Officiële oorlogsverklaring Arcans Group [ARC] vs The Duck Clan [-TDC-]

  • Hieraan is wel te zien dat ik niet erg veel ervaring heb met oorlogvoeren.
    Ik maakte de fout mijn mortieren blind in te sturen en dat werd een duur grapje!

  • Oefening baart kunst Dirk, zonder fouten maken kun je er ook niet van leren. :thumbup:

  • Geen vlekkeloos gevecht, maar tevreden met de uitkomst.
    Het is goed zoeken naar de landlegers van TDC.


  • Het is wel een slimme tactiek van TDC! Ze kunnen ons op het land niet aan, dus rennen weg en bezetten wat havens om ons failliet te krijgen 😅


    Ik had meer verwacht..

  • Denk je nou echt dat je legers mag hebben op een eiland waar je me vast hebt gezet met vloot Guusje?


  • Wij, ARC, willen de oorlog beeindigen zonder dat het van beide kanten met bijzondere eisen komt. De oorlog zal nog voortzetten tot en met woensdagavond 23:59. Vanaf donderdag 00:00 zullen de aanvallen van beide kanten stoppen.


    Palacino

    CEO [ARC]

  • Met groot genoegen presenteren wij hierbij de laatste grote gevechten van afgelopen dagen.


    Onze/mijn complimenten voor de mooie opkomst van beide kanten voor zowel het land- als het vlootgevecht maar met name het landgevecht van 162 rondes is met recht een mooie HOF geworden.

    Onderstaand gevecht is van een dag voorafgaand aan de start van bovenstaande gevechten. Helaas konden we die niet naar onze zin afmaken zodoende dat we het gevecht hebben afgebroken.

    Iedereen bedankt voor hun/haar deelname en top dat we deze strijd met deze mooie afsluitende gevechten "voor nu" kunnen afsluiten!!!

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Iedereen bedankt voor hun/haar deelname en top dat we deze strijd met deze mooie afsluitende gevechten "voor nu" kunnen afsluiten!!!

    Iemand landleger nodig? ik geef ze bijna gratis..

    ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown: