تقارير تحالف الرويال ضد فري

• اقصي مقدره المسكين التلقيح والولوله مثل المُطلقات .. فتحت اضربه راح مرسل كل جيشه دفاع عن مدينتي خوفا من المواجهه .. وبدل ما يتستر ويسكت .. فَضل ولوله المُطلقات

• اقصي مقدره المسكين التلقيح والولوله مثل المُطلقات .. فتحت اضربه راح مرسل كل جيشه دفاع عن مدينتي خوفا من المواجهه .. وبدل ما يتستر ويسكت .. فَضل ولوله المُطلقات

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله ما ألك حق يا زورو .. يا عمي حكينا مليون مره .. دا هيثم ملك الهروب ما تعتب عليه

بكل بساطه هوا لو يقدر يعمل حاجه غير الردح والولوله كان عمل لاكن دا كل الي بيقدر يعمله

Einstein

مش ناوي مره تطلع راجل وتواجه بدل ردح الحريم دا مستني يحصل فيك ايه تاني عشان تقتنع انك ملكش لزمه وأخرك كلام فقط ... هتموتنا مالضحك عليك في مره والله ههههههههههههههههههههه

• اللهم اني صائم

اللهم جنبني ان اغلط في احدى فتيات هذه اللعبه

الفتيات اللي طالع لها عضلات..

...

ما قولنا مليون مره في ناس اهم

• مين بيتكلم ؟ هيثم الي مافي معركه دخلها غير لما اتفرم او هرب منها ضدي ؟؟؟؟؟هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله انك اكبر حرمه شفتها باللعبه .. نسيتي انك واخده علي وشك مني او من زورو في كل مره تقابليني بمعركه ؟؟؟ بتنسي كتير انتي هههههههههههه ولو احنا فتيات مش عيب يداس علي وشك منهم ؟؟؟ ههههههههههه

وطالما انتي جريئه اوي كدا .. كسبتيني او كسبتي زورو في معركه قبل كدا ؟ .. اقلك حاجه تعالي فرجيني نفسك وادوس علي وشك تاني كالعاده .. لسه مثل مانت بتاعة كلام وبس

استرجل يلا وبطل شغل الردح بتاعك دا .. وقادر تعمل حاجه وريني نفسك غير كدا متفتحش بوقك تاني

;)<3 وقتك خلص يا حلوه .. متنسيش حجم نفسك وتقلي ادبك .. عشان كله عارف انتي ايه وخسرتي وهربتي كم مره

• سيبك منو مهما استفزيته ما راح يواجهك معاه حق يخاف زي غيره

ما انا صرلي سنة جنبه ما واجهني رغم كل الاستفزازات

اخره المسكين يواجهني بتغير اسم مدينته ههههه

• هههههههههههههه والله صعبان عليا فعلا .. عنده ثقه بنفسه غريبه مابعرف جابها منين .. عمره ما كسب معركه ضدنا ودايما يهرب .. والسيرفر كله شايف حتي اعضاء كتيير من حلفه شهدوا وشافوا هروبه المتكرر ضدنا .. ومع ذلك مش قادر يقتنع انه ما اله لزمه

اكيد بتركه .. لان كما قلت مستحيل هيقبل المواجهه والتحدي مهما قلناله .. مسكين

الله يشفيه

• بعد سلسلة الاستفزازات الي مارستها على انشتاين لمدة سنة اخيرا قرر انشتاين يرد اعتبارو انو يواجهني و يهزمني

ارسلني رسالة قالي تعال نعمل معركة مفتوحة انا و انت بدون شروط بدون ما ارد على رسالته فتح مباشرة

هاجمني و هنا ارفع له القبعة

لاكن وضعتها على قبره هههه

و فرمته في معركة اخرى

انسحب كعادته و عادته حلفه قلت انضف الجزيرة من تعدوداته بعدين افضالوا بما انها معركة مفتوحة زي ما قال فرمت كل جيش تعدوداته و هو يتفرج خايف

بس خلصت هديته روحت لعنده لانو عام يقول خايف تهجم علي هجمت عليه لقيته اتعلم حركة بدو يجربها على اسياده هي انو يحاربني بسور هههه زبطت معاه اول جولة لاني ما توقعت يكون خايف لهذه الدرحة

بعدها علينا يا مندلينا ارسلتله 170 مدرع مع 30 هاون حسبهم تمويجة مدرع ههههه

و في الاخر المعركة المفتوحة كانت مجرد 8 ساعات و خلصت بكولوسوس

و انا زي الاهبل فتحت دعمت جيش و ذهب مشان جبان زيه هههه

• لقد تم تفعيل مكافأة "كولوسوس" لــ douma-25[řŏŷặł]. (06.05.2020 6:22:59)

...

....

وتنتقد دخول السور بالمعركه وانت مدخله ٣ مرات..

والله انك مسخره فالح بكثره الكلام زي النسوان بس

ولو حد عرفك قدرك تنجرح مشاعرك وتطلب اعتذار

...

والافضل كنت تطلع صور المحادثات اللي تبين اخلاقكم من تعدداتكم..

..

قال فرمته قال ابو احاسيس مرهفه

انت بدلعك تذكرني

بهيفاء وهبي

رغم انها ارجل منك

• اول شيء انا قايل فوق اني دعمت بذهب و جيش مشان ادعم لازم احرر حالي من الحصار استنيت تهرب من المعركة مشان فعلتها في معركة بحري من جولتين لو عندك غير هذا الحكي هات تقرير بري اني مفعلك كولوسوس

ثاني شيء عام تتهمني اني مدخل سور صورلي جولة وحدة بس مدخلك سور ضدك

لو تثبت غير كلامي هذا مستعد اعتزل