Tanrıların Çarkı - Mayıs 2026

  • Merhabalar. Malumunuz yeni bir çark dönemine girdik. Kışın getirilen çarkta malzemeler bolca verilmesine rağmen hemen ardından getirilen çarkta ise bir o kadar malzemeden kesilmişti. Bu da benim bu sezon açılan çarka daha ihtiyatlı yaklaşmama sebebiyet verdi. Sizlerin bu konuda tecrübelerini sormak istiyorum. Bu dönem çark çevirmeye değer mi yoksa birleşmeden önce getirilen çark gibi değmez mi ?

    Trojan_Horse

    Phobos

    General Maximus (Max) ittifakı

  • Kesinlikle kimsenin girmesini önermem. Geçen seferki rezaletten sonra biraz düzeltmişlerdir diye girdim, hatta biraz yüklü girdim. Kesinlikle bir önceki çarktan hiçbir farkı yok.

  • Bana da ödüller çok yetersiz geldi, sürekli altın çıkıp durdu. Ve genellikle en düşük tutar neyse o çıktı. Evet şans oranı var ama o kadar harcadıktan sonra arada iyi bir şeyler çıkar diye bekliyor insan yine de. İlk halini görmediğim için bilmiyorum o nasıldı ama bu kötüydü. Daha fazla harcamaya gerek görmedim

  • Baktılar çarka ilgi çok büyük insanlar kristal çıkarıp mucitlere abanıyor, durmadan ambro basıyor zırt pırt getirmeye başladılar haliyle ilk 2 haline göre şuan gelen çarktaki ödüller çıkma oranları rezalet durumda klasik ilgiyi görünce şımaran ikariam yönetimi, ben önermiyorum