Officiële oorlogsverklaring Arcans Group [ARC] vs The Duck Clan [-TDC-]

• Druk nachtje achter de rug!

Daarna nog wat spullen opgehaald!

Eendhoven 09.05.2020 10:57 Jouw vloot keert terug naar Eendhoven na de plundering van Steenbroek en heeft als buit:
    • 16,482 Bouwmateriaal
    • 8,115 Wijn
    • 7,708 Marmer
    • 3,701 Kristalglas
    • 13,991 Zwavel

Kwexel
    09.05.2020 11:10 Een vloot heeft zijn lading vlak bij je haven verloren. Volgende grondstoffen spoelen aan land:
    • 16,481 Bouwmateriaal
    • 8,113 Wijn
    • 7,715 Marmer
    • 3,700 Kristalglas
    • 13,988 Zwavel

Eendhoven
    09.05.2020 12:01 Jouw vloot keert terug naar Eendhoven na de plundering van Steenbroek en heeft als buit:
    • 21,922 Bouwmateriaal
    • 10,776 Wijn
    • 10,282 Marmer
    • 4,920 Kristalglas
    • 18,597 Zwavel

Eendhoven
    09.05.2020 14:32 Jouw vloot keert terug naar Eendhoven na de plundering van Steenbroek en heeft als buit:
    • 21,924 Bouwmateriaal
    • 10,742 Wijn
    • 10,344 Marmer
    • 4,914 Kristalglas
    • 18,575 Zwavel
    Zwaandam 09.05.2020 15:53 Jouw vloot keert terug naar Zwaandam na de plundering van Steenbroek en heeft als buit:
    • 21,929 Bouwmateriaal
    • 10,714 Wijn
    • 10,379 Marmer
    • 4,911 Kristalglas
    • 18,565 Zwavel
    Zwaandam 09.05.2020 17:00 Jouw vloot keert terug naar Zwaandam na de plundering van Steenbroek en heeft als buit:
    • 37,100 Bouwmateriaal
    • 18,097 Wijn
    • 17,608 Marmer
    • 8,304 Kristalglas
    • 31,389 Zwavel
  • Even voor het goede begrip: enkel de topicstarter (of het forumteam in uitzonderlijke gevallen) kan bepalen of een topic al dan niet dicht mag/moet. Een vete hoeft niet langs beide kanten geaccepteerd worden om op het forum te mogen staan. Dat is natuurlijk de ideale situatie, maar is geen vereiste voor de forumregels, noch de toepassing ervan.

IM_Mike

SMOD

• De cijfers schieten omhoog in deze oorlog!

Verdedigingspunten

Waar kleine kinderen al blij mee zijn… Na een beetje meppen sta je al zo hoog.. Het zegt vooral hoe inactief iedereen is geweest.. Maar mooi dat je er blij mee bent...

ripmastersig.jpg

:thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

• Zonde om die dure mortieren zo te laten staan :P

• Is de zomervakantie al begonnen bij jullie? Ons een oorlog verklaren en dan in de V duiken......

Als het privé zaken betreft ben ik de laatste die daar wat over zal zeggen maar wat een commentaar hebben wij/ik van jullie gehad omdat wij in de V gingen om privé redenen in de vorige echte oorlog.

Oorlog verklaren, een grote mond hebben, alleen maar met modder gooien en dan in V gaan als het tegen zit.................. erg slap.

Erkennen jullie ons nu al weer als meerdere of gaan we nog gezellig een tijdje door.........

.....yy4xqvggz.jpg

(1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

(5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

• DirkieXP aub mij niet prive berichten sturen met scheldwoorden van de meest vreselijke ziektes, daar ben ik niet van gediend.

Neem je verlies en laat zien dat je de leeftijd hebt bereikt van een volwassen mens. Kan je dat niet, stop dan met berichten naar mij sturen of nog beter... stop dan met ikariam!

.....yy4xqvggz.jpg

• Gelieve privéberichten die niet door de beugel kunnen te rapporteren op het platform waarop ze verzonden zijn.
    Enkel zo kunnen we er als forum / game / IRC team iets aan doen. Plaats dit niet op het forum, dat is niet het geschikte medium ervoor.

Tot slot verzoek ik iedereen om terug naar de essentie van het topic te gaan. Dit is redelijk offtopic.

Alvast bedankt. :)

IM_Mike

SMOD

• Beste IM_Mike ik ben er ook niet van gediend maar dirk is zo doortrapt om dat niet via de officiële ikriam wegen te doen.

Als iemand mij de vreselijkste ziektes wenst en dat zo slim doet dat jullie er niets aan kunnen doen voel ik me geneigd dat duidelijk te maken. Hoe anders?

Van mij mag je dit topic sluiten het voegt niets meer toe aan de strijd zoals deze nu gaat maar ik heb het topic niet geopend.

Als team kunnen we enkel ingrijpen op privéberichten als ze gerapporteerd worden. Daarom verzoek ik met sterke aandrang om ze te melden, want enkel dan kan er gepaste actie ondernomen worden (indien nodig).
    Gelieve hier niet meer verder op in te gaan in dit topic (je kan me desnoods wel een privébericht sturen, maar ingame ben ik niet bevoegd), anders ben ik genoodzaakt om je een sanctie te geven wegens herhaaldelijk offtopic.

