חשבון פרימיום אחרי העברת עולם

  • שלום,


    העברתי את העיר שלי לעולם חדש וקיבלתי כמה מליונים של עצים על מנת לתרום אותם שוב למנסרות והמשאבי יוקרה.

    אממה, בגלל שיש לי הרבה עצים לתרום לא הספקתי לתרום אותםם עדיין ונגמר לי החשבון פריומיום.

    אני לא מעוניין לשלם כסף כדי לקנות אמברוסיה ולחדש את חשבון הפרימיום.

    האם אפשר להאריך לי בשבוע נוסף את חשבון הפרימיום כדי שאנצל את עצים?


    תודה

  • היי

    המשחק הביא לך פרימיום בחינם ברגע שהמשתמש שלך הגיע לשרת היעד שבחרת

    ברגע שהזמן של החשבון פרימיום הזה יסתיים אתה תצטרך להשתמש באמברוסיה בשביל לחדש את החשבון פרימיום שלך