Posts by ArturoBandini1
-
-
-
-
-
-
-
Şu kadar yağmayı kim yese modemin fişini çeker bırakırdı oyunu.
Depo yüklenip sağda solda gezmekle olmuyormuş demek ki bu işler.
Hayırlı forumlar.
+rep
-
verilen hasar sıralama veya sabit ödül o kadar düşük ki. Sadece yatırılan kaynağa göre %40 fazla gibi.
Böyle kaldığı sürece hiçbir anlamı yok bu etkinliğin. Yeni bir hesaplama formülü geliştirilip ödüller arttırılmalı.
-
Kesinlikle katılıyorum. Ödüller çok düşük kalıyor. Verilen zahmete değmiyor. 1000 ambrodan fazla jet motoruna vs veriyorsun gelen ödüller tatmin etmiyor.
Harcanan kaynağın 10-15 katı gelmesi lazım en az.