Меко сливане на сървъри и общности

• Впрочем нито 1000 чужденци не идват, нито сме мигрантска вълна. Ние сме същите играчи като вас в тази неуспешна игра. Просто сме изненадани от тази промяна. И би било справедливо, ако имате възможност да избирате кои сървъри и как да разположите на сървър.

Вместо да се замрачаваме един друг, нека да направим някои предложения и да се опознаем по-добре, преди да пристигнем.

- ExYu -

Moj dragi leute, toj li su tve službe

• Lubinovich it depends on what you looking for - battles or development.

We hope that with your arrival the game will move more than now.

The bigger players are in the first 2-3 servers, after that are the weaker ones.

• Този мач няма да мръдне никъде. Играем скучно продължения...

I have nothing against the Bulgarian language and script, but that interface language will be foreign to us.
    And it will make us give up the game.
    Suggest to introduce a script to change the language of choice.The whole community is united. We are serious players.

- ExYu -

Moj dragi leute, toj li su tve službe

• The server with the most active players of all BG servers is ETA. Epsilon and Zeta are practically ghostly. I invite all players who really want to play to join ETA.

• The server with the most active players of all BG servers is ETA. Epsilon and Zeta are practically ghostly. I invite all players who really want to play to join ETA.

What about Ny server? I see that it's relatively new and that it has some active players.

• About Nu - server is the latest one. There are several alliances and several mining options too. For example, the movement of ships is increased - the crystal is extracted faster ...........

Bullshit! Epsilon and Zeta are more active. The rest of the servers are farmers.

• Добре дошли в свят Ny .

Тук има сравнително малко, но опитни играчи горящи за битки и с желание да съживим това място.

В топ 15 има играчи от 1 милион точки до 5 милиона.

Мисля, че ще останете очаровани и удовлетворени, защото Ny е сравнително нов свят и все още има какво да се очаква от него и има накъде да се развива. Все още има забавление , а не монотонно развитие.

Поздрави и добре дошли при нас,

Никколай Илиев ( Nikolay94 )

10 Покровител Nikоlaу94 Траки 1,293,017

--------------------------------------------------------------------------------

Welcome to the world of Ny.

There are relatively few but experienced players burning for battle and eager to revive this place.

In the top 15 there are players from 1 million points to 5 million.

I think you will be fascinated and satisfied because Ny is a relatively new world and there is still something to be expected from it and there is room for improvement. There is still fun, not monotonous development.

Greetings and welcome,

Nikolai Iliev ( Nikolay94 )

10 Покровител Nikоlaу94 Траки 1,293,017
  • И кво значи пак ние сме най нае... как може да не ни се позволи да си изберем сървъри

значи 1000 човека ще дойдат в нашите сървъри и ще се наместят където си поискат а ние ако искаме ще трябва да плащаме защото админите на БЪЛГАРСКИТЕ сървъри не са си направили труда да се застъпят по някакъв начин за тяхната общост ЕВАЛА
    то като цяло май вече и е един админа

Първо не аз взимам решенията. Второ вие нито се местите, нито губите каквото и да било. Единствената промяна за вас е, че около вас може да се появят нови играчи. Ако толкова искате да се преместите на друг сървър изчакайте следващото сливане и ако оцелеем може и да се преместите, където ви се даде като опция. Ако това не ви харесва след сливането ще може да си купите предмети и да се местите по сървърите.

• To all players who are coming from the other communities. I know for the language problem and GF are thinking and working over solution. In begging will be hard for you but I hope in few days you will get used with the language. I hope the solution will come fast.

About the servers Epsi, Eta and Zeta are the oldest servers. During the first merge they were target servers. They are one of the most populated servers. If your accounts are smaller you can try go to some of the newest servers My and Ny.

• Здравейте.

Всички знаем правилото за език. Езика на сървъра и английски език.

Тук всички ще сме славянски общности и малко или много се разбираме.

Ако може нека да направим изключение тук и играчите от славянските общности да пишат на родните си езици - разбира се прекрасно какво пишат.

Николов - нашия админ няма нищо общо с това, което са решили . Правилата са такива за аборигенното население на целевите сървъри

не могат да местят. Ако търсим виновни - ей там в Карлсруе има един с очилца. Някъкъв главен ще да е. Та от там почват нещата май...

веднъж в чужд.сървър ме банна за име на град,

Bullshit! Epsilon and Zeta are more active. The rest of the servers are farmers.

You must be joking right?
    Just because you play on those servers doesn't mean they're the most active or that ETA is a farm simulator!
    All 3 literaly average the same amount of players online ,not to mention 5 people from 5 different alliances circling the map daily on EPSILON isnt exactly what you consider active?

• No trailblazers,

I didn`t mean they are active servers because of me. I spoke with several friends from different servers about that, and they are of the same opinion.

5 people? On the rest of the servers even they are less.

The choice is yours. Go where you want.

• It's always the best to trust the numbers. Currently 11PM (23:00) in Bulgaria active online users are:

Ny - 13

Zeta - 18

Epsilon - 24

Eta - 35

I'll check again tomorrow at the morning and write down the numbers.