Posts by THE-GAME

وانت سايبها تهرب عطلة ومش بتدافع عنها ليه وانت معاك 8 مليون جنرال ؟!

فعلا انتوا ناس بتحير ومدام مستواك قوي كده تفضل دافع عن اعضاء حلفك او هاجم لو عندك جرأة وبالنسبة للبت بتاعتك اللي انت كنت قبل فترة بتستنجد بيها عالعام حرجعها عطلة تاني ^_^

احنا حنمشي الحرب بمزاجنا وبالمكان اللي نريده

احمد حيجي دوره لكن مش دلوقتي خليه يجند ويخزن شوية وانتي خليكي زارعة نخلة :P

شكل اخلاقك عالية جدا فحتركك تتحرقي بنخلتك المزروعة واسيب الكل يتفرج على تربيتك;)

ولا يهمك صديقي نقاط القرصنة على حسابك ما العبها اصلا

وبتقول فوق انها بقت فاضية كمان ههههههه

هم ميعرفوش اننا دلوقتي حنمشي الحرب بمزاجنا حنهاجم وقت ما نريد وبالمكان اللي نريده وحندخل اللي نعوزه عطلة كمان

لو الفضلابي موجود كان الوضع تغير لانه بيدافع عن حلفه انما دلوقتي مبقاش غير المزارع احمد امين ههههه

رجعتي عطلة ليه يا بلحة هو احمد امين مش بيدافع عنك ؟!

اخركم كلام وشتايم فقط وفتنة سواء انتي او احمد امين

يااحمد يامقهقر نزل ال١٠٠ تقرير كولوسوس دول عشان نعدهم سوا :)

اخي صالح كلامك ع الراس ومعك حق.

مقهقر تقريبا انت اللي بدأت كلام عن حربنا ف المنتدي اما الموضوع فهو عن الريبل ليس لكم علاقه به

فواضح من اللي تكلم وحابب يغطي علي فضايحه

عموما مدنك زي مابتقول مفتوحه ومدننا مفتوحه واوعدك اول ماتبدء تتحرك هرجع م العطله

ده مش مستاهل انك تتعب نفسك وترد عليه حتى

خليه يروح يدافع عن الصيادة اول بقالها من ال10 الاواخر برمضان عطلة لاني راكن عايمتي جنبها

وعليكم السلام كلام من ذهب ارجو من جميع "محاربي المنتدى" تطبيقه باللعبة

مع كامل احترامي لك ملك رومانيا ركن اساسي بحلف ستارز ومشاركته بكل حرب مؤثرة جدا وفعالة جدا ومش ضروري الخصم بيشعر بها او لا لكن نحن كحلف بنعرف نوزع الادوار بيننا جيدا

بخصوص التحدي لاعبي ستارز كلهم حاليا بحالة حرب منذ عدة شهور وانا سبق وخبرت بحلفنا ان لا يوجد اي تحديات فردية بالوقت الحالي ممكن بعد انهاء حالة الحرب نسمح بها لكن حاليا مرفوضة تمام وان كان لا بد ان اي حد يخوض تحدي فردي فانا نيابة عن اي لاعب بستارز مستعد لقبولها كما خبرتك سواء بالهجوم او الدفاع

ثم انا ما قلت ما في مانع وانا سبق وفعلا نبهت على كل اعضاء الحلف بسبب الصداقة بينا وبسبب اهداف الحرب ان الهجمات تبقى باماكن معينة ونبتعد عن اماكن معينة

صديقي الفضلابي يا ريت بعد اذنك ومنعا للاحراج ما نتكلم بموضوع المنتدى هذا لانه مخصص لحلف ستارز والريبل تقدر تتراسل مع ملك رومانيا او اي شخص اخر عالخاص او دبلوماسية الحلف او الواتس او اي مكان تفضلوه :)

يسعد مساكم وكل عام وانتم بخير

الحقيقة ما كنت حابب ارد على المنتدى لان مفيش حد مستاهل ارد عليه لحد دخول الفضلابي

اولا انا بعتب عليك يا صديقي اني براسلك على الواتسب وبتتجاهل رسايلي بس مش مشكلة "التمس لاخيك عذرا" وانا حاخد الموضوع من باب الاخوة مش من اي باب اخر

الفضلابي نيابة عن ملك رومانيا لان انا وملك رومانيا واحد اللي يسيء له يسيء لي واللي يتحداه يتحداني انا بقبل تحديك بالوقت اللي تختاره

ثم انا حوضح عدة نقاط عشان لو في اي سوء فهم يكون واضح امام الجميع

الموضوع هنا يخص الريبل وستارز فقط ومنشوراتي كانت تخص حلف الريبل ويخص معلن الحرب فقط واللي دخل يعمل فتنة هو كالعادة وليس اي شخص اخر "احمد امين" وانت عارفه كويس يا فضلابي واللي قاله سيد ملك رومانيا نفس الكلام اللي انا قلته واللي انت قلته وكل زاي بتقوله انه عبارة عن مزارع تبع كلام مش بيحارب بجيشه ولا بيفيد حلفه بجيشه بدليل اني من قبل العيد عامل عايمة جنب الصيادة وخرجت عطلة ولا فكر احمد امين انه يدافع عنها حتى وده مقصد سيد بكلامه انه ينفع حلفه وانت اخدت الكلام ليك شخصيا ولعلمك يا احمد في حاجات كتير حصلت منذ خروجك من النخبة انت ما بتعرف عنها وسبق وخبرتك كل كلامنا وكل افعالنا ضد راس الفتنة بعالم زاي وبحلف النخبة وهو احمد امين ولو كلمتني واتس كان وضحت لك كل الصورة

بخصوص كلامك عن ستارز انا مش حرد عليك يا صديقي لان انت عندكم تقارير فايزين فيها واحنا برضو عندنا تقارير فايزين فيها كمان وفرق الخساير بالذهب والجنرلات مش مكانه هنا اتكلم فيه حاليا

رسالتي لاحمد امين تعال دافع عن اعضاء حلفك تم تدمير عدة لاعبين مثل فلسطين وافتخر وهيما مشعل وخرجوا من الحلف والصيادة عطلة وغيرهم الكثير وانت بتتفرج عليهم لكن لا تقلق دورك حيجي وساعتها

مخزنك ابو 8 مليون جنرال لو فكرت تفتحه حتلاقيه صفر جنرال وافهم كلامي بالطريقة اللي تفهمها انت عاوز تحارب بمدنك ومش حتخرج منها بس حنصفرلك جيشك وبمدنك كمان