Posts by BROMVLIEG

Er zijn 8 werelden op de engelse sektie waar wij naar toe kunnen.De wereld Pi lijkt een mooie server en is gelijk aan zeta, maar is bij iedereen erg populair, ook door andere buitenlandse spelers waar de server van gwsloten wordt. Ik denk dat Pi straks overspoeld gaat worden en dan is het vechten voor een eiland met het juiste wonder. Er zit al een monster alliantie met zo'n 180 leden en nr 2 met 96 en nr 3 met 66 leden. Dit zijn voor ons zeer grote allianties en dat worden er zo meteen meer. Nu ben ik benieuwd wat andere Nederlandse spelers van plan zijn. Ik zie graag reacties op dit topic

EN 1, 2, 16, 43, 44, 45, 46, 47

1 = Alpha - Regular Server oude layout met hepa op zwavel

2 = Beta - Regular Server oude layout met hepa op zwavel

16 = Pi - Regular Server nieuwe layout maar super popular onder heeel wat landen

43 = Zelos - Special Server -- WAR

The following bonuses are active on them:

50% faster trade ships

25% Faster Training of Troops

50% Faster Building of Ships

10% higher income of Sulphur

44 = Zephyros - Special Server -- BOB THE BUILDER

40% Higher Income of Building Materials and Marble

25% Faster Building of buildings

25% Faster Trade ships

45 = Herakles - Special Server -- KNOWLEDGE

25% Higher Income of Building Materials and Marble

40% Higher…Income Crystal

25% Faster Trade ships

15% Faster Building of buildings

46 = Hydra - Special Server -- WAR

25% Faster Trade Ships

50% Faster Building of Troops

50% Faster Building of Ships

25% More Income of Sulpfur and Wine

47 = Orpheus - Special Server -- KNOWLEDGE

33% Faster Trade Ships

50% Higher Income of Crystal

50% Higher Income of Wine

Op 23.06.2021 20:13 schreef Duke24 T:

Sterkte Brom, bekenden, familie, vrienden, zijn ally genoten waar dan ook

Hoi aan iedereen in al zijn ally`s en bekenden,

Aspa de tegenstander...

Hij was al behoorlijk op leeftijd als ik mij niet vergis en al mega lang ika speler. Ik ken hem alleen als tegenstander in het spel en we hebben vaak in elkaars haren gezeten. Ontelbare keren eigenlijk. op zijn eigenwijze manier van spelen gaf hij toch wel kleur aan het spel zeker in de tijd toen ik zelf nog erg actief was. Vooral op piraten gebied zaten we elkaar vaak dwars dat ook weer leidde tot gewapende conflicten :-) . Hij was een luis in de pels en verveling lag nooit op de loer hahahaha. Dus dat zijn mijn herinneringen.

Rust zacht, rust in vrede beste Aspa ik zal je tegenstand en strijdlust missen

Een laatste groet van Duke24 T

> >

Inderdaad ASPA was een fijne mdespeler. Op de achtergrond was hij als minister bij de alliantie -NO- altijd bezig en bij gevechten stond hij altijd klaar om manschappen en vloot te maken. Hij deed veel in de alli maar ook in zijn eigen alli ROOD. Het is jammer dat een goede en actieve speler is heen gegaan. Dat hij ziek was dat wisten wij in de alli niet. Maar omdat ASPA een tijd inactief was begon ik mij ongerust te maken want is ASPA niet vandaar dat ik via de alli RUINS contact kreeg met Eric en zo zijn op zoek gegaan wat de reden was. Ik vernam van Eric dat ASPA/Ton is overleden. Ton we vergeten je niet maar je hebt ons laten schrikken. De pijn is voorbij. Laten we verdergaan en Ton Rust Zacht.

Zijn er spelers die denken te stoppen met spelen op NL ikariam zeta en hun account willen opgeven dan heb ik belangstelling om het account over te nemen.

Op zeta is nog steeds genoeg te beleven. Wij van No Name hebben net een vriendschappelijke oorlog tegen de alliantie DoNotDisturb beëindigd. Het was over en weer aanvallen op ieders steden. We hebben beiderzijds de oorlog beëindigd zonder overwinnaars.