اعلان حرب تحالف ريبيل ضد تحالف ستارز

• شوف مين يحكي المزارع الكبير تتكلم عن شىء هات اثباتا وأفعال ،، الي هرب أيام حرب الريبل من جنرال زاي مودي وترك حلفه واجا يحتمي بحلفنا بالاسياد وصار يقول لمودي أنه مو ضيف (قيادي) ، أنت من سنين وأنت مقضيها زراعة حسابك مزارع ناقله لك شهرين حداد فرحان كثير بتفكر نفسك كذا صرت محارب يعني ، أبو العطلة والأخلاق ما شاء الله ، حسابين خليتك تدخلهم عطلة من النهب الي اكلته بيومين فقط ٣ مليون نهبت

فضيحة واسماء مدنكم بصراحة ....

المشكلة أنكم كثيرين كلام وجايين تحولوا الكلام عالمنتدى طيب هات تقارير وين أفعالك اين ابطالكم ولا تنسى أنك انسحبت من المعركة الي اندعستو فيها عندي أنت وحلفك

حجتكم الفضلابي ، خلص الفضلابي طلع ومودي ، باقي أنا بالنخبة تعال اشوفك أنت وحلفك ، وأنت شاطر تنهب تيجي على مناطقنا وقت نكون مشغولين وتصير تتشاطر وتنهب نرجعلك تلبد وتهرب

لما الفضلابي قال اعتزل تجري جراي على منطقته تنهب ولما يرجع تلبد وتخليهم يتوسطو لك ويعتذروا ،، تكونوا مجهزين اعتذارات مسبقا ،مستواكم زراعة خخخخخخ كلامكم مش هيخلص بالمرة

بتشوف نفسك فاضي باللعبة كلمني على تحدي فردي بيني وبينك وتعال تنورنا ،، تتكلم عن شىء هات اثباتات أنا مش فاضي مثلك للكلام

إذآ كآنت [آلحرب] tongue.png  besatzer.pngbesatzer.png
    tongue.pngفي هذآ آلزمآن عيب!
    ف هذآ [آلعيب] تآج رآسي | ~

.. Don't challenge someone who hasn't thing to lose. ..

• هههههههههههههه

كل مقول جاجة يقول اثبات سرقة حسابات اثبات تهديد لعبين اثبات

سرقة قوات اثبات

انتا المفروض بعد كدا يبقا اسمك

احمد اثباتات بدال فرجالله

اما بقا بالنسبة للعطلة فانتا الل اخترعتها وعملت نفسك مشغول مع العلم كنت بتنقل قوات

بالنسبة لاسماء المدن افتفتكر جساب عماد وهيا تبرد

لو ع التحدي اتفضل الل وقت الل يناسب منتظرك ولا بتخاف تطلع بره مدنك :P

• استفزاز ممكن اما إهانه لا.

تمام نتكلم بالحقائق..

اولا مشاركتي الغير مؤثره دي ممكن لان اسمي مظهرش كتير ف المعارك وانت متعرفش انا شاركت ازاي فااكيد دا من وجهة نظرك وليست من الحقائق

القرصنه تمت قرصنة النخبه كلهم وقتها ردا علي اللي حصل الدوره اللي قبلها من قرصنة لاعبينا وبردو لما عثمان طلب مقرصنش مقرصنتش تاني غير بعد مابقي في حرب رسمي..

الهدنه عمرها ماكانت لصالحنا وانت كمحارب كبير عارف اننا لما يكون معانا الذهب والجيش ومعظمكم العكس يبقي الهدنه. لصالح لمين!

التحدي معنديش مشاكل ياغالي اتحدي اي حد

اما اني كنت بهاجمك لا انا مجيتش جنب مدنك زي ماانت مجيتش جنب مدني والمواجهات كانت ف مدن تانيه ف معارك كبيره مش مواجهات فرديه

.

عيب ياغالي انت قولت نتكلم بالحقائق فمينفعش تقول اني هربان عطله

انا عطله عشان مفيش مواجهه

• السلام عليكم انا ليس دخل في الموضوع لكن

خير الكلام ما قل و دل

نصيحة اخوتي الاستفزار مش حلو كلها لعبة

نزل جيشك و اضرب

هيك انت تكون كسبت

اما تستخدم اسلوب الاستفزاز هاذا شي مش جميل

(player account)SaLeH YoUnIs(EN)(BR)

(player account)ڝڦڔ ڣڶڛطـﯧْـن(AE)

:saint:If you have a death wish, come close to me:saint:

Always keep in mind that you're not alone here and that behind every account there is a human being that does not want to be insulted or treated badly, just like you don't want to be treated that way.

