Officiële oorlogsverklaring -TDC- vs ARC

  • Je doet net of je zelf niet op rare tijden aanvalt....

    Dit gevecht begon vannacht om 3 uur.


  • Helaas was ik vanavond net te laat op het eiland om Zwarte Magica te helpen in een gevecht. Gelukkig waren de buren thuis.

    Tijdens het gevecht bij de buren waren er legers op de been in een andere stad welke ik vast heb gezet voor een paar rondes zodat ik in alle rust het gevecht kon afmaken en daarna kon vertrekken naar die andere stad.

    Erg zonde dat dit grote gevecht werd afgebroken door een kolos maar zeker wel mooi gespeeld :thumbup:

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Hij doelt op het feit dat bibianna nergens te bekennen is in grote gevechten en afwacht tot ze weet dat er ergens een vloot of leger staat zodat ze die op bizarre tijden kan aanvallen.

    Zou ook leuk zijn als zij zich overdag eens laat zien in plaats van 1 uur in de nacht of 6 uur in de ochtend..

    Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen!

  • Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen!

  • Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: Babbeltje[ARC]
    De stad Iasus werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 54,892 icon_wood_small.png, 5,405 icon_wine_small.png

    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: Babbeltje[ARC]
    De stad Iasus werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 60,701 icon_wood_small.png, 5,569 icon_wine_small.png

  • Ik weet niet zozeer hoe lafheid daarmee te maken heeft. Het draait om tactiek. Als terugtrekken het meest verstandig is, is dat gewoon het slimste om te doen.

    ga dan maar is met bibianna in gevecht dan merk je het vanzelf ;)

    en het draait niet alleen om tactiek, geloof ook om kennis en samenwerking

    tevens was het gevecht om 03.00 gestart. vergeet niet dat ik 3h lang moest varen

    dus Gigian ik weet niet waar je naar toe wilt... maar ik sta overdag ook op het slachtveld.

    net als vorige keer toen ik Alleen het gevecht met heel ARC aanging.

    (ik zal jullie deze vernedering verder sparen en laten we het hier gezellig houden met mooie rapportjes)

  • Ik weet niet wat kennis en samenwerking te maken hebben met tactiekvolle terugtrekkingen. Daarnaast kan je wel opscheppen over "een vernedering", echter is het ook niet echt iets waar je trots op hoeft te zijn als je als top-10 speler ons toen nog veel kleinere alliantie begon aan te vallen waar niemand zich had voorbereid op een gevecht en gewoon rustig aan het uitbouwen waren.

  • Jeumugh het begint hier bijna op een modderveld te lijken hahaha. Ik wil meer toprapportjes lezen van beide kanten. Ik heb me tot nu toe bijzonder goed vermaakt met de rapportjes dus ga zeker zo door lui. :D

  • En mensen mogen niet spelen op tijden dat zij wakker zijn?......

  • Jeumugh het begint hier bijna op een modderveld te lijken hahaha. Ik wil meer toprapportjes lezen van beide kanten. Ik heb me tot nu toe bijzonder goed vermaakt met de rapportjes dus ga zeker zo door lui. :D

    nee hoor huls dit is geen moddergooien meer hoor

    maar gewoon een brut harde knuffelpartijtje geworden :P


    IK WIL MEER CRs ZIEN GRAAG JONGENS & MEISJES :*8o


    de ene ze speel stijl is voor de ander misschien niet zo

    maar als je de koningin kan slaan in schaken zou je dat toch ook doen zeker als het nog tactkies is ook;)

    dlpljb6j.jpg

    thecrazyfox his slogen: a fox loses his hair but not his tricks

    Edited 2 times, last by Degekkevos ().

  • Hier nog een aantal rapportjes van gister: