Her zaman bilgisayar başında olamıyorum. Bu nedenle oyuna telefondan girmek istiyorum. Bilin bakalım ne eksik? Oyunun uygulamasında global sunucu yok ![]()
Oyunun kendisinde olup, ama mobil uygulamasında neden olmaz? Adminler bu kadar mı sorumsuzlar anlamış değilim. İnsan bir uygulamayı günceller bir şey yapar. En son güncelleme 2017 de almış 5 sene olmuş ya şaka gibi. Bu konu hakkında bir bilgisi olan var mı?