Posts by Huls

Oefening baart kunst Dirk, zonder fouten maken kun je er ook niet van leren. :thumbup:

AMEN<3

klopt zevenzwaard. Voor de kolos stonden, we overigens op 65%. De kolos was in die zin overbodig. Maar ik zag dat De tenders van zwarte magica, zich hadden vergrepen aan de drank. Wilde zijn vloot niet missen. En je verwonderde je ook over de kolos van Dago.. Met een vrije ploffer kan je wonders verzetten :)

Qua schade staan jullie er niet heel beroert voor. we hebben als voordeel, dat we allemaal over de juiste wonders beschikken. Dat is verre weg jullie grootste nadeel.

Daarnaast laten jullie mooie opkomsten zien, mooie legers. Ik voorzie nog een pittige tijd voor ons.

We zijn er in deze oorlog inderdaad achtergekomen hoe belangrijk goede wonders zijn. Uit pure interesse, hoe bedoel je wonders verzetten?

Doormiddel van een plof kolonie kun je ploffen naar een eiland met een wonder naar eigen keuze en daar gebruik van maken. :D

Zephyra: Je kunt ook gewoon inloggen via de browser van je telefoon. Het is ff wat apart in het begin om het te gebruiken, maar als je er aan gewend bent is het wel makkelijk en redelijk overzichtelijk.

Er is op dit moment helaas geen oplossing voor het probleem met de app. Zover ik hier en daar heb opgevangen word er ook niet meer aan de app gewerkt, omdat het toch nooit bedoeld was als main speelmethode slechts als tool erbij.