Officiële oorlogsverklaring -TDC- vs ARC

  • Na diverse berichten wisselingen deze week waarbij er hele lelijke dingen worden geroepen en zijn gesteld hebben wij (-TDC-) besloten om hierbij officieel de oorlog te verklaren aan de alliantie ARC.


    Onze eisen om de oorlog te beëindigen:

    • Ieder lid van ARC biedt Karel Kraakei persoonlijk zijn excuus voor het grove taalgebruik en de diverse beledigingen aan zijn adres van mede alliantie spelers maar ook van leden van de leiding van ARC.
    • Erkenning op het Ikariam forum dat wij -TDC- jullie meerdere zijn.
    • Geen hulp of steun van andere allianties tijdens deze oorlog. Dit geldt voor beide partijen.
    • Normale berichten heen en weer zonder verwijten of rare uitdagende uitspraken. Dit geldt voor beide partijen.
    • Erkenning van de leiding van ARC dat een Oorlog een strijd is zonder regels met eisen waarmee de oorlog beëindigd kan worden en dat het anders een afgesproken actie betreft. (een vriendschappelijke oorlog bestaat niet)

    Zodra bovenstaande eisen zijn ingewilligd zullen wij de oorlog beëindigen.


    Groet,


    Karel Kraakei

    Leider -TDC-

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Zou dit dan de eerste officiële alliantieoorlog op NY kunnen worden? Ik ben benieuwd! Veel succes gewenst aan beide partijen.

  • Goedemiddag,


    Hierbij de reactie van de alliantie Arcans Group (ARC) op de oorlogsverklaring van The Duck Clan (-TDC-). Inleidend willen we ingaan op de aantijgingen van Karel Kraakei. Al een langere tijd wordt de server Ny lastig gevallen door deze alliantie, inclusief haar vorige vormen (TTC, Mystic). We noemen dit "haar vorige vormen" aangezien de ledenlijst grotendeels hetzelfde is gebleven. In al deze maanden zijn we altijd agressief en denigerend benaderd.


    Op ten duur is de maat vol bij ons. We hebben altijd geprobeerd op diplomatieke wijze problemen op te lossen. We zijn geen onderdanen of hun persoonlijke hondjes waar ze tegen kunnen praten alsof we een stuk vuil zijn. Uiteindelijk bijten we terug, en laten we een rauwe mening terug horen. In dit geval is dat verkeerd gevallen, en wordt er meteen gedreigd met een oorlog. -TDC- ontkent feiten wanneer het hun uit komt, en verdraaid deze om hun eigen acties te verantwoorden.


    Hier volgen onze eisen voor het eindigen van de oorlog, die wat meer gebalanceerd zijn en niet ingaan op mensen hun ego:


    Onze eisen om de oorlog te beëindigen:

    • Beiden allianties bieden elkaar hun excuses aan voor de uitgesproken verwijten en aantijgingen.
    • Een erkenning van beide allianties die de unieke kwaliteiten van beide allianties beschrijven op het forum.
    • Normale berichten heen en weer zonder verwijten of rare uitdagende uitspraken. Dit geldt voor beide partijen.
    • Erkenning van de leiding van ARC dat een Oorlog een strijd is zonder regels met eisen waarmee de oorlog beëindigd kan worden en dat het anders een afgesproken actie betreft. Een erkenning van de leiding van -TDC- dat een vriendschappelijke oorlog met bepaalde afspraken zeker een mogelijkheid is, ook al wordt dit niet ondersteund door het systeem van Ikariam of kunnen hier regels aan vastgesteld worden met gevolgen vanuit Ikariam's/Gameforge hun moderatie.

    Zodra bovenstaande eisen zijn ingewilligd zullen wij de oorlog beëindigen.


    Met vriendelijke groet,


    False King

    Interim-Leider, Diplomaat & MvBZ - ARC

  • Bedankt voor je reactie False King. Jammer dat er in jullie bericht/reactie weer verwijten naar mij persoonlijk staan en dat woorden/zaken worden verdraaid maar laten er we er een mooie strijd van maken.


    Nog even ter verduidelijking:

    • De alliantie -TDC- heeft niets met voorgaande allianties te maken zoals wordt verondersteld door False King. Wij hebben nu eindelijk de groep spelers bij elkaar die wij al langere tijd bij elkaar wilde hebben maar dat was tot op heden door onderlinge kwesties helaas nog niet gelukt.
    • Een vriendschappelijke oorlog bestaat niet, dat is geen oorlog!

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Lang geleden dat ik op het officiële forum ben geweest. Laatste keer was toen het Nederlandse forum nog bestond.


    We zijn al enkele weken bezig met gevechten hier en daar zonder plunderingen. Meerdere leden van -TDC-hebben in deze periode al aangegeven een vriendelijke "oorlog" te willen. Gewoon lekker vechten om de activiteit op de server te verhogen.


    -TDC- is al maanden de dominante, aggressieve pestkop van de server. Onder verschillende namen (van zowel spelers en alliantie) denk aan -M- _M_ TTC TDF. En dan hebben we het nog niet gehad over de (wekelijkse?) naamswijzigingen van spelers. Wij kunnen nu een tijdje tegenstand bieden en hoopte zo de rest van de server wat te ontlichten.


    Succes aan alle deelnemers.


    Met vriendelijke groet,

    Gigian, Generaal ARC

  • Bedankt voor je reactie False King. Jammer dat er in jullie bericht/reactie weer verwijten naar mij persoonlijk staan en dat woorden/zaken worden verdraaid maar laten er we er een mooie strijd van maken.


