Officiële oorlogsverklaring -TDC- vs ARC

  • 80% van ons zit vanavond in een bar of elders. Geniet van de avond.

    zie de datum ;) dat was niet vandaag. proost en daar ook nog een fijne avond

    p.s. wij zijn maar met 9 man. en ook nooit allemaal tegelijk online. 20% van 18 spelers is toch bijna waar wij dagelijks mee oppad gaan

  • En gister loopt bibianna laf weg, dit terwijl er een leuk gevecht opkomst was, en durft ze geen normaal gevecht aan te gaan.

    en natuurlijk staat ze ochtends vroeg weer op de stoep in de hoop dat er niemand online is op de zondag ochtend.

    ik vind dit erg zwak van de NR 1 van NY.



    Zeegevecht bij Duckburg
    (19.01.2020 10:11:35)
    Bibianna[BIA] uit Wijnpolis
    vs
    Dagobert Duck[-TDC-] uit Respect Z-P-O


    Ramschip..............................60(-40) - Ramschip..............................52(-40)
    Vuurschip..............................3(-32) - Vuurschip..............................4(-68)
    Stoomram.............................120(-10) - Stoomram..............................12(-14)
    Rakettenschip..........................52(-8) - Rakettenschip..........................8(-12)
    Ballonnendrager........................30(-0) - Ballonnendrager........................33(-4)
    Mortier schip..........................42(-0) - .............................................
    Schoepenradsnelheidsschip..............60(-0) - .............................................
    Tender.................................10(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals..............................-862.4 - Generaals.............................-1405.6
    Aanvalspunten............................3514 - Verdedigingspunten.......................2156
    Schade..................................43120 - Schade..................................70280
    Schadeverdeling...........................38% - Schadeverdeling...........................62%


    Winnaars: Bibianna[BIA]


    Verliezers: Dagobert Duck[-TDC-]



  • Zonde om dit zomaar te laten liggen, we zijn nu 2 week in oorlog en hebben bijna geen tegenstand meer


    Zeegevecht bij Taklamakan

    (19.01.2020 3:27:33)

    Dagobert Duck[-TDC-] uit Baños
    vs
    Frackel[ARC] uit Taklamakan

    Stoomram...............................72(-0) - Stoomram..............................0(-160)
    Schoepenradsnelheidsschip..............61(-8) - Schoepenradsnelheidsschip..............0(-44)
    Tender.................................15(-0) - Tender.................................25(-0)
    Ramschip..............................135(-0) - .............................................
    Katapult schip.........................14(-0) - .............................................
    Mortier schip..........................32(-0) - .............................................
    Onderzeeër.............................52(-0) - .............................................

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals...............................-51.2 - Generaals.............................-4121.6
    Aanvalspunten...........................10304 - Verdedigingspunten........................128
    Schade...................................2560 - Schade.................................206080
    Schadeverdeling............................1% - Schadeverdeling...........................99%


    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: Frackel[ARC]

  • en alweer is berepoot op de vlucht.. gaat een gevecht aan en trekt weer terug.

    Zeegevecht bij 03 Ethereal Z
    (19.01.2020 10:50:46)
    berepoot[ARC] uit berlare1
    vs
    Dagobert Duck[-TDC-] uit Respect Z-P-O

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip.............................176(-20) - Ramschip..............................109(-6)
    Mortier schip..........................23(-0) - Mortier schip..........................38(-0)
    Stoomram.............................123(-15) - Stoomram..............................57(-12)
    Onderzeeër..............................8(-4) - Onderzeeër.............................43(-0)
    Schoepenradsnelheidsschip.............44(-12) - Schoepenradsnelheidsschip..............83(-0)
    ............................................. - Ballonnendrager........................25(-2)
    Tender.................................18(-0) - Tender.................................25(-0)
    Ballista schip.........................23(-0) - .............................................
    Vuurschip...............................5(-7) - .............................................
    Katapult schip..........................1(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals................................-661 - Generaals................................-374
    Aanvalspunten.............................935 - Verdedigingspunten.....................1652.5
    Schade..................................33050 - Schade..................................18700
    Schadeverdeling...........................63% - Schadeverdeling...........................37%
    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: berepoot[ARC]
  • jammer. ga je er achteraan en dan trekt ie alweer terug,
    waardige gevechten zijn ver te zoeken, had het graag anders gezien.

