Discussie en vragen "Handleiding nieuw board"

  • Wat een verschil met de beginjaren


    Ik loop hier hopeloos verloren op dit forum. Zelfs het filtersysteem is zo onoverzichtelijk. Ik zou graag het oude forum terug willen hebben. Daar kon je tenminste iets vinden. Hier kom je overal en nergens terecht. Ik bedoel maar, ik versta geen pools of chinees, of een andere vreemde taal. Laat staan dat ik daar zelfs moeite in ga steken.


    De APP is ook helemaal hopeloos. En dan het ticketsysteem vinden om je klachten neer te leggen zit hier ook nog ergens hopeloos verstopt. Zelfs ingame geraak je helemaal nergens. Na veel zoeken eindelijk gevonden. Maar het kan toch niet de bedoeling zijn om eerst een uur uit te zoeken op dit forum. Terwijl je vroeger 2 knoppen moest indrukken.


    Nu ja, hopelijk wordt het niet nog slechter, want ik begin steeds meer te twijfelen om nog tijd en energie hier in te steken. Ik speel dit spel al jaren, maar afgelopen periode is alles gewoon slechter geworden, eigenlijk is de achteruitgang al bezig sinds de merge.

  • Hoe vind je posts van spelers van NL?


    Ik heb een andere mogelijkheid benut, want idd het sorteren blijft hopeloos.

    Ik heb op volgen van Nederlandse spelers geklikt [personen aangeklikt] en op volgen van topics die ik interessant vond.

    en meldingen daarvan aan gezet.

    Dat scheelt al iets.


    Kunnen we misschien iets verzinnen dat wel helpt?

    Bijvoorbeeld een draadje openen voor gevechtsrapporten, een draadje voor .....

    Die komen dan te voorschijn als je op NL klikt.

    Dat denk en hoop ik tenminste!


    Tot nu toe maken er erg weinig Nederlanders gebruik van dit Forum. :(

    DND