SUNUCU BİRLEŞMESİ

  • Tarih belli olmuş.

    Resim.png

  • Hesabımı mezarlıktan çıkaramıyorum :) 4 birleşme sunucusuna izin vermiyor, okeanos'a da puanım yüksek diye izin vermiyor :D mezarlıkta kaldım öyle gidemiyorum herhangi bir Türk serverına. Yok mudur bunun bir çözümü?

  • Hesabımı mezarlıktan çıkaramıyorum :) 4 birleşme sunucusuna izin vermiyor, okeanos'a da puanım yüksek diye izin vermiyor :D mezarlıkta kaldım öyle gidemiyorum herhangi bir Türk serverına. Yok mudur bunun bir çözümü?

    Çünkü daha 19 gün var?

    Resim.png

  • Hesabımı mezarlıktan çıkaramıyorum :) 4 birleşme sunucusuna izin vermiyor, okeanos'a da puanım yüksek diye izin vermiyor :D mezarlıkta kaldım öyle gidemiyorum herhangi bir Türk serverına. Yok mudur bunun bir çözümü?

    Çünkü daha 19 gün var?


    Teknik olarak birleşen taraflarda değildim ondan belki bir ihtimal farklı bir yol vardır demiştim ama bekleyeceğiz mecbur

  • Merhaba arkadaşlar,
    Eskiden ikariam oynuyordum, hesabım silinmiş. Bir sürü sunucu açılmış vs. derken mezarlık denen bir yerde duruyor hesabım.

    • Styx
    • Atlas
    • Keto
    • Cyclops

    Bu sunuculardan birini seçmemi istiyor ama özelliklerini, sunucu durumlarını vs göremiyorum. Yeni kayıtlara da kapalı sanırım bu sunucular. Var mı bir tavsiyeniz?

  • styx hiç bir özelliği olmayan bonus yok eski Alpha benzeri sunucu. Atlas da mermer bonus daha fazla, keto da kristal bonus daha fazla, cyclops da odun ve sülfür bonus fazla ve asker basım daha hızlı, savaş sunucu gibi

    9cj9lE.jpg

  • atlas tan styx tasıdım fakat almants atlasa geceğim 30 gün dolmadan olmuyor ne yapayım şimdi