Posts by ektorduitsland

Omdat GF ons dwingt uit 8 servers te kiezen, gaan de wegen van NO Name zich afsplitsen

Iedereen is niet hetzelfde, gelukkig maar, anders was het zo saai op deze mooie aarde

Deels gaat No Name naar server 47 Orpheus

Deels gaat No Name naar server 16 PI

Omdat ik een van de laatste oprichters van No Name ben (te weten Thunder/Kokki/Peppi/Ektor vervolg van VST) neem ik de naam NO Name nog mee naar server 16 PI

Omdat server 16 totaal anders gaat worden dan Zeta ivm verhoudingen tussen diverse Allies staan wij open voor bondgenootschappen of samenvoegen met andere Nederlanders/Belgen Allies op PI onder andere alli naam

Mooi zou zijn , dat wij als Nederlanders/Belgen gaan clusteren net iets uit het hart van PI, ivm toekomstige samenwerking

Graag ingame contact opnemen met Ektor, indien we allemaal bij elkaar willen zitten op PI

Ik vind het jammer dat het zo gelopen is en wil niet op 2 servers spelen

De jas van PI past mij en mijn vrienden/vriendinnen welke meegaan naar PI beter dan Orpheus

Dus aan alle Nederlanders/Belgen laten wij de strijdbijl begraven en opnieuw beginnen op PI MET ELKAAR ipv TEGEN ELKAAR

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie tijd op Alpha en Zeta met VST en No Name

Groet

Ektor

uitgangspunt blijft waar de meeste Nederlanders/Belgen heen gaan , gaan wij ook

zou zonde zijn , dat wij als Nederlanders/Belgen geen bondgenootschappen meer kunnen afsluiten omdat wij verdreven zijn van de Engelse Servers omdat GF geen Nederlandse/Belgische server wil blijven onderhouden

de keus neigt nu naar PI server 16

Ik nodig alle allianties om uiterlijk jullie keus hier neer te zetten a.s. maandagavond 22 november

Denk dat uitgangspunt moet worden

We gaan naar een server waar veel Nederlanders heen gaan

Anders ga je als Nederlandse Alli verzuipen

Server 16 PI valt af, die is erg populair onder Engelsen en denk dat de meesten geen zin hebben om continu op te letten omdat je geplunderd wordt

of spelers tegen komt welke twenty for seven IKA spelen en dus zelf geen leven hebben

Ben benieuwd of alle Nederlandse allies bereid zijn naar 1 Engelse server te gaan met uitzondering van 16 PI

Graag jullie reacties

Hier een bericht van mij na het droevige nieuws van overlijden Ton Ingame Aspa

Ton leerde ik destijds kennen toen ik in VST zat en oorlog voerde tegen Labyrinth

Na LAB kwam Ton bij VST.

Met Kokki/Peppi/Thunder en ik hebben we toen No Name opgericht en TON volgde ons

Hij was de Minister bij NO en vocht vaak mee

We gaan TON missen

Rust Zacht Ton

Ektor