اعلان حرب تحالف ريبيل ضد تحالف ستارز

• بعد انقضاء 5 اشهر من الحرب المعلنة يصعد حلفنا للمركز الثالث ويصل الى 156 مليون نقطة بعد ان كان 90 مليون ونزول حلف الريبل الى المركز السادس

ناهيك عن باقي الحسابات مثل الجنرلات ونقاط الدفاع والهجوم وهروبهم الدائم من المعارك

كما قالها المدعو مودي في اعلان الحرب التقارير هي الفيصل فتقارير الريبل مجرد معارك صغيرة لمدن فاضية بينما الستارز فاز بكل المعارك الكبيرة والتقارير شاهدة بذلك

• حابب تكمل يعني ؟؟

من بكرا الاعضاء ترجع بسيطه 8)و جنرالات ملهاش آخر

يا من وراء الاسوار ..اخرج وو اجهنى من امام الدار

فنحن من اسمى الشعوب..بمباديئنا و اخلاقنا نفوز

فان اخفت بعض الشعوب..فابدا لم تغلبنا على مر العصور

فان غلبتنا مرة ..فابدا سوف نعود و نذيقك عذاب الحريق

• حابب تكمل يعني ؟؟

من بكرا الاعضاء ترجع بسيطه 8)و جنرالات ملهاش آخر

السلام عليكم

كل عام وانتم بخير أولا واعاده الله علينا وعلى جميع المسلمين جميعاً باليمن والبركات ،،

أنا عدت وانتظر هجوم والافضل تهجمو جماعي للدعس مرة أخرى مو واحد حتى ما احرجه بالتقرير ولا بس وقت غيابي تتشاطرون

مودي إذا احتجت مخازني وذهبي خذ الي تريده منها ،

احلى جنرال زاي

:):)

إذآ كآنت [آلحرب] tongue.png  besatzer.pngbesatzer.png
    tongue.pngفي هذآ آلزمآن عيب!
    ف هذآ [آلعيب] تآج رآسي | ~

.. Don't challenge someone who hasn't thing to lose. ..

Edited 3 times, last by THE_MuQaHqaR ().

• مرحب يااحمد

بعد شوفت ردك تذكرت كلامك معي عن جنرال زاي وانك قعدت تشكر فيه كتير :D

عموما كل حاجه ف وقتها اتفشختوا وهتتفشخوا لسه يانخبه، خلي مخازنك وذهبك ينفعوا حلفك بالاول وبعدها فكر تدعم اي حد تاني

وعموما الوقت قدامنا ياصاحبي وبالتوفيق - _*

• هلا اخي

ما راح اتكلم كثيرا كويس شفت ردك ـ لانه المعارك تشهد والكولوسوس الي صار مزرعة سعيدة
    :):) الكلام ما يطعمي خبز ، تعالو انتظركم بمقبرهـ تطيركم من زاي كله ، المخزن بصراحة مش لازم لامثالكم لاني بحارب بالتجنيد يلا خذ معلومة مجانية

:saint:ومثل ما قلت تعالو جماعي مو واحد حتى ما احرجه بالتقرير

• + كلام زيادة وتحط عليه بهارات ما يزبط

حلفك انفشخ وأنتم دفاع وتذخير وجنب مخازنكم وذهب وناقلين كل الحسابات حداد وكبريت عالفاضي وكولسوس الي هي هوايتكم وفن تعلمتوه ما أحد ينكر أنكم اشطر ناس كولوسوس

وكل شىء لصالحكم ومع ذلك ما كسبتم ولا معركة

لما تتكلم عن الفشخ اعرف مين اتفشخ اولا ، النخبة بدك سنين تكسب معركة كبيرة ، اتحداك تجيب معركة كبيرة فزتو فيها مثل معاركنا الي دعسناكم فيها

النخبة تاج راس كل واحد وتاج عالم زاي ، بلاش كلام كثير ما شفتك من أول المعارك والحرب :Sخخخخ

• في شئ جديد ؟ او بيتكلم عن المعارك مع النخبة وقت انا كنت الجنرال
    لو في شئ جديد اوك
    لكن لو الكلام عن النخبة وقت ما انا كنت موجود فيه قبل الخلافات وقبل ما اطلع يبقي نتكلم بالحقائق
    حرفيا الاستارز كان مدعوس علي اتخن تخين فيه ووقتها ماطلع لك حس ولاتعليق كنت تجي تورينا الفشخ اللي بتتكلم عنه او حتي تظهر نفسك بالمعارك
    شغل البطولات بالمنتدي بعد تخلص المعارك مابيجيب نتيجة والاستفزاز مايجيب لك غير الدعس
    نصيحتي قبل ترد اوزن كلامك جيدا
    تقبلوا تحياتي

