Posts by Dagobertduck

    en sommige van ARC moeten nog best wat leren..zie vaker dat ze niet eens door de muur heen komen.. hmm vreemd zeg.. hoe kan dat nou....?


    Arc bedankt maar weer voor de activiteit.. ik ga nog even 3 dagen door en dan is het voor mij wel weer leuk geweest..

    tot een volgende keer ;)


    Hier nog wat kleinigheidjes.. land en vloot gevechtjes..

    (heb 1 vlootgevecht terug getrokken ivm schade voordeel)














    Hallo Allen...


    hier ff een klein voorstel van mijn kant.. omdat ik ook al leuk begin te kakelen op het forum.

    laten we dit netjes afsluiten met 1 groot gevecht zonder kolos..

    kies een eiland uit,, (en een stad) laten we daar 1 groot gevecht houden.. insturen zolang we kunnen. zowel land als zee (dus 2 aparte steden evt)

    en er daarna weer even een Goed en Net einde aan maken met zn allen.. (het begint weer wat uit de hand te lopen naar mijn idee)


    ook heb ik vernomen at PA en EVAVE op gang gekomen zijn en er daar ook leuke en nette gevechtjes mee gehouden kunnen worden


    p.s. overleg dit met zn allen... zowel bij ARC en bij TDC.. we willen namelijk ook een leuke wereld en spel allemaal

    ( ik ben maar een DOM lid dus heb weinig te zeggen :P )


    en we kunnen later alsnog elkaar een keer opzoeken voor een leuk gevecht


    Groetjes.. Dagobert Duck.. opzoek naar CV'S en Goud

    Hallo Allen...


    hier ff een klein voorstel van mijn kant.. omdat ik ook al leuk begin te kakelen op het forum.

    laten we dit netjes afsluiten met 1 groot gevecht zonder kolos..

    kies een eiland uit,, (en een stad) laten we daar 1 groot gevecht houden.. insturen zolang we kunnen. zowel land als zee (dus 2 aparte steden evt)

    en er daarna weer even een Goed en Net einde aan maken met zn allen.. (het begint weer wat uit de hand te lopen naar mijn idee)


    ook heb ik vernomen at PA en EVAVE op gang gekomen zijn en er daar ook leuke en nette gevechtjes mee gehouden kunnen worden


    p.s. overleg dit met zn allen... zowel bij ARC en bij TDC.. we willen namelijk ook een leuke wereld en spel allemaal

    ( ik ben maar een DOM lid dus heb weinig te zeggen :P )


    en we kunnen later alsnog elkaar een keer opzoeken voor een leuk gevecht


    Groetjes.. Dagobert Duck.. opzoek naar CV'S en Goud

    En poef weer een stadsverplaatsing van bibianna. haar stad in het centrum is weer verdwenen naar de rand van de wereld..

    dat zijn weer een paar kratten bier hahah

    mooi dat je ikariam levende houdt ;)

    Dank u

    Lieve schat.. met 26 leden en bibianna met 12 accounts erbij lijkt het me logisch dat jullie ook een paar keer een gevecht zullen winnen

    maar ik moet zeggen.. laat wat meer van dit soort gevechten van jullie kant zien. het valt me nog al met al best tegen met zoveel leden.

    ik had er meer van verwacht..

    Dit had ik al eerder aangegeven..

    ze willen graag even happen en hebben honger...

    staat weer goed voor bibi en dirk.. (goddelijke spelers whahaha)

    ze zullen wel pist zijn op me eerdere berichten,, bibi verscheen in 1x op t forum met wat belachelijk geblaf van dr.

    en Drik kan nooit is wat nuttigs of zinnigs plaatsen..

    vind het ook erg jammer. had t graag anders gezien


    Aub on-topic blijven met (mooie) cr's Bibianna, DirkieXP en Dagobertduck i.p.v. jullie flames en moddergooipraktijken. Ik heb dit topic geopend voor wat actie en gezelligheid op NY.........

    hebben jullie honger?

    ja me medicijnen zijn al een tijdje op.. kan ze nergens weer vinden.. ik dacht moet jou maar is ff bellen voor nieuwe ;)

    ohja en natuurlijk ben ik altijd de goeiste.


    maar kom gerust een keer langs.. te Assen.. whiskey wodka wat kan ik je aanbieden ?

