Benim sözümü ne Hazreti Ali, Nede Hz. Ömer söylemiş. Bilgemen sözüdür.
Posts by ErGeNeKoN
-
-
Aptal bir insan akıllı görünebilir, oysa zeki bir insanın aptal görünmesi çok zordur.
-
Display More
Eşek eşeği ödünç kaşır)

(Çıkarcı bir insan başkasına yardım ederken ileride onun da kendisine yardım edeceğini düşünür)
Anlatmak istediğimi önceden belirtmiş idim, tekrarlayan bir cümle kullanayım.
Üzüm üzüme baka baka kararır.
Buyurunuz top sizde

Olanlardan bağcının haberi var mı? Hala bağcıyı bekliyoruz.
-
Display More
Olay mı var?

şunlarıda çevirir misin bizim anlayacağımız şekilde
Yardım geldi,sıkıntı yok.

Burasını çözemedim. Chuck "Bee" Bashlick sınıf birincisiydi. Elfçesi benden daha iyidir, ona bırakıyorum:)
Teşekkürler.

(Eşek eşeği ödünç kaşır)

(Sina'da bir insan yardım) Eşş
Eşek kaşınmak isterse, çobanın değneğine çitme atar.
-
O zaman aliye müracaat vardır onun zulada hesap
-
KAN a gelirsen olur. Hem orda yağmalıyamazlar seni
-
Eskiden Üç aylık maaş aldığımızda , sağa sola dağıtıyorduk. Şimdi emeklilere ambro vermiyorlar. Cimri oldu bunlar.
-
Bu sefer olacak galiba, luck un ambroları alacaz.
-
ikaryam öldü artık arada bi gelip ruhuna fatiha okuyup çiçeklerini sulayıp hey gidiğiin günler diye âh edeceğimiz yer oldu hâ arada bi uğrarken bi iki dosta denk gelirsek de sarılıp ağlaşırız vakti zamanında epey demiştik ama gördünüz bizleri kaçırıp babil asmalarında üzüm yerken sonunuzu hazırladınız şimdi gurur duyunuz😞
Eski roma da arenaya savaş arabaları girdiğinde , ayakta tek bir savaşçı kalmaz. Araba üzerinde elinde kamçı olan sürücü, protokol de imparator, tribününde savaş çığlığı atan seyirciler. Burada tek masum atlardır.
-
-
Maarif Nazırı Emrullah Efendi "Şu mektepler olmasa maarifi ne güzel idare ederdim." Demiş. Oyuncu olmayınca ikariam 3 kişi ile idare edilebiliyor.
-
Şimdi gördüğüm tablo mutlu etti. Artık Binlerce kişiyle muhattap olmamanın verdiği rahatlıkla sohbetlerde de aktifsin

Her halde yanlış forumu takip ediyoruz.
-
Display More
Because nobody stopped making suggestions.
Where are those suggestions? Don't make me read all the forum to find few words.
As you can remember on the previous forum upgrade we lost some threads, lots of them. This is only what remained.
In the old forum there was a special section for suggestions, in a specific format with details and players could discuss them. Unless a suggestion is voted by many players it isn't taken into consideration. If you want something and you are the only one this is not good enough.
Now, show me where are the suggestions in this forum? Who are the players that agree to them? Do they answer to the same standard format?
What you posted here is a list of wishes with no details. Most players do not read this thread, nor GF.
As sgo said, the old forum was better equipped. In the Old Forum, the recommendations disappeared. Help issues are not enough. No support issues related to construction and war. The forum became mediocre.