8)(Alpha.AE)(Delta.AE)(Zelos.AE)(Ares.AE_soon.Ares EN).(Kerberos.BR)8)

My birth

IV/XII/MCMXCVI

• أنت اكبر مزارع بتاريخ زاي شفته ناقل مدن جديد فرحان أول حرب يشارك ومعاه حداد

هات اثباتات كلامي واضح كلام بالهواء أنت وحلفك نفسي

مرة تحكو شىء وتذكرو دليل ، أنت شاطر بس ترمي كلام من أول الحرب وأنت ماسك هالكلمتين مو عارف تحكي غيرهم لانك عارف نفسك مدعوس وخليتك تهرب وانسحبت طحنتكم بمعركة بعدها ما شفتك الا عطلة

وهاارب

بالنسبة لاسماء المدن ما شتمت أحد واتحداك تجيب دليل دور على صاحب حساب عماد وأنا قلت مو تبعي كثير مش هرجع هعيد ، كلامي كان واضح أما تقبل التحدي أو اعرف أنك ضعيف مش هتواجه

جايين تنتقلو عالمنتدى ترموا كلام قلتها وسأقولها من جديد الكلام ببلاش يتقال بس أفعال ما في نهائي

• أهلا أخي صالح ، أكيد كلامك بمحله وهذا الي اقوله من زمان ، وأنا ما ادخل المنتدى كثير لكن لما شفت ردهم رديت ، أفعال عندهم فش ، كيف بدهم يغطون على فضايحهم :Sأكيد بالكلام والكلام كثير والفعل قليل ، مدني مفتوحة لهم يتفضلو ، أما أنا ما اهاجم ناس كل معركة كولوسوس ، صار عندي فوق ال100 صورة كولوسوس اسبوع تقريبا

Edited once, last by THE_MuQaHqaR ().

• يااحمد يامقهقر نزل ال١٠٠ تقرير كولوسوس دول عشان نعدهم سوا :)

اخي صالح كلامك ع الراس ومعك حق.

مقهقر تقريبا انت اللي بدأت كلام عن حربنا ف المنتدي اما الموضوع فهو عن الريبل ليس لكم علاقه به

فواضح من اللي تكلم وحابب يغطي علي فضايحه

عموما مدنك زي مابتقول مفتوحه ومدننا مفتوحه واوعدك اول ماتبدء تتحرك هرجع م العطله

• حلو طيب نتكلم باستفزاز
    رومانيا انت مشاركاتك بحروب عالم زاي كلها مش مؤثره
    صراحه بدون زعل لا انا ولا كل عالم زاي سمعنا بمحارب اسمه ملك رومانيا
    غير حربكم ضد الفرندز من 5 سنين وطلعت من حلفك وقت الحرب رحت عند اسراء وقلت مش عايز تشارك

دي حقيقة عثمان زات نفسه قالي كده
    مشاركتك الاخيره كانت بالتعددات كلنا عارفينها مافيش داعي نذكرها
    برضو غير مؤثره
    القرصنه زي ماقلت استغليتو فرصه وعمتلوا شو وخلاص
    لكن معروف السيطره لمين بدون نقاش
    الهدنة رفعت الحرج عن ناس كتير بلاش تتكلم عنها وانت مش مشارك
    ولو نقلنا المعارك والنهب عندك بجزيرة تقوي الهجر كان كلامك اختلف
    بالنسبه للتحدي اظن كلامي واااضح والعالم كله يشهد اطلع من العطله وهاجمني
    لان كلامك انك كنت بتهاجمني لولا عثمان
    وعثمان قال مافيش مانع يبقي انت خايف ليه ؟

بتقول انت عطله عشان مافيش مواجهه امال انا متحديك بالسباحه مثلا ؟
    الرد الجاي منك يكون بقبول التحدي
    غير كده بتثبت للعالم انو كلامي كله عنك صحيح

