Officiële oorlogsverklaring -TDC- vs ARC

  • Wie ben je uberhaupt? De reacties op dit topic proberen we redelijk normaal te houden (even los van de opvatting over sportiviteit van sommige berichten), maar deze vorm van communicatie voegt niet echt veel toe.

  • BiA heeft zich zojuist officieel in de oorlog gemengd. De vete is aangenomen. Ny ontwikkeld zich richting een wereldoorlog. Zou mooi zijn als de draadjes schoon blijven. en wellicht inspireert dit andere allianties om zich ongevraagd te mengen in welke vorm en aan welke zijde dan ook. Maar dit spreek ik uit op persoonlijke titel.. voor nu..


    LET THE GAME BEGIN


    ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:


  • Gevecht begon goed. Helaas voor de zoveelste keer kiest de aanvaller het hazenpad.

    Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen!

  • wow wereld oorlog en op alpha is niemand het ooit gelukt hahahahaha;)

    waarom hier wel hoog moet komt voor de val zeggen ze wel is


    Hoi Zasz ik mis je altijd nog steeds:*


    uhm ik heb dit topic toch maar is gelezen

    wat een namen allemaal die ik weer zie op poppen


    uuh ik wil meer gevechten zien minder gelul

    daar was ik toch voor :P
    wat je zegt false king wie ben jij

    te bang om je echt naam te laten zien


    waarom zo serieus het is maar een spel toch? toch?


    succes aan alle kanten


    OH JA ZOEK IS OP WAT OORLOG BETEKEND :/

    dlpljb6j.jpg

    thecrazyfox his slogen: a fox loses his hair but not his tricks

  • Hey Vosje, welkom op NY...... Alpha, poeh das lang geleden.... #heimwee

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • ook ik ben maar is op het forum gaan kijken, (hier Elisha09 en van Zeta / Ebingen12 van Kappa en nu trots speler van wereld NY)

    vele vloot gevechten gedaan en nu ook maar is op plunder tour gegaan, er was 1 stad van me geplunderd waar 300k gs lagen,

    ik zal dus nog even doorgaan ;)



    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: Frackel[ARC]
    De stad Donwhang ll werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 37,754 icon_wood_small.png, 18,245 icon_crystal_small.png


    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: Plensbui[ARC]
    De stad PlensHeph2 werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 9,692 icon_wine_small.png, 17,423 icon_marble_small.png, 57,236 icon_crystal_small.png, 1,776 icon_sulfur_small.png


    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: Babbeltje[ARC], Chained[ARC], Palacino[ARC]
    De stad Regenton werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 27,572 icon_wood_small.png, 8,838 icon_wine_small.png, 54,588 icon_crystal_small.png



    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: Chained[ARC]
    De stad Regenton werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 11,873 icon_wood_small.png, 3,309 icon_wine_small.png, 23,507 icon_crystal_small.png


    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: Babbeltje[ARC], Gigian[ARC], Palacino[ARC]
    De stad Cotacachi werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 13,043 icon_wood_small.png, 34,674 icon_wine_small.png, 10,422 icon_crystal_small.png


    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: Chained[ARC], Palacino[ARC]
    De stad KhaZix werd geplunderd door Dagobert Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 25,940 icon_wine_small.png, 24,442 icon_marble_small.png

  • Gevecht voor Decibel

    (18.01.2020 22:28:34)

    RipmasterD[-TDC-] uit Defqon

    vs

    monteny123[ARC] uit Decibel


    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    ............................................. - Hopliet...............................0(-100)

    Stoomreus..............................93(-2) - Stoomreus.............................0(-100)

    ............................................. - Muur....................................0(-7)

    Zwavel schutters......................100(-0) - .............................................

    Zwaardvechter........................232(-18) - .............................................

    Gyrocopter............................120(-0) - .............................................

    Bombardier.............................45(-0) - .............................................

    Ram....................................24(-0) - .............................................

    Mortier................................24(-0) - .............................................

    Kok....................................10(-0) - .............................................

    ---------------------------------------------------------------------------------------------

    Generaals.................................-34 - Generaals................................-760

    Aanvalspunten............................1900 - Verdedigingspunten.........................85

    Schade...................................1700 - Schade..................................38000

    Schadeverdeling............................4% - Schadeverdeling...........................96%

    ---------------------------------------------------------------------------------------------


    Winnaars: RipmasterD[-TDC-]


    Verliezers: monteny123[ARC]


    648 eenheden van RipmasterD[-TDC-] houden de stad Decibel bezet


    Het wonder Hephaistos smederij' van RipmasterD[-TDC-] is actief. (18.01.2020 21:58:34)


    Het wonder Hephaistos smederij' van RipmasterD[-TDC-] is actief. (18.01.2020 22:13:34)


    Het wonder Hephaistos smederij' van RipmasterD[-TDC-] is actief. (18.01.2020 22:28:34)


    Een van monteny123[ARC] zijn legers is volledig vernietigd.

    ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Kijk dat was nog een naamsverandering

    ik geloof dat ik de enige ben met alle naamsveranderingen, maar de spelers kennen me zoals ik heb aangegeven.

    Elisha09 en van Zeta / Ebingen12 van Kappa en nu trots speler van wereld NY


    sinds wij DUCK zijn hebben we indd alle namen van de familie Duck genomen, dus iedereen heeft een naamsverandering gedaan bij ons, en sommige ook een leuke profiel afbeelding,

  • Officiële verklaring van PA: wij bemoeien ons niet zolang partijen onze steden met rust laten. Indien wij last krijgen van één van de partijen zien we verder.


    Succes aan beiden. De generale score laat een flink voordeel aan de ene partij zien. Ik weet uit eerdere ontmoetingen dat die andere partij daar wel een mouw aan weet te passen.

    Is dit een uitdaging.. hihi

    Jullie zijn ook welkom

    nu Bia heeft af laten weten mogen jullie ARC gerust een handje helpen ;)

  • .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Helaas hebben ze teruggetrokken, ik geloof dat ze wat angstig worden.


    Zeegevecht bij Wugoku

    (17.01.2020 21:29:20)

    Dagobert Duck[-TDC-] uit Duckburg
    vs
    berepoot[ARC] uit berlare

    Ramschip..............................96(-48) - Ramschip.............................246(-54)
    ............................................. - Ballista schip.........................35(-0)
    ............................................. - Vuurschip...............................4(-0)
    ............................................. - Katapult schip..........................1(-0)
    Mortier schip..........................53(-0) - Mortier schip..........................49(-0)
    Stoomram.............................164(-27) - Stoomram.............................214(-51)
    Onderzeeër.............................35(-0) - Onderzeeër............................25(-16)
    Schoepenradsnelheidsschip.............161(-0) - Schoepenradsnelheidsschip.............128(-0)
    Ballonnendrager........................57(-2) - Ballonnendrager.........................7(-6)
    Tender.................................30(-0) - Tender.................................41(-0)
    Rakettenschip.........................14(-12) - .............................................

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    Generaals...............................-1280 - Generaals.............................-1985.2
    Aanvalspunten............................4963 - Verdedigingspunten.......................3200
    Schade..................................64000 - Schade..................................99260
    Schadeverdeling...........................39% - Schadeverdeling...........................61%

    Winnaars: Dagobert Duck[-TDC-]
    Verliezers: berepoot[ARC]

  • 80% van ons zit vanavond in een bar of elders. Geniet van de avond.