أسئلة مهمة حول الدمج أرجوا مشاركة الادارة في الاجابة عنها

• الاول بالسيرفر كنت انا ب٢٠ الف نقطة قبل ساعتين تقريباً الان انا الثاني و الاول يملك ما يقارب ٢٠٠ الف نقطه و ابحاثة جدا عالية التحالف ناوي يعتزل دش سيرفر herakles

و شوف الترتيب ارجوووك انا دافع كثير على اللعبة و ناوين العب مع اصحابي مابي يروح تعبي عبث

• الرد المفروض يكون امتي

احنا خسرنا الي عندنا المشكله جدا و حاليا كل المدن بتاعتي بسبب ان باقي اللاعبين نقلوا فمبقاش عندي معاهدات و كل المدن مبقاش فيها سكان

في من امبارح بس اكتر من 200 لاعب نقلوا الفا و ده بيضرنا لان كنا مش حيكون في اماكن مميزه

كده في عدم مساواه رهيب بين الناس الي نقلت في الاول او حتي في اليومين الي فااتوا بعد ما قالوا ان المشاكل اتحلت و لغايه دلوقتي

و طبعا مش حيكون في اي تعويضات و مش طالب تعويض بس طالب اني اعرف معلومه المشكله هتتحل امتي او اي حد يقول اي حاجه يعرفنا

• أعلم الضرر الذي لحق بكم بسبب كل هاته المشاكل، وأتفهم جيدا غضبكم

بخصوص العالم ألفا، قمت بالفعل بالتبليغ عن مشاكل تلاقي اللاعبين عند النقل، لم أحصل على جواب :)

حينما أتوصل بالمعلومة، لن أتردد في نشرها

• سلام عليكم حدث خطأ عند الاطلاع على الوجهه لعالم زيوس وتم النقل دون الضغط علي ابدا النقل الان

وانا عايز ادخل عالم الفا

ايه الحل بقي

• سلام عليكم حدث خطأ عند الاطلاع على الوجهه لعالم زيوس وتم النقل دون الضغط علي ابدا النقل الان

وانا عايز ادخل عالم الفا

ايه الحل بقي

ما تقوله، مستحيل الحدوث

قبل النقل تأتيك رسالة للتأكيد، وبالطبع قمت بتأكيد النقل

للأسف لا يوجد ما قد نستطيعه فعله الآن

إن كنت مصرّاً على الانتقال إلى ألفا، يمكنك -بعد انتهاء حدث الدمج كاملا- شراء حزمة نقل بالأمبروزيا ثم الانتقال إلى ألفا، بشرط أن لا تجدخل ضمن الـ 50 لاعب الأوائل

• لا اضغط علي النقل أساسا ولا حتي لم يظهر رساله تاكيد

ما حدث هو مشكله في اللعبه هل يمكن حلها

• أنا أنتظر منذ بداية الدمج لنقل لعالم الفا وكتبت كذا مشاركه لمشكله اسم التحالف وكل أصدقائي في الفا

لا اتوقع اخي أن يتم إعادة نقلك إلى عالم آخر

أنشئ تذكرة بالدعم واشرح المشكلة بالتفصيل وسنرى "إن كان بالإمكان مساعدتك" ، مع أنني لا أرى أملا كبيراً في الموضوع:)

لا اتوقع اخي أن يتم إعادة نقلك إلى عالم آخر

أنشئ تذكرة بالدعم واشرح المشكلة بالتفصيل وسنرى "إن كان بالإمكان مساعدتك" ، مع أنني لا أرى أملا كبيراً في الموضوع:)

تم انشاء تذكرة

يا أخي أنا أنتظر كثيرا حتي انتقل لألفاظ منذ بداية الدمج

والله لم اضغط علي ابدا النقل الان

هو كل اللي ضغطت عليه هو الإطلاع على الوجهه حتي لم يأتي رساله تاكيد

لقيت نفسي نقلت لزيوس علي طول كدا المشكله في اللعبه نفسها

• بخصوص الحربي لماذا التأجيل رجعنا من الاعتزال عشان المتعة

Hamza و بلغناكم انه العالم صغير يفضل في عالم جديد

(player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

(player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

:saint:If you have a death wish, come close to me:saint:

Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

My birth

IV/XII/MCMXCVI

• هل سيكون بالامكان استبدال البنايه الخاصه بزيادة الموارد

بمعنى انا نقلت مدينه كانت على البلور في العالم القديم و وضعتها على جزيرة رخام فالاصل ان يكون لدي القدره

على استبدال نافخ الزجاج بمبنى النحات

• السلام عليكم

انا في عالم Herakles

و جاء شخص نقاطة 120 الف و حصل على المركز الثاني من نقل العوالم و ابحاثه جدا عاليه اتمنى حظر اللاعب قبل لا يموت السيرفر كل التحالفات حاشها احباط نحن بلغنا داخل اللعبة

اسم اللاعب MissLovely

في احدث عالم Herakles

اتمنى الاستجابة باقرب وقت

لانه في مشاكل بدمج و ستقتل هذا السيرفر ان استمرت

و شكراً

بمعنى انا نقلت مدينه كانت على البلور في العالم القديم و وضعتها على جزيرة رخام فالاصل ان يكون لدي القدره

يتطلب هذا تدمير نافخ الزجاج وبناء المبنى الآخر المراد بناءه

نعم لكن عليك تدمير المبنى

(player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

(player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

:saint:If you have a death wish, come close to me:saint:

Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

My birth

IV/XII/MCMXCVI

• Dear players,

tomorrow, 16.12.2021, starting at around 10:00 CET, we'll roll out an update that is supposed to address the following issues:

1. It was possible to transfer from the graveyard to other servers and end up in the top 50. This will no longer be possible.
    2. Concerning #1: accounts that have transferred in this way will be manually moved back to the graveyard server one by one, starting after the rollout has finished.

Your Ikariam Team

• هل يتم تصحيح خطا اللعبه وانقل عالم الفا ولا كدا خلاص

• بخصوص الحربي لماذا التأجيل رجعنا من الاعتزال عشان المتعة

Hamza و بلغناكم انه العالم صغير يفضل في عالم جديد

You have news for war server

Read the news. It's literally mentioned in the last posted news.

• ما تقوله، مستحيل الحدوث

قبل النقل تأتيك رسالة للتأكيد، وبالطبع قمت بتأكيد النقل

للأسف لا يوجد ما قد نستطيعه فعله الآن

إن كنت مصرّاً على الانتقال إلى ألفا، يمكنك -بعد انتهاء حدث الدمج كاملا- شراء حزمة نقل بالأمبروزيا ثم الانتقال إلى ألفا، بشرط أن لا تجدخل ضمن الـ 50 لاعب الأوائل

هل يتم تصحيح خطا اللعبه وانقل عالم الفا ولا كدا خلاص

• ليه مفيش اخبار خالص عن مشكله

• اسم التحالف مستعمل. الرجاء اختيار اسم آخر
    • رمز التحالف هذا في قيد الإستعمال. الرجاء اختيار رمز آخر.

كنت قايل انك بلغت عن المشكله بس مفيش حد خالص بيكتب عنها اي حاجه او الحل حيكون امتي

مفيش اي تحديثات ؟