Posts by DirkieXP

Denk je nou echt dat je legers mag hebben op een eiland waar je me vast hebt gezet met vloot Guusje?

Geen vlekkeloos gevecht, maar tevreden met de uitkomst.
    Het is goed zoeken naar de landlegers van TDC.

Hieraan is wel te zien dat ik niet erg veel ervaring heb met oorlogvoeren.
    Ik maakte de fout mijn mortieren blind in te sturen en dat werd een duur grapje!

Ik was onderweg om wat steden van Donald te bezetten

Komt mijn leger opeens in gevecht met een willekeurige plundering. Toch jammer voor de aanvaller ;). Nu kan mijn leger weer gezellig doorvaren!

Applaus voor Gigian en Palacino voor dit mooie gevecht

Nog een landgevechtje erbij

Waarom ga je door dan? Je doet alsof jij de gezegende bent, maar je doet het zelf net zo hard. Alleen maar trash-talken over de manier waarop iemand het spel speelt. Want volgens jou is er maar 1 manier om het spel correct te spelen: alleen maar aanvallen. Als je zwakker bent moet je dan maar gewoon je leger/vloot opgeven in een nadelig gevecht.

Maar DIT is juist het mooie aan Ikariam. Er zijn meerdere speelstijlen mogeljik en er is niet 1 beste speelstijl. Dat is wat de variatie zo leuk maakt.

Dus als we nou allemaal stoppen met hele lappen tekst om onze GR's heenzetten en gewoon alleen de GR's delen, dan zien de forum-lezers dit.
    Daar komen ze namelijk ook voor. Niet voor het eeuwige gezeur dat iemand weer eens geen bootjes in zijn eigen steden had liggen en je ze laf vindt.

Ik weet dat ik zelf net zo goed off-topic teksten neerkalk, maar ook ik zal proberen alleen gevechtsrapporten te plaatsen op het forum, zodat het leuker te lezen is.

Ja dat denk ik ook..

geloof ene dirk of bibianna,

p.s. dirk.. kom is met wat NUTTIGS,,

hahaha rustaaaaagh
    probeer je persoonlijke leven niet zo af te reageren op een spelletje <3

iemand is gepikeerd

Eerste gevecht was inderdaad een niet slimme zet, maar wel gunstig voor jou.

Gevechten van 19.6 aanvalspunten vind ik niet de moeite waard om te delen, Kraakie.

Is gevecht 3 het gevecht waarna je zo'n 900 bootjes kolost? (en maar haten met TDC op Kolos 😂)

Hier is de eindstand in Mors, ik zou hier erg blij mee zijn!

Goeie poging, maar ARC reageerde snel!

Deze snapte ik alleen niet: