- İnşaat alanı sayısı artmalı
- Şehirler arası bina taşıma (ışınlama) özelliği olmalı
- Tatil süreleri kademeli hale getirilmeli ve belirlenen süre sonunda oyuncu oyuna girmezse hesap otomatik olarak tatil modundan çıkarılmalı
- Herhangi bir şehri işgal altında olan veya herhangi bir limanı ablukada olan oyuncu hesabını tatile alamamalı
- Karaborsa kaldırılmalı
- Korsan kaldırılmalı
Bu oyuna 2008 yılında yılında başladım. Her şeyi ile Oscar kazanması gereken bir oyundu. Saatler süren ittifak toplantıları, gece yarısı çalan telefonlar, kurulan yeni arkadaşlıklar, stratejiler...
Bu bir oyun en nihayetinde ve yapımcı şirket elbet bundan kâr elde edecektir; ancak bir zamanlar tıklım tıklım olan sunucular şimdi daha fazla ambrosia satışı için alınan kararlar nedeniyle sinek avlıyor, sebep olarak da -en azından ben- Karaborsa'yı ve Korsan'ı görüyorum.
Yeni olan her şey iyi/faydalı/güzel olmak veya tutmak zorunda değildir.
PvP oyunlar çağında olsak da bu oyunun azımsanmayacak bir kitlesi var. Bu kitle; kağıtla, kalemle, saatle, tablolarla, sayılarla içli dışlı olmayı seviyor. Bu kitleye kulak verilmesi gerekiyor, bazı şeylere dokunmamanız gerektiğini anlamış olmanız gerekiyor.
Bu oyun Theseus’un Gemisi'ne dönmüş durumdadır.
Tavsiyem: Karaborsa'dan ve Korsan'dan önceki Sistem Geri Yükleme Noktası aktif edilmelidir.