R.I.P Eer betoon aan ASPA wereld zeta

  • Beste mensen,


    Vandaag ontving ik het droeve bericht dat ASPA Overleden is.:(

    3 weken lang geen ASPA en ik ben op zoek gegaan samen met BROMVLIEG naar ASPA


    ASPA was reeds ziek en had goede hoop om er boven op te komen.


    Ik heb ASPA leren kennen als een medespeler die voor je klaar kon staan en ik zal ook onze app contacten en messengerberichten missen.

    Had je ASPA tegen dan was het een moeilijke maar was altijd een luisterend oor.


    Ton...., Heb je leren kennen ingame en digitaal maar ik ben hevig geschrokken !


    Hoop dat je geen pijn hebt gehad en vredig bent heengegaan in een andere wereld dan Zeta.

    Ben je ondanks vroegere gevechten gaan waarderen als speler EN als mens !


    Dankjewel voor je lange en vele gesprekken en mede namens mijn zoontjes tot ziens !<3


    R.I.P Ton !!



    Eric

  • Inderdaad ASPA was een fijne mdespeler. Op de achtergrond was hij als minister bij de alliantie -NO- altijd bezig en bij gevechten stond hij altijd klaar om manschappen en vloot te maken. Hij deed veel in de alli maar ook in zijn eigen alli ROOD. Het is jammer dat een goede en actieve speler is heen gegaan. Dat hij ziek was dat wisten wij in de alli niet. Maar omdat ASPA een tijd inactief was begon ik mij ongerust te maken want is ASPA niet vandaar dat ik via de alli RUINS contact kreeg met Eric en zo zijn op zoek gegaan wat de reden was. Ik vernam van Eric dat ASPA/Ton is overleden. Ton we vergeten je niet maar je hebt ons laten schrikken. De pijn is voorbij. Laten we verdergaan en Ton Rust Zacht.

  • Hier een bericht van mij na het droevige nieuws van overlijden Ton Ingame Aspa

    Ton leerde ik destijds kennen toen ik in VST zat en oorlog voerde tegen Labyrinth


    Na LAB kwam Ton bij VST.

    Met Kokki/Peppi/Thunder en ik hebben we toen No Name opgericht en TON volgde ons


    Hij was de Minister bij NO en vocht vaak mee


    We gaan TON missen


    Rust Zacht Ton


    Ektor

  • Rust zacht Aspa. Wat een droevig nieuws. We zullen je missen.


    Heel veel sterkte aan de nabestaande en gecondoleerd aan alle die hem zullen missen.

    Member: -O- (Oldskool)
    Voormalig Alpha NL speler uit de oldskool tijd

  • Ook maar even een berichtje van mij wat een klap zeg om dit te horen weer een actieve speler die zo pas boem weg geslagen is uit ikariam en het leven


    Ik kende Aspa al enige jaren beginnende onze ika tijd in alpha waar hij begon in de alliantie BR maar gestopt was omdat hij meer tijd aan zijn hoofd surver wilden beste op gamma en later kwamen we elkaar weer allemaal tegen toen alle survers bij elkaar werden gevoegd soms hadden we wat meer contact dan de andere keer en naa me terug komst van mijn lange stop van ruim 2 jaar wist hij van alles nog af wat we mee gemaakt hadden en uitgespookt hadden op ikariam


    Heel heel heel erg jammer dit te horen


    RIP aan Aspa en sterkte aan de nabestaanden <3

    dlpljb6j.jpg

    thecrazyfox his slogen: a fox loses his hair but not his tricks

  • Jeetje, dit bericht kwam echt als een bom binnen. Wat een vreselijk nieuws.

    Ik leerde Aspa kennen als een gast die voor zichzelf opkwam en geen genoegen nam met verlies.


    Enorm veel sterkte aan de nabestaanden.

    Rust zacht Aspa. We gaan je missen.

  • Op 23.06.2021 20:13 schreef Duke24 T:

    Sterkte Brom, bekenden, familie, vrienden, zijn ally genoten waar dan ook



    Hoi aan iedereen in al zijn ally`s en bekenden,



    Aspa de tegenstander...



    Hij was al behoorlijk op leeftijd als ik mij niet vergis en al mega lang ika speler. Ik ken hem alleen als tegenstander in het spel en we hebben vaak in elkaars haren gezeten. Ontelbare keren eigenlijk. op zijn eigenwijze manier van spelen gaf hij toch wel kleur aan het spel zeker in de tijd toen ik zelf nog erg actief was. Vooral op piraten gebied zaten we elkaar vaak dwars dat ook weer leidde tot gewapende conflicten :-) . Hij was een luis in de pels en verveling lag nooit op de loer hahahaha. Dus dat zijn mijn herinneringen.


    Rust zacht, rust in vrede beste Aspa ik zal je tegenstand en strijdlust missen



    Een laatste groet van Duke24 T

    > >

  • Wow :(

    Kan me niet heugen, dat ik op dit forum was, klikte per ongeluk op het ingame forumknopje, klikte wat rond en dan kom je dit tegen...

    Aspa, ook ik kende hem nog van de Vesta tijd. Geweldige man, echt het soort speler waar je er nooit genoeg van hebt. Na de Merge kreeg ik nog een uitnodiging van hem om lid te worden van NO, maar ik had al besloten nooit meer lid te willen worden van een ally.


    Aspa, een laatste groet in gedachte, rust zacht.