• مع كامل احترامي لك ملك رومانيا ركن اساسي بحلف ستارز ومشاركته بكل حرب مؤثرة جدا وفعالة جدا ومش ضروري الخصم بيشعر بها او لا لكن نحن كحلف بنعرف نوزع الادوار بيننا جيدا

بخصوص التحدي لاعبي ستارز كلهم حاليا بحالة حرب منذ عدة شهور وانا سبق وخبرت بحلفنا ان لا يوجد اي تحديات فردية بالوقت الحالي ممكن بعد انهاء حالة الحرب نسمح بها لكن حاليا مرفوضة تمام وان كان لا بد ان اي حد يخوض تحدي فردي فانا نيابة عن اي لاعب بستارز مستعد لقبولها كما خبرتك سواء بالهجوم او الدفاع

ثم انا ما قلت ما في مانع وانا سبق وفعلا نبهت على كل اعضاء الحلف بسبب الصداقة بينا وبسبب اهداف الحرب ان الهجمات تبقى باماكن معينة ونبتعد عن اماكن معينة

صديقي الفضلابي يا ريت بعد اذنك ومنعا للاحراج ما نتكلم بموضوع المنتدى هذا لانه مخصص لحلف ستارز والريبل تقدر تتراسل مع ملك رومانيا او اي شخص اخر عالخاص او دبلوماسية الحلف او الواتس او اي مكان تفضلوه :)

• وعليكم السلام كلام من ذهب ارجو من جميع "محاربي المنتدى" تطبيقه باللعبة

• يااحمد يامقهقر نزل ال١٠٠ تقرير كولوسوس دول عشان نعدهم سوا :)

اخي صالح كلامك ع الراس ومعك حق.

مقهقر تقريبا انت اللي بدأت كلام عن حربنا ف المنتدي اما الموضوع فهو عن الريبل ليس لكم علاقه به

فواضح من اللي تكلم وحابب يغطي علي فضايحه

عموما مدنك زي مابتقول مفتوحه ومدننا مفتوحه واوعدك اول ماتبدء تتحرك هرجع م العطله

ده مش مستاهل انك تتعب نفسك وترد عليه حتى

خليه يروح يدافع عن الصيادة اول بقالها من ال10 الاواخر برمضان عطلة لاني راكن عايمتي جنبها

• بصراحه كلام رومانيا عني استفزني جدا يا عثمان
    طالما هو بيمشي بكلامك وينفذ مفروض تكلمه مايستفز ناس مالها علاقة بالنخبة حاليا
    تحسه متحمس يهاجمني وانت واقف بيننا
    يا صديقي ملك رومانيا تقدر تعتبرني من الان عضو ريبل او نخبة او اي حاجه تحبها
    ومسموح لك بكده تهاجمني في اي وقت
    لان كلامك يخليني افكر في تجاوز خلافاتي وارجع للحرب من جديد
    وكده تتحقق امنيتك اللي عايزها وتهاجمني

• اما اني كنت بهاجمك لا انا مجيتش جنب مدنك زي ماانت مجيتش جنب مدني والمواجهات كانت ف مدن تانيه ف معارك كبيره مش مواجهات فرديه

👆👆

اما اني استفزيتك! لا اخي انت اللي دخلت اخذت الكلام لحالك

والتحدي قولت اني معنديش مشاكل اول ماتنتهي مدة العطله بفتح الحساب وبتكون مدني مفتوحه لك وقت ماتحب تهاجم

اما رجوعك للحرب او لا صدقني دا مش تفكيري

• شوف مين بيتكلم تحالف كالولوس الى استخدمو الكالولوس 1000000000 مرة ضدنا وكنا بنضربهم برضو

كلمة تتفش* دي تقولها لحد من عائلتك مش ليا انما انا هرد عليكم بالتقرير وهسيب اللعبة النيمة ترد على البلاغ الى عملته عليك

ودي فضيحة من العيار الثقيل حذفتو مدينة فيها معركة وكنتم هتكسبو المعركة بس علشان كنتو قريبين كنتو عرفين ان جيشكم هيتمسح بية الارض مني روحتو حذفتو المدينة والمعركة شغالة وللأسف الكلام ده زمان مكنش موجود بس نقول ايه بقا للتطوير والتخريب الكبير الى حصل للعبه خلي شوية كالولوسين يعملو كدة ^_^