    Zeegevecht bij berlare1
    (19.01.2020 12:45:17)
    Dagobert Duck[-TDC-] uit 03 Ethereal Z, Duckburg
    vs
    berepoot[ARC] uit berlare1, 03 Ethereal Z

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip.............................375(-30) - Ramschip.............................305(-74)
    ............................................. - Ballista schip.........................45(-0)
    ............................................. - Vuurschip..............................10(-7)
    Mortier schip.........................124(-0) - Mortier schip..........................49(-0)
    Stoomram.............................231(-17) - Stoomram.............................201(-60)
    Onderzeeër.............................91(-4) - Onderzeeër.............................1(-22)
    Schoepenradsnelheidsschip.............266(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............116(-0)
    Ballonnendrager........................53(-2) - Ballonnendrager........................23(-8)
    Tender.................................40(-0) - Tender.................................41(-0)
    Katapult schip.........................21(-0) - Katapult schip..........................1(-0)
    Rakettenschip...........................5(-4) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals..............................-806.8 - Generaals.............................-2521.8
    Aanvalspunten..........................6304.5 - Verdedigingspunten.......................2017
    Schade..................................40340 - Schade.................................126090
    Schadeverdeling...........................24% - Schadeverdeling...........................76%
    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: berepoot[ARC]
  • uuuh kraak eitje ik speel niet op sub werelden

    alleen op de echt war server en dat is zeta nu ;)

    liever zie ik iedereen weer gewoon lekker daar komen snuffelen :evil:


    maar helaas kan ik niemand dwingen :D


    ik snap dat mensen bang raken door de grote accounts daar

    maar weet je wat ze vroeger zijden in Alpha -TT-


    punten vechten niet legers/vloot wel

    dlpljb6j.jpg

    thecrazyfox his slogen: a fox loses his hair but not his tricks

  • we zien graag dat er meer op wereld NY komen ;)

    Zeta is indd geen beginnen meer aan en duurt veel te lang om bij te komen, hier op NY kan iedereen nog meedoen en meekomen

    punten vechten ook zeker niet


    tevens is mijn account gehackt op zeta, elisha09 uit TTV, deze bestaat nog wel, dit is gebeurt met de Login veranderingen, en ik kan het niet meer terug krijgen helaas

    dat is een reden waarom er ook op Zeta veel zijn gestopt

  • Ter info,

    De Wereld NY topscore

    Aanvalspunten is 170,000 punten op naam van Bibianna

    de Verdedigingspunten staat op naam van DagobertDuck met 134.000 punten

    zullen we dit gaan inhalen deze oorlog ? gigian van ARC is erg ver met zn verdedigingspunten en don diablo en dagobertduck van TDC zijn erg ver met de aanvalspunten, laten we er nog een leuke strijd van maken!

  • ZasZ vind het wel leuk dat dat Bia mee helpt ..... die zijn ook bang voor TDC ...

    Beste Apollonius,


    Ik irriteer mij aan het feit dat jij je mengt in deze CR-thread; noch zonder je in te lezen in de oorlogsafspraken, noch een deelnemende partij te zijn aan deze oorlog.
    Aan het begin (pagina 2) is door TDC gezegd dat BIA vrij is om ARC te helpen. De reden hiervoor was dat TDC zelf dacht dat BIA+ARC een prima, maar haalbare uitdaging zou zijn in een oorlog. Tot op het moment van schrijven van dit bericht is dit waar gebleken.

    Daarnaast irriteer ik mij aan het 'verschuilen achter TDC'.
    Het is op onze wereld geen geheim dat jullie als T-C ooit ontstaan zijn uit Mafia (de suballiantie van Mystic (later opgesplitst naar TDC)). De banden zijn echter nooit verslechterd tussen T-C en TDC. Daarom voelt het voor jou alsof je onschendbaar bent en dat je dit soort reactie's kan plaatsen op het forum naar een grotere speler zoals Zasz:

    23 ZasZ EVAVE 1,411,762 Stuur bericht
    75 ۞Apollonius۞ -TC- 387,617 Stuur bericht


    Ik ben zelf enorm druk deze aankomende maanden, maar als ik je een tip mag geven zou ik je de volgende keer eerst proberen in te lezen in de 'spelregels' die zijn neergezet bij een gevecht. En daarna pas modder te pakken en ermee te gooien. Als je nou een keer niet onder de bescherming van TDC zou vallen, zouden we nog een leuke gevecht neer kunnen zetten. Maar dat is in verband met de drukte in het echte leven voor mij momenteel niet mogelijk!

