Abrosia ile styx servere taşıyacağım hesabı taşınmıyor ayın 21 dediler ama taşınmıyor bir yetkili açıklama yapavammı
![]()
![]()
![]()
Abrosia ile styx servere taşıyacağım hesabı taşınmıyor ayın 21 dediler ama taşınmıyor bir yetkili açıklama yapavammı
![]()
![]()
![]()
Normalde hangi sunucuda oynuyordunuz?
atlaas ayı. 21 demişler ama server çok yeni çıkıyor
Bende aynı sorunu yaşıyorum, şuan serverelar görünür oldu ama hala bu server çok yeni hatası verdiği için taşıyamıyorum
Karışmam gameforgenin sorumsuzlugu işteancak para alsınlar