Server merge

• Har flere gange set folk der spørg efter en serversammenlægning, hvortil de får svaret at det ikke kan lade sig at gøre, men hvorfor kan det ikke dette? Denne besked er ikke fordi jeg vil kræve en sammenlægning, men mere for at få viden omkring emnet om hvorfor det ikke kan lade sig at gøre.

Venlig hilsen

Pirat

Sometimes by losing a battle you find a new way to win the war

-Donald Trump

• Hei.

Nå har jeg sjekket med hvilke opplysninger vi får lov til å gi ut til spillerne. Og det er dessverre ikke svar på spørsmålet ditt. Den tekniske årsaken har jeg ikke mulighet til å forklare akkurat her og nå, men det er likevel ett håp om at merge igjen kan fikses i fremtiden.

35334963904_edb0613040.jpg

Translator NO

se.gif SMOD+SGO Ikariam.se________ Kontakt Support se.gif

dk.gif TM Ikariam.dk _______________ Kontakt Support   dk.gif
    no.gif TM Ikariam.no ___________________Kontakt Support  no.gif

• Når nu du skriver du ikke har mulighed for at forklare den tekniske årsag, er det så fordi du ikke har fået noget svar fra GF angående den tekniske årsag, eller fordi du har fået svar men har fået besked på ikke at videregive information til spillerne?

• Tak for svaret mea :-) Når /hvis det tool i bruger til at lave en merge virker igen, er det så noget i vil give besked om?

Sometimes by losing a battle you find a new way to win the war

-Donald Trump

• Når vi får noen informasjon vi har lov til å dele med dere blir det selvfølgelig informert om det. Til den tid må vi alle vente i spenning.

35334963904_edb0613040.jpg

Translator NO

se.gif SMOD+SGO Ikariam.se________ Kontakt Support se.gif

dk.gif TM Ikariam.dk _______________ Kontakt Support   dk.gif
    no.gif TM Ikariam.no ___________________Kontakt Support  no.gif