هل إنشاء سيرفر جديد موحد يلغي فكرة دمج الحربي ؟

• السلام عليكم

منذ ساعات تم الإعلان في المنتدي عن سيرفر جديد موحد لكل اللاعبين من كافة السيرفرات

او بمعني اصح سيرفر انجليزي عادي و لكن باضافة قوائم اللغة لكل منطقة

هل هذا يلغي فكرة دمج السيرفر الحربي و استبداله بمنتج جديد تحت مسمي سيرفر pangaia ?

سيرفر جديد بدون نهب ذهب ملل رهيب صراحة يعني

السيرفر الحربي لما اتفتح نشط الدنيا شوية لحد برضو ما رجع نام تاني

محتاجين نعرف ايه مصير السيرفر الحربي

وياريت بلاش رد لما نعرف هنبلغكم

بكل وضوح كدا هل وجود سيرفر بنجايا لكل مجتمعات ايكاريام بديل عن دمج الحربي نعم ام لا ؟

شكرا

• لا صديقي الموضوع ما رح يوقف الدمج الدمج قائم لكن الشركة ما بنعرف عنها

(player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

(player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

:saint:If you have a death wish, come close to me:saint:

Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

My birth

IV/XII/MCMXCVI

• والله يا صديقي انا بلعب اللعبة دي من 2008 في الفا كنت طالب في المرحلة الاعدادية

دلوقتي انا مهندس تخطيط انشاءات وبنحط خطط استيراتيجية للمشروعات

لو هنطبق الكلام دا علي اللعبة ف ناقصنا كتير واللعبة بتموت

وحتي لما اتفتح الدمج و استبشرنا خيرا و رجعنا واصحابنا القدامي لقينا الموضوع فيه فشل ادارة و تيكنيكال من المبرمجين رهيب

وموضوع لو عندك اقتراح راسل الدعم دا بالظبط زي صندوق الشكاوي في المؤسسات الحكومية والله

يعني دلوقتي انا مثلا ارتباطي باللعبة دي عدا ال 14 سنة بروح اغيب و ارجع عليها و ليا فيها حبايب كتير

عايزين خطوات واضحة تخلي الناس ترجع تلعب تاني والا فاللعبة الي نهاية 100%

وياريت الاخوة المراقبين و المشرفين مياخدوش كلامي بطريقة غلط عارف اسهل شئ غلق الموضوع و اعمل تذكرة للدعم بس المفروض دا مجتمع لعبة لمشاركة الافكار

الف شكر و دمتم بعافية و الف خير

• عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

هو فعلا صديقي, عند ورود اي معلومات من فريق البرمجة سيتم إعلامكم من قبل مدير اللعبة في القسم المخصص لذلك. لا حلول أو طرق أخرى مع الأسف

ولكن, للرد على سؤالك وإستفسارك بشكل واضح وبحسب المعلومات التي لدي, لا يوجد أي إلغاء لمشروع دمج العالم الحربي, الموضوع مازال يتم العمل عليه من قبل الفريق المختص.

العالم الجديد هو عبارة عن طلبات اللاعبين التي كما تم الإخبار بالموضوع, لذلك تم إفتتاحه من المفترض أن لا تتأثر عملية الدمج بهذا العالم الجديد.

أتمنى أن أكون قد أجبت على سؤالك بوضوح.

وياريت الاخوة المراقبين و المشرفين مياخدوش كلامي بطريقة غلط عارف اسهل شئ غلق الموضوع و اعمل تذكرة للدعم بس المفروض دا مجتمع لعبة لمشاركة الافكار

لا يتم إغلاق المواضيع بشكل عشوائي طالما أن فيها شيء من النقاش والحوار ومشاركة الأفكار يتم الإبقاء عليها لآخر لحظة, يتم إغلاق المواضيع المخالفة والتي تنحرف عن محورها الرئيسي. إلخ...

• شكرا جزيلا أخ Mr.TnT علي ردك و اهتمامك

نتمني استكمال مشروع دمج السيرفر الحربي و حل مشكلة الحسابات الخاملة اللي قفلت الجزر قريبا

• شكرا جزيلا أخ Mr.TnT علي ردك و اهتمامك

نتمني استكمال مشروع دمج السيرفر الحربي و حل مشكلة الحسابات الخاملة اللي قفلت الجزر قريبا

صديقي الحسابات الخاملة ليست مشكلة.

ممكن أن يكونوا لاعبين جربوا اللعبة ولم يكملوا, تركوا الحسابات لتدخل في مرحلة الخمول والحذف من الجزيرة.

أما في حال أنك تشك في أي مخالفة مثل تعدد حسابات على سبيل المثال لا الحصر فالمكان للتبليغ عن هذا هو من خلال لوحة الدعم أو من خلال زر التبليغ في اللعبة.

حيث سيتم فحص الحساب من قبل مراقب العالم.