Officiële oorlogsverklaring -TDC- vs ARC

  • Kijk, de sportiviteit en positieve gesprekken komen te voorschijn :thumbup::)


    Succes aan beide partijen voor de komende tijd! Ik ben benieuwd naar de gevechten die nog komen

  • . Ik, zou denken dat daar een soort cooldown overheen zou gaan bij een wonder wissel, maar helaas.

    Klopt.. geld gewoon cooldown voor..Het is niet zo dat wanneer je je ploffer weg haalt en daarna weer terug plaats je het wonder weer kan gebruiken

    Cooldown is afhankelijk van aantal wonders op 100% in combinatie met juiste regeringsformatie.

    Nee ik bedoelde als je bijv een poseidon hebt (ongebruikt) en verplaatst je stad dan naar een ander wonder, dat je een tijdje het wonder niet kan gebruiken.


    Dat je een wonder op cd niet van cd te halen is, was voor mij al duidelijk.




  • ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • Is het toegestaan om ploffers te plaatsen en die dan te verwijderen zodra er veel troepen staan van de tegenstander?


    Vroeger was dit namelijk verboden en TDC maakt hier vaak gebruik van.

  • Vroeger was dit namelijk verboden en TDC maakt hier vaak gebruik van.

    "Vroeger" is nogal een breed begrip, verklaar je nader aub of heb je een voorbeeld?

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen


  • Een willekeurige plundering om mijn gs terug te krijgen die in het begin van deze oorlog was gestolen ;)


    Winnaars: Don Duck[-TDC-]

    Verliezers: Plensbui[ARC], Palacino[ARC], berepoot[ARC]

    De stad Santo Domingo werd geplunderd door Don Duck[-TDC-]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 12,782 Bouwmateriaal, 59,054 Wijn, 13,331 Marmer, 364 Kristalglas


    En als laatste een mooi gevecht dat zich afspeelde terwijl ik een tentamen aan het maken was. Ik had niet verwacht dat de opkomst zo hoog zou zijn aan ARC kant, mijn complimenten daarvoor! Het vlootgevecht in dezelfde stad is nog bezig, evenals meerdere gevechten op de rest van het eiland. Rapportjes daarvan zullen snel komen!


  • Ik speelde zo'n 12 tot 6 jaar geleden

    Meerdere van ons waaronder ikzelf maar dat het verboden is om een stad te verwijderen heb ik nog nooit van gehoord. Hierin geldt ook dat als je denkt dat er dingen gebeuren waarbij er regels worden overtreden je daar de report knop voor kan gebruiken.

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Ik speelde zo'n 12 tot 6 jaar geleden

    Meerdere van ons waaronder ikzelf maar dat het verboden is om een stad te verwijderen heb ik nog nooit van gehoord. Hierin geldt ook dat als je denkt dat er dingen gebeuren waarbij er regels worden overtreden je daar de report knop voor kan gebruiken.

    Ik vind als dit niet mag (waarvan ik overtuigd ben dat het vroeger niet mocht) dat je daar niet voor gebanned moet worden, dus ik zal het niet reporten. En ik doel niet op het verwijderen van een stad, maar het verwijderen van een stad met als doel de troepen van je tegenstander te verspreiden.

    Ik vind het wel een beetje sneu, het gebruik van subs staat mij meer aan dan dit.

  • ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • Dit is van het oude forum

    Niks aan veranderd. stad verplaatsing is niet mogelijk met troepen erin van tegenstander.


    en nog eentje die volgens mij niet compleet is.


    ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • En hier dan het meer dan een dag durende vlootgevecht. Top gedaan beide partijen!

  • Grootste gevecht van Ny neem ik aan?

  • De gevechten beginnen interessante vormen aan te nemen. Sowieso hele grote complimenten naar -TDC- die in een relatief korte periode zo'n gigantische legermacht hebben kunnen opbouwen.