    Ja dat denk ik ook..

    geloof ene dirk of bibianna,


    p.s. dirk.. kom is met wat NUTTIGS,,

    hier al het bewijs.. wat moet je met 20 vuurschepen...

    mijn vloot was niet compleet.. jij zit bijna op 2 dagen afstand...(te schuilen met al je steden) makkelijk praten jij.


    hahaha je bent een mooie grapjas.. jij verstopt en schuilt je aan de rand van de wereld. durft niet eens naar ons te komen, kan geen gevecht aangaan.."terwijl het jou uitkomt"? weglopen en schuilen en dat terwijl je elke minuut online bent. al je 12 sub accounts in de V gooien. alle GS omzetten met ambro. zelfs van je subs.. ik geloof dat je een druk leven hebt en een goed beroep naast ikariam met zoveel accounts en zoveel online..

    "het is maar een spelletje" ? waarom zit je er dan elke minuut achter..heb je zoveel accounts.. en heb je het hoog in je bol met het Piraten spel waar je niks van bakt.. ook snap je geloof ik weinig van Ikariam het spel zelf..

    je beroep ? nachtdiensten zeker.. dat is voor ......

    miss kan je me je nummer geven dan kan ik je ook is bellen ^^


    dat rip in vakantie modus is gaat je niks aan.. prive gaat voor een spel lieve schat..


    sub6 verder met je onzin.. beginnende spelers elke dag te kapen en ga zo maar door,

    ik ga niet mee in je spel... en de PP kan je van ons niet winnen is al vele malen bewezen..

    tevens gaat ikariam niet om het PP spel.. dat is er later bij gekomen..


    Dan doneer ik ook wel wat :P


    dirk.. je doneert goed..daar kan ik niks over zeggen.. ook 1 van de grootste redenen dat ik er voor ga zorgen dat er geen sub accounts meer worden aangevallen, van niemand niet!! (tenzij inactief)

    verder wil ik je zeggen.. ga zo door.. leuke terug komst en laten we het ''normaal'' houden met zn allen!

    plunderen hoort erbij.. door 1 deur hoeven en kunnen we toch niet met zn allen dus laten we het gewoon leuk, actief en sportief houden

    Hier wat plunderingen op BIBIANNA.. (de kleintjes bespaar ik jullie)

    ik denk dat deze speler beter minecraft kan spelen.. verschuilen aan de rand van de wereld. verstoppen. ontwijken.. kolos en met ambrosia gooien

    ik ben dus langs elke stad geweest te plunderen.. ook de subs van deze speler meegepakt.. maar poef zo in de V modus.. en alle GS omgezet met ambrosia








    Zoo Dirk.. dat heb je mooi gedaan.. veel gs..

    mooi dat jullie (ARC) je herpakken en we dit met zn allen op een nette manier kunnen spelen..


    Mijn Complimenten.. ook worden de Sub accounts wederzijds zo goed als met rust gelaten...

    zoals jullie weten.. hebben deze alleen de functie doneren en hebben daar meer ikariam spelers profijt van.

    laten we dit zo houden en op deze voet verder gaan om NY toch wat actief te laten zijn maar op een nette manier..

    en ja daar horen plunderingen bij.. moet toegeven.. dat heb je best netjes gedaan.


    ik ga weer verder en zie ARC wel op het slachtveld..

    hopelijk op meer leuke grote gevechten..

    hier ook maar een kleine plundering. ivm kolos maar de helft handelsschepen ingestuurd en half leger

    en natuurlijk de 2de x heeft ze alles weer omgezet, gedoneerd en opgemaakt.. (zie hieronder) dat mag elke keer wel wat ambro kosten zeg... pff die doet niks anders..

    en dat voor een NR 1 speler.. SLAP GEDOE ZEG..mooier voor doen dan je bent..



    Even op Bibianna Jacht.. zoals gewoonlijk is ze nergens te bekennen.. alle 12 haar havens zijn bezet..


    Bezette Havens :

    • [39:1] PortBibihunt
    • [37:1] Bibi Marmer 1
    • [37:2] Geen geluk
    • [38:2] Bibianna Wijn
    • [38:1] Duck Hunter
    • [37:1] Bibi Marmer 3
    • [37:1] Bibi Marmer 4
    • [37:1] Bibi Marmer 5
    • [37:1] Bibi Marmer 6
    • [37:1] Bibi Marmer 7
    • [37:1] Bibi Marmer 8

    Sorry ik zie ook liever graag mooie grote gevechten,, alleen dat zit er bij ARC denk ik niet meer in.. zoveel leden en nu al kapot ?

    Hier dan nog maar wat plunderingen..kan er niks anders van maken en zie dan graag alleen volle handelsschepen

    ohja eiland 56:51 is leeg van GS.. pff heeft me 3 volle plunder dagen gekost zoveel lag er