Kimler nereyi tercih etti ?
Ve şu an servere geçiş yapabilen var mı_?
Kimler nereyi tercih etti ?
Ve şu an servere geçiş yapabilen var mı_?
ben de aynı şeyi yazdım az önce server seçtim ancak bir geçiş işlemi olmadı ![]()
11 De geçişi başlattım 11.30 gibi geçti yerleştim adalara
mezarliktan yeni serverlere gecis yapilamiyor bilgisi olan varmi
mezarliktan yeni serverlere gecis yapilamiyor bilgisi olan varmi
Evet yapılamıyor. Birleşimin bitmesini beklemen gerekecek
Ortak karar alalım Bir daha birleşme olsun diye yazanı yagmalayalım ![]()