Posts by RipmasterD

...Rip al gelijk in vakantiemodus.. na 1 gevecht( Zal wel met wat anders te maken hebben )

Hey Bibi,

Leuk, dat je op het forum bent gekomen. Ik verwacht eind volgende week weer online te zijn.. Als ik langer dan 48 uur niet kan inloggen, gooi ik hem altijd in V.. Het moment kwam wat onverwacht. Anders deed ik het niet zo... Fijn weekend...

thnxs voor je Vitale inzet btw.. Keep it up...

nr 2

laten we dat maar meteen bekrachtigen dan... wordt vast een gezellige week met je BiBi… k hoop dat je van mijn PP heb genoten.. je zal er vast blij mee zijn zo...

Gevecht voor Duck Hunter

(17.05.2020 16:16:58)

BiBiHunter[-TDC-] uit plof, Nuostabus[EVAVE] uit Duck Hunter

vs

Bibianna uit Duck Hunter

---------------------------------------------------------------------------------------------

Zwavel schutters......................254(-0) - Zwavel schutters.......................84(-0)

Zwaardvechter........................1600(-0) - Zwaardvechter.........................430(-0)

Hopliet..............................986(-44) - Hopliet...............................868(-0)

Mortier................................68(-0) - Mortier................................0(-30)

Kok....................................40(-0) - Kok....................................30(-0)

............................................. - Muur....................................1(-6)

Stoomreus.............................63(-37) - .............................................

Gyrocopter............................260(-0) - .............................................

Ram....................................60(-0) - .............................................

Bombardier.............................90(-0) - .............................................

---------------------------------------------------------------------------------------------

Generaals................................-291 - Generaals................................-930

Aanvalspunten............................2325 - Verdedigingspunten......................727.5

Schade..................................14550 - Schade..................................46500

Schadeverdeling...........................23% - Schadeverdeling...........................77%

Winnaars: BiBiHunter[-TDC-], Nuostabus[EVAVE]

Verliezers: Bibianna

De stad Duck Hunter werd geplunderd door BiBiHunter[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 37,500 Kristalglas

Het wonder Hephaistos smederij' van Bibianna is actief. (17.05.2020 16:01:58)

Het wonder Hephaistos smederij' van BiBiHunter[-TDC-] is actief. (17.05.2020 16:01:58)

Het wonder Hephaistos smederij' van BiBiHunter[-TDC-] is actief. (17.05.2020 16:02:39)

Het wonder Hephaistos smederij' van Nuostabus[EVAVE] is actief. (17.05.2020 16:11:00)

Het wonder Hephaistos smederij' van Bibianna is actief. (17.05.2020 16:16:58)

Aangezien Bibianna geen eenheden meer over had om de frontlinie te behouden, heeft de rest van het leger zich terug getrokken.

Het leger van Nuostabus werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het leger van Nuostabus werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

Het leger van Bibianna werd terug geroepen. Zij hebben het slagveld verlaten.

De aanvallers wonnen het gevecht omdat ze door de muren gebroken zijn en de verdedigers geen eenheden ter plaatse hadden om de gaten te dichten.

lag ook te slapen natuurlijk

vooruit dan maar omdat jullie zo van posten in je draadje houden…...edit omdat ik zo van posten in mijn draadje hou :P