• هههههههههههههههههههه

شوف مين بيتكلم ملك العطل والسرقة والنصب

مشوفتكش يعني فيها حتي ي جدع انتا سبت الصيادة تتفشخ لوحدها وهربت وده الل معروف عنك ع معتاقد لولا الفضلابي مكنش حد عرفك بس يلا بتيجي مع العمي دبل :P:P:P:P:P

• تقريبا يااحمد انت عاوز تاخد الكلام لتفسك وانا معنديش مشكله عادي

وبردو كل المعارك الكبيره ظهرت فيها وانت جيت كلمت عثمان عشان ننهي المعركه البري الكبيره ونوقف الحرب ورفضنا واحتراما لصداقتك بعثمان محدش اعترض ع كلامه ف اننا نعمل هدنه او انك تبقي خارج الحرب رغم تهديداتك

وعموما مش هطول ف الكلام لان جو بطولات المنتدي دا مش بتاعي اما الدعس فللأسف لسه مشوفتش حد من النخبه عملها :) وزن كلامي فهو موزون وكان غير موجه ليك لكن انت اعتبرته لنفسك فدا شئ يرجعلك مفيش مشاكل

،

اما احمد امين فبسام رد عليك خلاص مش هقول حاجه زياده عن كلامه

• لا كلامك فيه اهانة واستفزاز
    النخبة حاليا لايهمني بشئ
    لكن لما تتكلم عن احداث حصلت وقت ماكنت بالنخبه لازم نتكلم بالحقائق اللي هي طبعا بتزعل ناس كتير بس بالنهاية حقائق
    اولا انت مشاركتك بالمعارك غير مؤثره
    ثانيا لما كلمت عثمان نعمل حرب ودية في رمضان رفضتوا وتحججتوا انه شهر عباده بعدها تفاجات بهجوم جماعي علي اعضائنا نهب وقرصنه باخر الدوره وانت ذات نفسك جيت وقرصنتني وكنت عارف اني مالعبت قرصنه هذيك الدوره بس طبعا كالعادة حبيت تعمل ظهور وبطل
    ثانيا ايقاف المعركة البريه لاسباب معروفة كانت واسباب اخري وايقافها كان لصالحكم
    مش عايز اقول انكم كنتوا بانتظار هذا العرض بفارغ الصبر
    حكاية اننا رفضنا وعشان خاطر عثمان قبلنا دي تحكيها لنفسك
    حاجه افهمها كويس انا صحيح طلعت من النخبه وكلامي لعثمان ان اي هجوم علي النخبه لن اتدخل وادافع عنهم ولسه علي كلامي وكذلك النخبه اي هجوم علي انا لايخصهم ولكن لم اطلب من احد ان لايهاجمني
    وبقولها لك ولكل الاستارز ورفعا للحرج عن عثمان اي لاعب فيكم يشوف نفسه قدر التحدي وعايز يهاجمني يتفضل الطريق مفتوح
    لان واضح من كلامك انك كنت بتهاجمني بس عشان عثمان مارضيت تهجم
    يلا منتظرك تقبل التحدي وتخلي العالم يتعرف عليك بالمعارك مايبقي مجرد كلام فاضي بالمنتدي
    انتظر منك رد بالقبول هنا او باللعبه
    اي عذر او حجج بعتبرك خايف من المواجهه
    سلام

• اخي احمد انا هرد ع كلامك مع اني شايف فيه نوع من التكبر شوايه بس مش مشكلة اولا حسستونا انكم فوزتوا بجميع المعارك فرق خساير مثلا

ثانيا انتا الل طلبتوا توقفا الحرب بطلب من خالد وكمان علشان انتا اكتشفت انك بتحارب من اجل شخص هو مش عاوز يشارك فيها مع العلم انه نازل تهديد ف الناس للتجنيد له

بعدين والله انا مشتغرب ده اعلان حرب بين الريبال والاستارز اي دخل النخبة معرفش وبعدين هو في حد ف النخبة حاليا غير خالد

• كلامي رد علي استفزاز لاعبكم وبيلف ويدور في الحقائق
    اذا هو شايف نفسه محارب وقدر الاستفزاز يجي يواجهني
    مش يكون هارب عطله ويجي المنتدي يقولي ماهجمناك عشان عثمان
    واني طلبت ماتهاجموني
    لو انا طلبت منكم انه مافي احد يهاجمني قول انا غلطان وجيب الكلام اللي طلبت فيه كده
    بالنسبه للمعارك فعلا كلها كانت لصالحنا بدون كلام عن فرق الخسائر لانها انتهت بكولوسوس منك وفعلت عطله وقولت نشوفكم بالعيد
    المعركة الوحيدة اللي لم تكن محسومه لطرف هي المعركة البرية عند عثمان وانتهت كلوسوس حسب الاتفاق
    الباقي كله كلوسوس وانسحابات وفي ارضكم وجمب مخازنكم
    لو كلامي غلط هات دليل يثبت العكس
    النخبة حاليا زي ماقلت لاعلاقة لي بهم
    ممكن توجه لهم السؤال ويردوا عليك
    لكن اي كلام عن النخبة قبل خلافاتي معاهم معناها يخصني وبعتبره كلام لي