IM_Mike 15/05/2020 23.22

.....yy4xqvggz.jpg

• Vreselijke ziekte wenst? Dan ken je dat werkwoord zeker niet haha 😅

Dit is offtopic. Ik verzocht eerder al ontopic te blijven.

IM_Mike 16/05/2020 13.55

• Gelieve ontopic te blijven. Dus geen discussies meer over die ingame berichten (in welke vorm dan ook), aankaarten dat iemand offtopic is, of welke boodschap dan ook die als offtopic beschouwd zou kunnen worden. De essentie van dit draadje is het gevecht tussen Arcans Group en The Duck Clan.

Vanaf dit bericht volgen sancties bij verdere overtredingen. Een verwittigd mens is er twee waard.

• De voornaamste reden dat ik in V-modus ben gegaan op dit moment is:

1. Prive redenen

2. Jullie maken me echt kotsmisselijk

• 3 ik hoop dat je wegblijft..

zelf een vete sturen!!!!

Weet je ,net als vorige keer.. Jullie denken na 1 gevecht, meteen de winnaars-flag uit te kunnen hangen, en vooral dat dirksel figuur..

Maar zo werkt dat niet zuur stremselvaatje.

have fun, en ik hoop dat je wegblijft...

ripmastersig.jpg

:thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

• Maak je geen zorgen hoor, ik kom wel terug. Niks is leuker dan een stel trieste kleinerende mannetjes hun WW uitkering uit te laten geven aan ambrosia in een zielige poging om te winnen.

• Niks is leuker dan een stel trieste kleinerende mannetjes hun WW uitkering uit te laten geven aan ambrosia in een zielige poging om te winnen.

Dus dirkie komt weer uit V.. mooi...

ripmastersig.jpg

• De stad -kristal- werd geplunderd door DirkieXP[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 11,035 Bouwmateriaal
    • 8,964 Kristalglas

De stad -kristal- werd geplunderd door DirkieXP[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 17,375 Bouwmateriaal
    • 14,124 Kristalglas

De stad -kristal- werd geplunderd door DirkieXP[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 17,371 Bouwmateriaal
    • 14,128 Kristalglas

• 11,022 Bouwmateriaal
    • 8,977 Kristalglas

• 17,358 Bouwmateriaal
    • 14,141 Kristalglas

• 17,350 Bouwmateriaal
    • 14,149 Kristalglas

• 11,009 Bouwmateriaal
    • 8,990 Kristalglas

• 27,519 Bouwmateriaal
    • 22,480 Kristalglas

• 23,654 Bouwmateriaal
    • 19,345 Kristalglas

• 27,476 Bouwmateriaal
    • 22,523 Kristalglas

• 23,616 Bouwmateriaal
    • 19,383 Kristalglas

• 27,422 Bouwmateriaal
    • 22,577 Kristalglas

De stad zwavel werd geplunderd door DirkieXP[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 5,814 Bouwmateriaal
    • 8,773 Kristalglas
    • 5,411 Zwavel

• 23,564 Bouwmateriaal
    • 19,435 Kristalglas

• 27,331 Bouwmateriaal
    • 22,668 Kristalglas

• 24,560 Bouwmateriaal
    • 20,439 Kristalglas

• 9,812 Bouwmateriaal
    • 8,187 Kristalglas

• 27,131 Bouwmateriaal
    • 22,868 Kristalglas

• 4,618 Bouwmateriaal
    • 4,059 Kristalglas

De stad zwavel werd geplunderd door DirkieXP[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen:

• 32,622 Bouwmateriaal
    • 49,217 Kristalglas
    • 31,160 Zwavel

• 31,889 Bouwmateriaal
    • 48,112 Kristalglas
    • 32,997 Zwavel

• 31,741 Bouwmateriaal
    • 47,887 Kristalglas
    • 33,370 Zwavel

• 31,496 Bouwmateriaal
    • 47,518 Kristalglas
    • 33,985 Zwavel

• 21,518 Bouwmateriaal
    • 32,463 Kristalglas
    • 24,705 Zwavel
  • Zoo Dirk.. dat heb je mooi gedaan.. veel gs..

mooi dat jullie (ARC) je herpakken en we dit met zn allen op een nette manier kunnen spelen..

Mijn Complimenten.. ook worden de Sub accounts wederzijds zo goed als met rust gelaten...

zoals jullie weten.. hebben deze alleen de functie doneren en hebben daar meer ikariam spelers profijt van.

laten we dit zo houden en op deze voet verder gaan om NY toch wat actief te laten zijn maar op een nette manier..

en ja daar horen plunderingen bij.. moet toegeven.. dat heb je best netjes gedaan.

ik ga weer verder en zie ARC wel op het slachtveld..

hopelijk op meer leuke grote gevechten..

• 80% van het geplunderde hout heb ik ook gedoneerd trouwens!

• dirk.. je doneert goed..daar kan ik niks over zeggen.. ook 1 van de grootste redenen dat ik er voor ga zorgen dat er geen sub accounts meer worden aangevallen, van niemand niet!! (tenzij inactief)

verder wil ik je zeggen.. ga zo door.. leuke terug komst en laten we het ''normaal'' houden met zn allen!

plunderen hoort erbij.. door 1 deur hoeven en kunnen we toch niet met zn allen dus laten we het gewoon leuk, actief en sportief houden