    Nog even ter verduidelijking:

    • De alliantie -TDC- heeft niets met voorgaande allianties te maken zoals wordt verondersteld door False King. Wij hebben nu eindelijk de groep spelers bij elkaar die wij al langere tijd bij elkaar wilde hebben maar dat was tot op heden door onderlinge kwesties helaas nog niet gelukt.
    • Een vriendschappelijke oorlog bestaat niet, dat is geen oorlog!

    1. Er staan geen persoonlijke aantijgingen in. Ik spreek hier over leden van -TDC-.

    2. Er worden hier zeker geen zaken verdraaid. Dit lijkt me verder bevestigd te worden nadat dat je verder niet in ging op de berichten waarin je eigen manier van communicatie jegens onze alliantie worden benadrukt.


    Het is erg jammer dat er niet op een volwassen manier gecommuniceerd kan worden, en dat we al tijden lang door jullie als een stel kinderen worden neergezet. Wederzijds respect hebben we vaak niet ontvangen. Dit geld niet voor alle leden van -TDC- - laat ik dat wel even duidelijk maken.

  • -TDC- is de naam

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Aangezien de agressie van -TDC- al voor een langere tijd tegen meerdere mensen gericht is, willen we graag ook andere allianties oproepen ons te steunen in deze strijd. Samen staan we sterk, en kan er eindelijk een eind worden gebracht aan de agressieve dominante speelstijl van deze alliantie en haar voorgangers.

  • Praat dan ook niet over een EGO en benoem aub mijn naam niet in je bericht. En dan wordt er over volwassen gesproken......... maar verder modder gooien heeft geen zin, we zien beide dingen/zaken anders en daar komen wij hier middels een paar berichten heen en weer niet uit. Ik ga nu ook niet meer in op de inhoud van verwijten etc, maar zie jullie wel ingame op het strijdveld.

    .....yy4xqvggz.jpg

    (1-3-2020) winnaars -TDC- vs ARC (eerste officiële oorlog NY)

    (5-1-2020) Rust zacht el locko, ik ga je missen

  • Het zijn aparte zinnen. Je naam stond hierin i.v.m. je aantijgingen richting ARC en haar leden in je originele post. Aparte zaken, geen persoonlijke aanvallen.

  • Aangezien de agressie van -TDC- al voor een langere tijd tegen meerdere mensen gericht is, willen we graag ook andere allianties oproepen ons te steunen in deze strijd. Samen staan we sterk, en kan er eindelijk een eind worden gebracht aan de agressieve dominante speelstijl van deze alliantie en haar voorgangers.

    Klinkt goed… Succes.. voor de dementerende in het spel heb ik mijn naam weer in ere hersteld..

    ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • Aangezien de agressie van -TDC- al voor een langere tijd tegen meerdere mensen gericht is, willen we graag ook andere allianties oproepen ons te steunen in deze strijd. Samen staan we sterk, en kan er eindelijk een eind worden gebracht aan de agressieve dominante speelstijl van deze alliantie en haar voorgangers.

    Klinkt goed… Succes.. voor de dementerende in het spel heb ik mijn naam weer in ere hersteld..

    Ah kijk, dat maakt het weer wat makkelijker. Nu ben ik enkel benieuwd welke eend je was, haha

  • Leuk om weer eens activiteit op het forum te zien!

    Ik (en met mij EVAVE) vraag me nog wel iets af naar aanleiding van de onderstaande quote:

    Onze eisen om de oorlog te beëindigen:

    • Geen hulp of steun van andere allianties tijdens deze oorlog. Dit geldt voor beide partijen.

    Zodra bovenstaande eisen zijn ingewilligd zullen wij de oorlog beëindigen.


    Groet,

    Betekend dit dat de twee allianties met subaccounts van TDC niet benut worden gedurende de oorlog (door bijvoorbeeld deze accounts in V-modus te zetten)?


    Succes en benieuwd naar de CR's!





  • De stad Heerenkristal werd geplunderd door Gigian[ARC]. Volgende grondstoffen werden gestolen: 21,994 , 33,005


    [/size][/font][/b][/align][/spoiler]

  • Aangezien de agressie van -TDC- al voor een langere tijd tegen meerdere mensen gericht is, willen we graag ook andere allianties oproepen ons te steunen in deze strijd. Samen staan we sterk, en kan er eindelijk een eind worden gebracht aan de agressieve dominante speelstijl van deze alliantie en haar voorgangers.

    Klinkt goed… Succes.. voor de dementerende in het spel heb ik mijn naam weer in ere hersteld..

    Ah kijk, dat maakt het weer wat makkelijker. Nu ben ik enkel benieuwd welke eend je was, haha

    Gerritgladsnuit aka realdistructor aka liefheersbeestje aka pfff weet ik allemaal niet meer

    ripmastersig.jpg


    :thumbdown:BiBi,Ambrosmijter nummer 1. bijna 7 miljoen puntjes, en zo weinig gepresteerd:thumbdown:

  • Aangezien de agressie van -TDC- al voor een langere tijd tegen meerdere mensen gericht is, willen we graag ook andere allianties oproepen ons te steunen in deze strijd. Samen staan we sterk, en kan er eindelijk een eind worden gebracht aan de agressieve dominante speelstijl van deze alliantie en haar voorgangers.

    Klinkt goed… Succes.. voor de dementerende in het spel heb ik mijn naam weer in ere hersteld..

    Ah kijk, dat maakt het weer wat makkelijker. Nu ben ik enkel benieuwd welke eend je was, haha

    Gerritgladsnuit aka realdistructor aka liefheersbeestje aka pfff weet ik allemaal niet meer

    Nouja, ik ben blij om te horen dat we niet de enigsten zijn die het allemaal niet meer weten hahaha