merhaba arkadaşlar nasılsınız ? Phobos dünyası için hem raporlarınızı atabileceğiniz, hem diyalog kurup sohbet edebileceğiniz bir başlık açmak istedim. Zamanla raporlarıda burada paylaşacağım.
Hepinize iyi oyunlar dilerim.
PHOBOS DÜNYASI
-
- Discussion
- TR
- Phobos
- Trojan_Horse
-
-
ATATÜRK şehri. (Kıyım ittifakı - METEHAN). saldıran Kral ittifakından Cak.
-
Merhabalar,
Aranızdaki mevzu nedir bilmiyorum bir kac gündür sürekli tartismaniz ilisiyor gözüme. Merak ettiğiniz phobos ve themisde hesap actım. Phobos da nickiniz buradaki ile aynı. Themis de sadece SiPahi nicki bulunuyor. Karşılaştırma yaptım. Phobos da bir saldırı altındayken üstelik phobos daki Kıyım ittifakının gp si 10m sizin yarisi , altında 2 katı önemli bir savaştan sonra sizlerin kaçıp tatile gitmesi ve kendinize göre seviyeye inerek themis de güçsüz düşük çaplı toplam gpnin 1 m 1bucuk m olduğu yerde rekabet etmek, küçük seviyeli savaşlarla kendinizi avutmaktasınız belliki. Trojan bey sizi tebrik ediyorum size ve ekibinize karşı mücadelenizde başarılar diliyorum.
-
Hocam haklısınız. Merak edip bakmışsınız fark orada bile gözüküyor. Aslen themiste oynamam, benim multim bile yok.Phobosta Tek hesap geldim tek hesap giderim. Serverdan silinen bir ittifak için koparılan yaygara, pire için yorgan yakmakla aynı bence.
Sizede iyi oyunlar dilerim.