus van de 5 leden van TDC door al hun steden goed vast te zetten, jullie troepen goed te hergroeperen en weer aansterken naar maximaal niveau.Wat kan TDC nu doen:
Ze kunnen proberen zich te verzetten. Het zal echter wachten worden tot de andere leden van TDC weer tijd hebben naast hun offline-leven.
Maar 1 ding: laten we alsjeblieft deze thread met meer CR's vullen in plaats drama. Laat de legers jullie oorlog vechten.
Succes aan beide partijen.AMEN
-
Jeumugh het begint hier bijna op een modderveld te lijken hahaha. Ik wil meer toprapportjes lezen van beide kanten. Ik heb me tot nu toe bijzonder goed vermaakt met de rapportjes dus ga zeker zo door lui.
-
-
klopt zevenzwaard. Voor de kolos stonden, we overigens op 65%. De kolos was in die zin overbodig. Maar ik zag dat De tenders van zwarte magica, zich hadden vergrepen aan de drank. Wilde zijn vloot niet missen. En je verwonderde je ook over de kolos van Dago.. Met een vrije ploffer kan je wonders verzetten
Qua schade staan jullie er niet heel beroert voor. we hebben als voordeel, dat we allemaal over de juiste wonders beschikken. Dat is verre weg jullie grootste nadeel.
Daarnaast laten jullie mooie opkomsten zien, mooie legers. Ik voorzie nog een pittige tijd voor ons.
We zijn er in deze oorlog inderdaad achtergekomen hoe belangrijk goede wonders zijn. Uit pure interesse, hoe bedoel je wonders verzetten?
Doormiddel van een plof kolonie kun je ploffen naar een eiland met een wonder naar eigen keuze en daar gebruik van maken.
-
-
-
Apollonius en dat zal ook zo blijven. Voor iedereen
-
-
-
pay day
-
Cr threads ergens anders dan hier?
CR's mogen idd gewoon onder de officiƫle oorlogsverklaring geplaatst worden. Succes heren en dames van ARC en TDC!
-
Zou dit dan de eerste officiƫle alliantieoorlog op NY kunnen worden? Ik ben benieuwd! Veel succes gewenst aan beide partijen.
-
Zephyra: Je kunt ook gewoon inloggen via de browser van je telefoon. Het is ff wat apart in het begin om het te gebruiken, maar als je er aan gewend bent is het wel makkelijk en redelijk overzichtelijk.
-
Er is op dit moment helaas geen oplossing voor het probleem met de app. Zover ik hier en daar heb opgevangen word er ook niet meer aan de app gewerkt, omdat het toch nooit bedoeld was als main speelmethode slechts als tool erbij.
-
Divorced
-
-