    Misschien tot in de toekomst!

  • aan ZarZ van EVAVE en Jan van T-C. ik zal zeggen, ga het gevecht met elkaar aan op een nette manier.

    gezien onze goeie banden met jullie beide zullen wij ons er zeker niet mee bemoeien


    laat dit hopelijk de 2de officiële oorlog van NY worden ;)

  • hier even wat opheldering over o,a alliantie MAFIA, TTC en TDC


    Alliantie Mafia was ooit opgericht door Wim48 een oud gamma speler van ook alliantie Mafia daar destijds

    in die tijd zaten er een paar van ons in Mafia, een sub account _M_ indd waar o.a een deel van TC in zat

    toen hadden we een oorlog Mafia tegen Elite (E) deze E had als leuke leden Remy Poelieman, Stark tawartion Thisnix sheerenbroek waarvan er een aantal over zijn gekomen naar ons (TTC), omdat er een aantal van M gestopt waren en er meerdere kennissen op deze wereld kwamen, zijn we dus naar 2 allianties gegaan, en een sub alliantie. TTC / DS en TC


    TTC is door mij opgericht waarmee ik dus vele oorlogen en chaos op heb gezocht, o.a LB tegen TTC maar helaas was alliantie LB gestopt met spelen, maar ook tegen onze andere alliantie D&S leuke gevechten hebben gehad. en ARC was toen ook al in de beeld waar ik in me 1tje de strijd tegen ben aangegaan,dit was toen indd een vriendschappelijk gevecht, helaas zijn hier geen gevechtsrapportjes meer van


    nu we met het clubje spelers zijn waar we altijd al naar toe wouden gaan hebben we besloten dit TDC te noemen, met een sub alliantie DD

    en indd zijn de banden met TC nooit echt verslechterd maar het is geen sub alliantie meer van ons,

    leuke kennissen en goeie banden zijn altijd welkom en staan we voor open

    wij zullen TDC blijven en verder gaan met ons leuke clubje leden en hopelijk er een leuke wereld er van te maken met hopelijk nog meer spelers

    we gunnen ieder een eerlijke kans en zien graag een leuke nette en actieve wereld

  • Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: Frackel[ARC], Palacino[ARC]
    De stad Donwhang ll werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 61,229 icon_wood_small.png, 9,516 icon_wine_small.png, 1,953 icon_crystal_small.png, 12,800 icon_sulfur_small.png

  • .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • ondanks dat we een kolos kregen toch nog gewonnen, maar mooi gedaan berepoot!

    Zeegevecht bij berlare
    (20.01.2020 1:20:19)
    - Brutus-[-TDC-] uit Iasus, guus geluk[-TDC-] uit la mira, Dagobert Duck[-TDC-] uit Wugoku, Respect W-P, Respect Z-P-O, Respect M-H-H, Respect W-P-H
    vs
    Bibianna[BIA] uit berlare, berepoot[ARC] uit berlare, berlare1

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Ramschip............................394(-200) - Ramschip..............................0(-569)
    Ballista schip.........................70(-0) - Ballista schip.........................0(-45)
    Vuurschip.............................45(-99) - Vuurschip..............................0(-10)
    Mortier schip.........................242(-0) - Mortier schip..........................0(-49)
    Stoomram.............................350(-17) - Stoomram..............................0(-230)
    Onderzeeër............................67(-29) - Onderzeeër..............................0(-1)
    Schoepenradsnelheidsschip.............279(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............100(-0)
    Ballonnendrager.......................69(-11) - Ballonnendrager........................7(-16)
    Tender................................108(-0) - Tender.................................41(-0)
    Katapult schip.........................25(-0) - Katapult schip..........................0(-1)
    Rakettenschip.........................17(-66) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals.............................-4763.6 - Generaals............................-10305.2
    Aanvalspunten...........................25763 - Verdedigingspunten......................11909
    Schade.................................238180 - Schade.................................515260
    Schadeverdeling...........................31% - Schadeverdeling...........................69%
    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    Winnaars: - Brutus-[-TDC-], guus geluk[-TDC-], Dagobert Duck[-TDC-]

    Verliezers: Bibianna[BIA], berepoot[ARC]