و تحالف [ابطال][會DĔS會] تــــحالــف درع الجـزيره يعلن الحرب على

  • : بسم الله والصلاه والسلام علي رسول الله سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم أما بعد

    قررنا نحن تحالف درع الجزيره باختصار

    S_H_S

    اعلان الحرب علي تحالف

    Warriors Union [會DĔS會]
    و تحالف
    [ابطال] شلة احباب
    :للاسباب التاليه
    من بدايه الدمج ونقل الحسابات اخدو لهم اماكن متعدده في جزرنا وطلب دهب وجنرالات مقابل التخلي عنها
    تهديدات متكرره لأعضاء تحالفنا واهانات لا تتوقف
    ثم بدأ الشتم والسب علي قاده التحالف
    ولهده الاسباب قررنا اعلان حرب شامله على التحالفين
    شروط انتهاء الحرب بسيطه جدا
    اعلان التحالفين استسلامهم
    تقديم اعتدار رسمي للقياده
    او
    التفكيك
    بالتوفيق لنا وبالهزيمه لهم
    :)اخوكم أنـونـيـم جنرال تحالف درع الجزيره


    ملاحظه بسيطه الحرب تم اعلانها عليهم رسميا بتاريخ 02/02/2022*
    *لكن لأسباب فنيه مع تسجيل فالمنتدى اتى الأعلان متأخرا هنا

  • بالتوفيق لي الطرفين و نريد تقارير جميلة

    BVzIdVU.png


    (player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

    (player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

    :saint:If you have a death wish, come close to me:saint:


    Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

    8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

    My birth

    IV/XII/MCMXCVI



  • السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    تحية طيبة للجميع
    اعتقد كان من باب اولى يكون فى اعلان حرب بشكل افضل يدل على تقدير واحترام للطرفين
    فى النهايه كلنا الحمدلله كبار وبينا احترام وتقديركنت منتظر الاعلان ينزل بشكل يوضح حجم التنافس المحترم
    لكن للاسف نزل باسلوب صدمنى انا شخصيا انا نادر ما اكتب على المنتدى فقط اشاهد لكن وجب الرد للأسف
    بخصوص الحسابات الى نزلت جنبكم وطلب اى شخص مقابل فيها معتقدش ان شخص يمثل الجميع
    بخصوص اى سب او اهانه حصلت فرديه ايضا لا تمثل الجميع
    فى بدا الحرب خرجنا من حلف DES
    والحرب بدأت من حلف ابطال علشان الشباب ملت من الهدوء ومن انتظار كل طرف للاخر وقلنا حلف ديس خارج الدنيا
    جيت انت دخلتها دى مش قوه منك ابدا وعامة فى النهايه الحرب تنافسية مش عدائية وطبعا كلامى للى يفهمه فقط
    الفرق كبير بين التنافس والعداوة بالتوفيق لمن يستحق واتمنى بلاش اسلوب الغرور فى الكلام
    لانك لو فكرت لدقيقه هتعرف انك بتتعامل مع ناس كبيره سواء عمر او مكانه فأقل شئ تعطيهم التقدير علشان يكون لك مثله

    الحرب مش بالقوات والجيوش ولا بالجولات ولا بالنهب فى النهايه بيتقال
    محارب وبيتقال مبروك لكن الاسلوب الى اتعرض بيه الاعلان
    هيخلي الواحد لا يدخل يرد ولا يفرح بالتنافس

    p_2229o5uqo1.jpg

  • خلينا نوضح برده نقطه للناس علشان تبقى عارفة فى البدايه انتوا اول من اخرج لاعب من الحلف وحمل جنرالات وجه ارضنا يحاربنا
    وطبعا بدون حلف علشان نقول حرب فرديه وكان الرد عليه برده رد محترم راجل لراجل ولما صدينا الهجوم وصل كلام رسمى
    منكم واعتراف انه الشخص من حلفكم وخرج من الحلف وجه عندنا علشان يحارب طبعا انت مقلتش السبب ده
    والشيئ التانى بقى احنا خرجنا من ديس وعملنا حلف ابطال واحنا اول من تحرك عليكم مش العكس يعنى مش انتوا الى اعلنتوا الحرب علينا
    علشان الاسباب الى قلتها انت فوق دى الى هى اصلا من واقع خيالك انا اسف يعنى وطبعا لما ضربناكم من تحت اسم حلف الابطال
    انتوا اتحركتوا من تحت اسم الدرع خلاص بقى حرب رسمى فى النهايه حاول توصل الصوره بشكل سليم علشان انت بتلاعب رجالة
    وده اسمه شغل رجاله مش حاجه تانية اكيد فهمتنى

    التقدير ثم التدقدير ثم التقدير علشان فى النهايه تلاقى الى يقولك مبروك او هارد لك

    p_2229o5uqo1.jpg

  • البرنس وصل يا جدعان

    امنور يا روميل


    بدنا حرب ممتعة

    BVzIdVU.png


    (player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

    (player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

    :saint:If you have a death wish, come close to me:saint:


    Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

    8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

    My birth

    IV/XII/MCMXCVI



  • انا لي تعجبني من زمان ما شفت


    تقارير هيك ناقص الحرب حمزة بس والله


    الله يوفقه في حياته

    BVzIdVU.png


    (player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

    (player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

    :saint:If you have a death wish, come close to me:saint:


    Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

    8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

    My birth

    IV/XII/MCMXCVI



  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


    كامل احترامي وتقديري لتحالفي وللتحالف المنافس أيضا

    انا وجودي منعدم باللعبة لكن حبيت اوضح شئ

    اول ما الدمج اشتغل ونزلت معاكم هنا اتعرفت على شخص محترم اسمه القيصر من حلف درع الجزيرة وكنا ع نفس الجزيرة مع بعض

    الرجل بكل احترام كلمني وقالي انه حابب ياخد الجزيرة لأصدقاءه وانا بكل احترام تجاوبت معه ونقلت حسابي من جزره واكتسبت اخ وصديق في اللعبة ولما حد مننا يحتاج شئ من الآخر بنتواصل مع بعض بكل احترام


    المغزى من اللي وضحته انه مش من المنطقي انك تعلن حرب لسبب مش موجود، ولو افترضنا صحة السبب فعلى المتضرر اتباع الطرق التقليدية والمتعارف عليها واللي بتمثل احترامنا لبعض وهي الدبلوماسية


    ولكم كامل تقديري وبالتزفيق لنا ولكم

  • بالتوفيق للجميع في الحرب

    "وخاصةً حلفي درع الجزيره"

    واتمني تكون حرب تليق بااسم المُحاربين المشاركين فيها

    :saint:

  • سلام وعليكم اخي روميل

    التقدير والاحترام اختفي عندما بدأ اعضائكم

    ATTACK

    وكتلوني عنيد

    بشتم وسب امهاتنا

    هنا انتهى اي احترام وتقدير بين الطرفين....

  • اجل مبروك ياصاحبي انت من القلائل الاشخاص في تحالفك الدين عملو بدلك

    اما الباقيين للاسف لو الرسايل لسا عندي كان وريتك

    السبب موجود واكثر من سبب كمان

    دروس في الادب بعض الاشخاص واخص بالدكر

    كتلوني عنيد

    ATTACK

    لازم توصل وتتشرب

  • نحن فى امة واحدة اذا اختفى من بيننا التقدير والاحترام فقدنا احترامنا لانفسنا ليس مطلوب ان نسامح من اخطا فينا
    ولكن لا نضع البيض كله فى سلة واحدة والدى رحمة الله عليه علمنى ذلك من زمن بعيد عامل الناس
    بمثل ما تحب ان يعاملوك
    ان اخطأ شخص فى حق شخص ليس من الضروري ان يكون الجميع مخطئ
    الحرب تنافسية وليست عدائية وان كان هناك خطا من شخص فى حق شخص اخر
    فمن العيب ان نضع الجميع بنفس البرواز ونقول انتهى التقدير والاحترام
    ان سئلت بعض اعضاء حلفك عنى او اى لاعب ممن لعب معى من 2008 سوف تعلم انى لم اهين
    ولم اسب ولم اشتم اى انسان فى اللعبه على مر كل هذا الوقت ليس لأنى انسان محترم او احب ان اتزين امام الجميع
    ولكن لانى انسان افهم معنى الاحترام واحترم نفسي قبل ان احترم غيري ولا احب الاهانة لنفسي
    كما لا احبها لغيري
    اتمنى ان تعيد النظر فى كلماتك ففى النهايه اللعبه مكان لكسب الاصدقاء
    وليست ساحة قتال
    تحياتى

    Rommel

    p_2229o5uqo1.jpg

  • إذا كانت الحرب للمتعة فأهلا بها وبكم

    ولكم إذا كانت قائمة من أجل تعدي الحدود الأخلاقية فكان يجب عليكم إعلامنا دبلوماسيا لرد الحقوق ومعاقبة كل مسئ بالعقاب المناسب والمرضي حتى لا يكون هناك فرصة لأي إساءات مستقبلية من أي طرف

    وباب الدبلوماسية ما زال مفتوحا مع اخي روميل

  • باب الدبلوماسيه مقفول من طرفنا

    الاعتدار مفروض وموجوب عليكم الانه حصل امام الجميع من قيادتكم ولم يحرك فيكم احد ساكنا

    لا داعي للغه الخشب

    التحلي بروح الاخلاق والاحترام بعد ماحصل لا يعد سوى نفاق

    وسلام خير ختام

  • قيادات مين!!

    اذا كان انا أول واحد بقولك معرفش حاجه عن الى بتقوله

    واعتذار واجب لما يكون حد فينا يعرف الى حصل اصلا ده مش عيب

    وفين اللغه الخشنة هو تقريبا انت مش شايف اسلوبك فقط بتشوف اسلوب غيرك بس

    التحلى بروح الاخلاق والاحترام ده اصلنا الى اتربينا عليه وقلتهالك فوق انت شكلك شوفت

    واحد وحش يبقى كله وحش وكلمه نفاق دى شكلك اصلا مش فاهم معناها

    دى معناها كبير جدا لو تفهمه صفه من الصفات الى بيكرها الرسول عليه الصلاه والسلام

    المنافقون يعنى كلمه مرعبه وانك تصف بها مسلم

    حرفيا انت مش فاهم معنى كلامك وللأسف انا غلطان انى فكرت افهم اصلا ايه الى حصل

    ياريت نخلينا فى الحرب بقى لان الموضوع بدأ يكبر وياخد اتجاهات تانية

    سلام عليكم

    بالتوفيق

    p_2229o5uqo1.jpg

  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    تحياتي للجميع

    قرأت جميع تعليقات الشباب وصراحة استنكرت من بعض الشباب ينطبق عليها المثل ضربني وبكى سبقني واشتكى

    واللي يقول نحن من بدأنا الغلط

    ذكروني بس مين اللي صار يحجز أماكن بمنطقتنا بأول الإندماج مع العلم ما كنا نعرف مين انتوا أساسا ولا كان بيننا وبينكم أي شيء

    ليش ما تحاربنا مع اليو كي ؟

    ليش ما تحاربنا مع الفرسان أو الفرندز أو الستارز أو البراديس

    ليش الحرب صارت معكم ؟ مع انه ما بيننا وبينكم أي عداوة سابقا !

    أقلك يا حبيبي أنت وياه هذا صنع أيديكم

    فتحملوا العواقب

    أنا شخصيا كنت أحترم تحالفكم وأحترم كثير أعضاء من تحالفكم ولكن سقط الإحترام لما شفتكم تدافعوا بالباطل عن أشخاص لو ذكرتها بكون نجست هذا المنتدى بكبره

    لما تقبل تشوف أحد من أعضاء تحالفك يتكلم ويشتم أم فلان أمام نظرك وما تتحرك ساكن ولا حتى تحاول تصلح هذا الغلط، فأنت تقبل هذا الشيء على نفسك ووقتها أحملك أنت وجميع تحالفك المسؤولية

    والكلام صار أمام قيادة الديس

    ومنهم أورتن و نازاكي والكلام موجود ومصور

    وأتحدى أحد يواجهني فيكم يقولي هالكلام م صار

    مع العلم الشتم هذا ما يضر أحد فينا لأنه يعكس تربية الشخص هذا، ويكشف لنا صورة المتصنعين واللي يحاولوا يطلعوا أنفسهم أحسن ناس وذوو أخلاق.

    لذلك يا حبايبي أكرمونا بسكوتكم وخلوا أخر قطرة احترام لكم ولا تجففوا هالقطرة

    وورونا شطارتكم بالحرب


    بالنهاية أحب أقلكم

    جنت على نفسها براقش.


    اصبر على حسد العدو

    فإن صبرك قاتله

    فالنار تأكل نفسها

    إن لم تجد ما تأكله

    ولرما نال الفتى

    بالصبر ما لم يأمله

  • ما زلت لا أرى اي تقارير معارك منذ بداية بدأ هذا الموضوع

    إستمتعوا بالحرب المعلنة وإبتعدوا عن المشاكل الجانبية.

    ---------------------------------------

    هل مازالت الحرب معلنة أم أنها توقفت؟

    الحرب معلنة لم تتوقف

    BVzIdVU.png


    (player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

    (player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

    :saint:If you have a death wish, come close to me:saint:


    Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

    8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

    My birth

    IV/XII/MCMXCVI



  • يا غالي انا تحدثت مع الاخ ايوب وحتى امس لم اكن اعلم بالمشكله ابدا التى حدثت

    ولم يكن عندى علم باى اهانه حدثت لذلك تواصلت مع الرجل وكان محترم

    ووصلى الصوره كامله وانا قدرته اما وصفك فى ردك وانت بتقول قرأت كل الكلام وانه مش عاجبك الردود

    اصلا محدش كان بيكلم ايوب غيري علشان يفهم فهل معنى كلامك انه موجه ليا انا ام انى فهمت غلط؟

    وفكره يا حبايبي ده اسلوب بنكلم به الاطفال يا غالي ومينفعش يطلع من شخص مثلك

    بتكلم به رجال كبار مش انا الى هقولك طبعا اكيد فاهمنى

    وبخصوص اكرمونا بسكوتكم محدش مجبر انه يسكت على شئ مش فاهمه

    والاحترام وقطرات وخلافه ده شئ فى الانسان ان كانت تربيته تسمح له بعدم الاحترام فلن يحترم احد

    وان كانت تربيته تجبره على احترام الغير فسوف يحترم الجميع

    طبعا ردى عليك كله اذا كان كلامك موجه لي

    اما اذا كان موجه لاى شخص تانى فللأمانه انا فعلا اول مره اعرف بالمشكله دى

    تحياتى وبما انه الحرب لسه قائمه

    فبالنسبالي انا بلعب منافسه مش بلعب عداوة او كراهية والحمدلله الى بحاربهم كمان

    طلعوا اشخاص قمه فى الذوق والاحترام وبينافسونى بكل شرف

    بالتوفيق للجميع

    Rommel

    p_2229o5uqo1.jpg