Slotje erop.

Slotje erop.

As far as I know, you can only move to another server as long as you are not in the top 50 of the destination. Given US Lips is a young server, I think this might likely be your problem.
In case someone is wondering what is up with the 17 years and 11 months: this sounds like the 2038 software problem to me. Glad it is fixed, but it seems like the arrival time became the maximum integer somehow.
Gelieve ontopic te blijven. Dus geen discussies meer over die ingame berichten (in welke vorm dan ook), aankaarten dat iemand offtopic is, of welke boodschap dan ook die als offtopic beschouwd zou kunnen worden. De essentie van dit draadje is het gevecht tussen Arcans Group en The Duck Clan.
Vanaf dit bericht volgen sancties bij verdere overtredingen. Een verwittigd mens is er twee waard.
Gelieve privéberichten die niet door de beugel kunnen te rapporteren op het platform waarop ze verzonden zijn.
Enkel zo kunnen we er als forum / game / IRC team iets aan doen. Plaats dit niet op het forum, dat is niet het geschikte medium ervoor.
Tot slot verzoek ik iedereen om terug naar de essentie van het topic te gaan. Dit is redelijk offtopic.
Alvast bedankt. ![]()
IM_Mike
SMOD
Dat is valsspelen.
Fesiely ?
Typically the refund takes place the day after or a few days after.
Nothing to worry about. ![]()

Even voor het goede begrip: enkel de topicstarter (of het forumteam in uitzonderlijke gevallen) kan bepalen of een topic al dan niet dicht mag/moet. Een vete hoeft niet langs beide kanten geaccepteerd worden om op het forum te mogen staan. Dat is natuurlijk de ideale situatie, maar is geen vereiste voor de forumregels, noch de toepassing ervan.
IM_Mike
SMOD
Als koekjesmonster bij het postbedrijf werkt heb je alvast pech. ![]()
Moet je wel eerst een manier vinden om de grens over te raken.
Illegale grenspassage voor koekjes, dat klinkt wel als een scenario voor een B-film. ![]()
Dan moet je gewoon meerdere keren bakken. Zo doe ik het zelf. ![]()
Taart en koekjes zijn zo makkelijk te maken.
Die tover ik in massale hoeveelheden uit de oven als ik jarig ben. ![]()
Jammer voor jullie dat ik dit jaar niet meer jarig ben. ![]()
For your information: scripting is prohibited by the terms and conditions, so I guess not. ![]()
For that reason, I will be closing the thread.