• يسعد مساكم وكل عام وانتم بخير

الحقيقة ما كنت حابب ارد على المنتدى لان مفيش حد مستاهل ارد عليه لحد دخول الفضلابي

اولا انا بعتب عليك يا صديقي اني براسلك على الواتسب وبتتجاهل رسايلي بس مش مشكلة "التمس لاخيك عذرا" وانا حاخد الموضوع من باب الاخوة مش من اي باب اخر

الفضلابي نيابة عن ملك رومانيا لان انا وملك رومانيا واحد اللي يسيء له يسيء لي واللي يتحداه يتحداني انا بقبل تحديك بالوقت اللي تختاره

ثم انا حوضح عدة نقاط عشان لو في اي سوء فهم يكون واضح امام الجميع

الموضوع هنا يخص الريبل وستارز فقط ومنشوراتي كانت تخص حلف الريبل ويخص معلن الحرب فقط واللي دخل يعمل فتنة هو كالعادة وليس اي شخص اخر "احمد امين" وانت عارفه كويس يا فضلابي واللي قاله سيد ملك رومانيا نفس الكلام اللي انا قلته واللي انت قلته وكل زاي بتقوله انه عبارة عن مزارع تبع كلام مش بيحارب بجيشه ولا بيفيد حلفه بجيشه بدليل اني من قبل العيد عامل عايمة جنب الصيادة وخرجت عطلة ولا فكر احمد امين انه يدافع عنها حتى وده مقصد سيد بكلامه انه ينفع حلفه وانت اخدت الكلام ليك شخصيا ولعلمك يا احمد في حاجات كتير حصلت منذ خروجك من النخبة انت ما بتعرف عنها وسبق وخبرتك كل كلامنا وكل افعالنا ضد راس الفتنة بعالم زاي وبحلف النخبة وهو احمد امين ولو كلمتني واتس كان وضحت لك كل الصورة

بخصوص كلامك عن ستارز انا مش حرد عليك يا صديقي لان انت عندكم تقارير فايزين فيها واحنا برضو عندنا تقارير فايزين فيها كمان وفرق الخساير بالذهب والجنرلات مش مكانه هنا اتكلم فيه حاليا

رسالتي لاحمد امين تعال دافع عن اعضاء حلفك تم تدمير عدة لاعبين مثل فلسطين وافتخر وهيما مشعل وخرجوا من الحلف والصيادة عطلة وغيرهم الكثير وانت بتتفرج عليهم لكن لا تقلق دورك حيجي وساعتها

مخزنك ابو 8 مليون جنرال لو فكرت تفتحه حتلاقيه صفر جنرال وافهم كلامي بالطريقة اللي تفهمها انت عاوز تحارب بمدنك ومش حتخرج منها بس حنصفرلك جيشك وبمدنك كمان

• يسعد مساكم وكل عام والجميع بخير
    ياخوي رقم الواتس ذاك اتقفل وعملت رقم جديد برجع اراسلك منه
    مو من طبعي اتجاهل اصدقائي وانت عارفني عشان ماتظن اني تجاهلتك وتزعل
    بالنسبة لكلام ملك رومانيا مابقبل احد يرد نيابة عنه وليس من الاصول كده
    كلامه عن انه ماهاجمني فقط لاني طلبت انه مافي احد يهاجمني عبارة عن كذب
    وتقليل من قيمتي وببين اني هربت من الحرب وطلبت ماتهاجموني
    عشان كذا انا منتظر الدليل علي كلامه يا اما انه كلامه كذب ويجي يعترف بكذا
    او يثبت للمشاهدين اني كذاب ويجيب دليل ويقبل التحدي
    رجاء اخوي عثمان اذا عندك ثقه كافيه في لاعبينكم خليه يجي يرد علي كلامي ويقبل التحدي
    كلمته ضد كلمتي رجل ضد رجل
    ونشوف مين فينا الصح ومين الغلط بدون تدخل اي طرف اخر
    غير كذا اتحداه بالقرصنه
    لاثبت له انه وقت جاء يقرصني ويطلعني من الترتيب وقتها
    ماكنت مهتم بالقرصنه ولو اتحداني قبلت التحدي
    عايز رد من ملك رومانيا فقط لو سمحتم
    تحياتي