ودي كالولوس من ال 100000000000 كالولوس ^_^

يا تحالف كالولوس انتم ليكم عين تتكلمو ؟؟؟؟؟؟

وبعد كدة احنا مش هنروح نحربكم علشان مش بنحب الكالولوس تعالو انتم يا تحالف الكاولوس ^_^

قولتلك بعد العيد و اديني رجعت بعد العيد استغليت الموقف وقولت اني هربت فعلا انسان ب 100 وش روح اتعالج وتعالة

قولت اني من غير الفضالي مقدرش اوجهك والعايمة بتعتك هيه الى مخوفاني اديني فتحت يا كالولوس تعالة وريني نفسك حولت توقعني اني اقول على الفضالي كلام ملوش لزمة لكن انا كنت مصحصحة لكلامك وقلت لك انه كويس ومش عارفة هو ساب التحالف لية مليش كلام كتير معاة اساسا تعالة بس وانا هعلمك اللعبة من جديد

• This post will remain inaccessible for others until approv

• يعني المشرف وفق على كلمة بتتفشخ ؟؟؟؟

ايوا بس تقريبا موافقش ان يبقي عندي تعددات زيكم فحظرها ;)

ههههههههههههههههه تحالف التعدد بيتكلم عن التعددات احنا معندناش تعددات انتم اتحظرتم كذا مرة بسبب التعددات

ههههههههههههههههه تحالف التعدد بيتكلم عن التعددات احنا معندناش تعددات انتم اتحظرتم كذا مرة بسبب التعددات

هههههههههههههه :/مفيش تعددات اومال في اي طيب بلاش انتي تتكلمي ف النقطة دي اصلي هموت من الضحك طيب اسالي فرجالله كدا هو اكتر واحد يقدر يرد ع ف التعددات دي او اقولك لما تفضي تعالي نعدهم سوا :D:D:D

هههههههههههههه :/مفيش تعددات اومال في اي طيب بلاش انتي تتكلمي ف النقطة دي اصلي هموت من الضحك طيب اسالي فرجالله كدا هو اكتر واحد يقدر يرد ع ف التعددات دي او اقولك لما تفضي تعالي نعدهم سوا :D:D:D

انتم الى عندكم تعددات مش احنا وبتوع كلام وبس مفيش فعل

• عموما ده ردي عليك علشان المراقب لسة مشفش الرد

شوف مين بيتكلم تحالف كالولوس الى استخدمو الكالولوس 1000000000 مرة ضدنا وكنا بنضربهم برضو

كلمة تتفش* دي تقولها لحد من عائلتك مش ليا انما انا هرد عليكم بالتقرير وهسيب اللعبة النيمة ترد على البلاغ الى عملته عليك

ودي فضيحة من العيار الثقيل حذفتو مدينة فيها معركة وكنتم هتكسبو المعركة بس علشان كنتو قريبين كنتو عرفين ان جيشكم هيتمسح بية الارض مني روحتو حذفتو المدينة والمعركة شغالة وللأسف الكلام ده زمان مكنش موجود بس نقول ايه بقا للتطوير والتخريب الكبير الى حصل للعبه خلي شوية كالولوسين يعملو كدة ^_^

يا تحالف كالولوس انتم ليكم عين تتكلمو ؟؟؟؟؟؟

وبعد كدة احنا مش هنروح نحربكم علشان مش بنحب الكالولوس تعالو انتم يا تحالف الكاولوس ^_^

قولتلك بعد العيد و اديني رجعت بعد العيد استغليت الموقف وقولت اني هربت فعلا انسان ب 100 وش روح اتعالج وتعالة

قولت اني من غير الفضالي مقدرش اوجهك والعايمة بتعتك هيه الى مخوفاني اديني فتحت يا كالولوس تعالة وريني نفسك حولت توقعني اني اقول على الفضالي كلام ملوش لزمة لكن انا كنت مصحصحة لكلامك وقلت لك انه كويس ومش عارفة هو ساب التحالف لية مليش كلام كتير معاة اساسا تعالة بس وانا هعلمك اللعبة من جديد

طبعا التقرير موجودة في الموضوع بس لسة المراقب منزلهاش